ima komociju i prostor,lep dizajn,mala potrosnja
malo bucan i trom,nemogu da potrosim gorivo,uvek po nesto mora da se dopravi...sve u svemu odlican
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Trosi premalo do 5 litara po gradu na otvorenom 3.5 4 litre motor 1.4 dizel od 68 ks imao sam i 1.6 benzin pre 2-3 godine sa 101 ks i Trosi oko 6 litara
Brava na gepeku
Jel mogu iz Austrije poslati ključ za Mercedes da se kodira novi i koje je cena?
Može, mislim da je oko 70 evra kodiranje.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozim fusion 4 godine i prešao sam nekih 80000 km za to vreme. Najpouzdaniji auto koji sam imao, osim servisa 2 puta sam menjao podlosku dizne (oko 200 din komad) i sajlu ručne kočnice. Motor 1.4 hdi mali potrošač, naročito u gradu, brzo dostiže radnu temperaturu, bez gomile kvarljive elektro...nike i filtera. Praktičan, mnogo prostora s obzirom na dimenzije.
U gradu je ovaj auto na domaćem terenu. Za duži put/autoput, nije najbolji izbor. Potrošnja raste zbog nedostatka 6 brzine i kockastog oblika karoserije, buka je visoka, oslanjanje tvrdo. 1.4 hdi nema dovoljno snage za preticanja, naročito na uzbrdici i sa klimom.
Pošto vozim isti auto sa svim bih se složio osim za buku. Moj uopšte nije bučan, ja motor ne čujem na autoputu, na 120 se vrti na laganih 2600 rpm. Ubrzanje nije sportsko, ali je pristojno za tu snagu motora, jedino je malsimalna brzina realtivno niska, ide do nekih 150, preko toga vrlo teško, nisam... ga brže vozio, ali ne verujem da može da prebaci 160. Ogibljenje nije toliko tvrdo koliko ima jako bočno držanje, tolarancija na uvijanje torzione osovine pozadi je minimalna, napred je takođe debela balans štangla tako da kad ide preko unakrsnih neravnina putnici mogu lako udarati glavu o glavu. Zato je stabilan iako je visok kao terenac...Pročitaj više
Da, motor nije bučan sam po sebi, ali buka od strujanja vazduha postaje tako visoka, da je teško pričati sa saputnikom na zadnjoj klupi. Ranije sam vozio auto sa 1.9 tdi i bez oklevanja sam preticao na uzbrdicama, sa 1.4 hdi treba malo više pažnje. Ali pouzdanost, bez premca. Ne vraćam se Nemcima.
Da i kod mene se čuje strujanje vazduha mislim da je to zbog visoke karoserije i oštrih ivica, mada svakako auto nije za velike brzine. Možda je potrebno staviti i šus pleh koji fabrički nema, ali ima da se kupi, da zatvori šupljinu ispod motora, to takođe utiče na buku. Buka točkova opet zavisi od ...guma. Ja sam sada stavio Riken All Season i mogu ti reći da sam iznenađen koliko su prijatne i tihe u vožnji posebno kada je vreme toplo.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
veoma prakticno auto ,i posle 12god. deluje cvrsto i sigurno. Za duzinu od 4 m ,veoma konforan... stabilan , ekonomican 4.5 otvoreno i 6 u gradu
motor 1.4 tdci nije za sportsku voznju, tvrda zadnja osovina . druge mane nemaq
Imam isti auto i to je taj zaključak takođe...
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mali potrosac, relativno prostran, dobra preglednost, pouzdan, solidno jeftin za odrzavanje. Imam Fusion 2005. godiste, 1.4tdci, presao malo ispod 180000km, uvoz iz Nemacke. Imao sam 3 odlaska u servis van redovnih. Prvi put sam sredjivao rucnu jer je pukla sajla pa su menjani i neki ekscentri i saj...la i jos par stvari za rucnu, plus jedan nosac motora i ukupan racun je bio 32000din kod Macure (Novi Beograd). Drugi put je menjan filter goriva i neke gumice gde mi je kapljalo gorivo, cena je bila oko 100e i poslednji put su menjane gumice dizni i neka creva i cena je bila oko 160e, ,ali servis oko 60e, veliki oko 200e-250e, uracunate i ruke u oba slucaja. Ovi "vanredni" servisi su radjeni jednom godisnje, izmedju nije bilo apsolutno nikakvih kvarova i zamerki na rad.
