MojaGaraza - Ford Focus Hatchback (2011 - 2015) | MojaGaraža MojaGaraza - Ford Focus Hatchback (2011 - 2015) | MojaGaraža

Pronađi automobil

16 vozača ga je parkiralo
Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor

besprekorno lezanje,automatski menjac,kocnice,nizak nivo buke,titanijum oprema,govorne komande,ukupna potrosnja....

Komfor

preglednost unazad,mali razmak izmedju sedista,mnogo dugmica..

05. Sep 2019.

07. Maj 2019.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor Motor

Vozim focus-a sa 1.6 TDCI motorom, od 116 konja, u titanium opremi (6 brzina).
Za sada sam prezadovoljan autom. Jako malo trosi, kombinovana ispod 6l, pri brzini od 160km/h trosi 7.2l. Preporucio bi svakome, ako je u mogucnosti, da uzme visi nivo opreme, po mogucnosti titanium, jer auto odlicno izg...

Malo je nepregledniji auto.. Prednji (A) stubovi za nijansu deblji, dosta suzeno zadnje stakle, bez parking senzora parkiranje unazad je teze. Malo siri radijus skretanja.

Pročitaj više

29. Sep 2017.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor Motor

Odlican automobil, mali potrosoca..kombinovano grad otvoreno mada vise grad trosi oko 7 l i ako je benznac, govorim o 1.0 ecoboost trocilindricom motoru koji je odlicno uparen sa 5 stepenim manuelnim menjacem, izuzetno lagan i zanimljiv za voznju, jeftina registracija...sve pohvale ovom automobilu

slaba preglednost pozadi zbog malog zadnjeg stakla, preporucujem ugradnju parking senzora

19. Jun 2016.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Komfor Motor

Probao vecinu automobila u c segmentu u testnoj voznji i ovo je best buy.
Odlican 1.0 ecoboost. Max obrtni momenat na vec 1400 obrtaja. To omogucava vrlo ekonomicnu voznju ukoliko se vozi na 2000 obrtaja. Ukoliko se razvlaci ide jako lepo (neuporedivo bolje nego bilo koji 1.6) ali se i potrosnja po...

Gepek je manji od proseka klase. Izgled je pomalo kontraverzan ali se meni dopada. Unutrasnjost moze biti kvalitetnija
Moj ne poseduje 6 brzinu.

Pročitaj više

13. Okt 2014.

Komfor

Posle dugog vremena ponovo u Fordu, ovoga puta kao firmino vozilo
Ford je baš napredovao u kvalitetu
Oprema
Materijali
Udobnost
Tih motor

Potrošnja

Cena
Potrošnja
Toliko hvaljeni Ecoboost motorčić (3 cilindra 1000 ccm turbo 125 KS) jeste dobar za vožnju ali je daleko od 4,2 l na 100km čime ga hvale.
Pri umerenoj vožnji od 7,2 na više.

07. Jan 2014.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor

Odlican utisak u voznji, dobro se drzi u krivini, dobre kocnice.
Dobro podesen paket opreme u odnosu na konkurenciju (trend plus).
Udobna i velika sedista. Prilicno prostran i udoban na zadnjoj klupi. Po meni, najbolja ponuda unutrasnjeg prostora u klasi. Nizak nivo buke u kabini.
Na autoputu pri...

Relativno mali gepek (realnih 320l).
Potrosnja po gradu preko 9l (sa ukjucenom klimom skoro 10l).
Neodostaje 6. brzina.

Pročitaj više

28. Sep 2013.
Vladimir Ivancevic 05. Sep 2019.

lezanje besprekorno,potrosnja 7,1 mesovita 2.0 115hp,automatik powershift,menjac fantastican samo promena ulja u ovlascenom servisu svakih 60000 km.oprema pravi titanijum felne 17"govorne komande...
mane preglednost pozadi,tvrd za lose puteve

Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top