U pocetku sam imao roblema sa parkingom dok nisam navikao na dimenzije vozila, uvek mi se cinilo da je duzi nego sto je zapravo dugacak, ne znam da li je to samo stvar moje percepcije ili oblik auta doprinosi tome, motor 1.4tdci od 68KS je slab za njega ako zivite u brdsko-planinskom predelu, isao m...i je na zivce bas mnogo kad krene da se gusi u trecoj brzini uzbrdo, primera radi uzbrdica od Tosinog bunara do Bezanije, moze da se penje u trecoj, ali u cetvrtoj nije u stanju da odrzava ni 60km/h, a ne 50 koliko je ogranicenje, ili svima poznatija uzbrdica na autoputu kad se krene od Bubanj potoka ka gradu, morao sam da ga zaletim na 140km/h da bih gore izbio sa 80-ak km/h, fali mu snage za tako neke stvari. Za ravnicarske predele je majka. Da mu je gepek malo vec, ne bih ga ni menjao, ali posto je drugo dete u planu onda nemam izbora nego da nadjem prostranijeg MPV-a sa vecom zadnjom klupom (zbog 2 decija sedista i supruge na zadnjoj klupi i malo vise stvari za poneti kad se ide negde) ili nekog karavana.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozim fusiona dve godine, upitanju je model iz 2002 God. Sa 1.6 z-tek benziskim motorom 74kw, auto je visok, izuzeno jak I startan, trapovi su mu neunistivi, na mom je limarija pocinkovana tako da mogu reci da Sam jako zadovoljan, sto se tice udobnosti naravno da se nemoze porediti sa mnogo vecim li...muzinama Ali je sigurno udobniji od bilo kog hecbek-a, sobzirom na visinu jako je stabilan po krivinama kao da se lepi za asfalt, na auto putu se lepo I stabilno ponasa I pri vecim brzinama Ima snage kad mu se doda gas, izuzetno elastican motor jer se u petoj brzini moze voziti lagano na 40km/h I ubrzavati bez problema I bez vracanja u manju brzinu, posebno je zgodan auto za grad posto je izuzetno lako upravljiv, okretan, startan I pregledan I ako je duzi od standardnih hecbekova sa sigurnoscu ce se lakse uparkirati od mnogih manjih automobila zbog svoje agilnosti, takodje se lepo ponasa I van asfalta a lepo Ide i po snegu (provereno sa dobrim gumama gazi 20cm snega bez problema), sve u svemu auto za sve tipove vozaca, za svaki dan, za sve potrebe I svakoga, sto se mene tice svakako masina koju treba imati u dvoristu pa makar I kao drugi auto jer je mnogo praktican I usluzan I vredi svaku paru. Ukoliko ste u dilemi koj auto kupiti do nekih 2000-2500e ja svakako preporucujem ovaj model pogotovo sa 1.6 benzinskim ili 1.6 dizel motorima jer mislim da su 1.4 benzinski I 1.4 dizel motori slabi za ovu zver.
Potrosnja ume da ode I do 8 litara benzina na 100km po gradu ako je to za ovaj auto Mana sto opet zavisi I od nacina voznje posto Sam ja malo Jaci na gasu, kao Manu bih naveo i manjak prostora na zadnjoj klupi jer realno nema dovoljno prostora za troje odraslih (pogotovo ako su malo krupniji) pozadi..., za normalno gradjene osobe je ok, takodje malo je kruci pogotovo kad se izadje van asfalta ako se vozi malo brze bas trese to je valjda Cena izuzetno jakih i zilavih trapova, mozda je Mana I slabija izolacija unutra pa je takodje I malo bucniji sto meni ne smeta Ali mozda nekome to smeta, I kao zadnju stavku bih naveo malo bucnije motore imaju neki cudan bucan rad kao da cakcu nesto sto je za dizela ok Ali I benzinci tako zvuce ipak to je kod svih tako i u razgovoru sa majstorima Sam saznao da je upitanju to sto 1.6 z-tek benzinci umesto hidro podizaca imaju standardne soljice na ventilima sto je vise prednost nego Mana Ali jedino sto cakce pa moze se uzeti kao Mana, ipak u vozilu se to ne cuje tokom voznje tako da je meni ok.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dobar, visok i odgovara mi za lošije puteve. Malo troši, oko 4 l ako ga ne akaš bzvze. Kvarovi... Samo redovno održavanje do sada. 200 000 km prešao. Ford Fusion 1.4 tdci.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mala potrosnja, solidan kvalitet u kabini, plisana sedista i tapaciri na vratima su mi omiljeni detalj. U sustini bolji utisak ostavlja uzivo nego na slikama. Visok je i za gradske uslove savrsen, nazad odsecen gepek za vrlo lako paralelno parkiranje. Nemam ga dugo ali s obzirom da sam drugi dan od ...kupovine krenuo na put od 700km, odlično se pokazao sa sasvim solidnom udobnoscu, bez pauza osim granice izasao sam iz auta kao da sam vozio pola sata. Za sad sam zadovoljan karakteristikama u voznji, videcemo kako ce se pokazati dalje.
Nisam nesto posebno primetio, eventualno motor od samo 68ks , mali je za njega na auto putu, oko 120-130km/h mu jos nekako i odgovara, sve preko je mucenje za auto. Na 90km/h je ispod 2.000rpm i u kabini je osecaj kao da se i ne kreće, buke kao da nema.
Da, glavnu stvar koju sam primetio je da mi je popio vise Srpskog NIS-ovog goriva nego goriva iz Austrije, al sto se tice performansi, i nisam nesto bas primetio. Nisam ga ni stiskao.
Nego da li znas mozda gde moze zadnja daska (polica gepeka) da se nadje u Beogradu i okolini? Apsolutne sve otpade ...u Pancevu sam pitao, nigde nema. A vala i u Beču slaba vajda.Pročitaj više
Ja točim uglavnom na Eko pumpi i zadovoljan sam. Avio dizel posebno bolje deluje na auto. Mada mi ni na NIS-u potrošnja nije bila loša, poslednje merenje ne bilo 4,4l. Polica ima na ogalsima, šalju brzom poštom uglavnom svi. Evo npr.
'www.halooglasi.com/polovni-delovi/enterijer-za-automobile-ostalo/ford-fiesta-fusion-gepek-polica/3624807'
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.4 TDCI 2004 godište. Lepo vuče, pouzdan, malo troši, visok je i trpi loše puteve. Naći primerak sa održavanim motorom i nema brige. :)
Spoljne plastike, najbolje je odmah pri kupovini ih učvrstiti u slučaju da se neka otkačila ili ako lupaju.
Sta podrazumevaš pod spoljne plastike?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Kakvi problemi se javljaju?
Razlog za prijavu korisnika