Motor je 1.3l sa trostepenim VTECom, koji izvlaci dosta iz novca koji ulazem u gorivo. Potrosnja oko 3~6l u gradu (u zavisnosti od gustine saobracaja) i oko 4.8l na otvorenom (6l na autoputu uz brzu voznju).
Automobil je izuzetno udoban sa laganim i veoma preciznim kontrolama. Komandna tabla je ume...tnicko delo, veoma pregledna.
Kvalitet enterijera je za svaku pohvalu. Iako je pretezno plastican, meki materijali se nalaze tacno tamo gde treba, i posle 80.000 predjenih km, ne vidim znake habanja nigde osim na patosnicama.
Imajte na umu da je baterija kod hibrida potrosna roba (iako nova kosta 3.500 evra). Medjutim, Civic Hybrid moze da se vozi i kad baterija izdahne, za razliku od drugih hibrida (kao npr Toyota Prius), i u tom slucaju se vozi kao obican benzinac.
Prtljaznik je manji nego kod obicnog Civica posto je baterija smestena iza zadnje klupe, i zadnja klupa se ne obara.
Jeftina kineska plastika jedina dobra stvar na ovom autu je enterijer iznutra ostalo je sve osrednje.
Cena/KvalitetOdržavanjeKomforMotor
Elektricni prozori nula kvare se,enterijer plastike volan na 49000 poceo da se cepa rucica menjaca na 55000km izbrisala se,ume da zabaguje pa nece iz prve da upali sve u svemu lose mnogo.
Vozim Hondu Civik 2004god, 1.4 prešao sam sa njom 240000km bez i jednog kvara, Na njoj se još uvek nalazi originalna baterija koja radi bez problema. samo toliko o kvalitetu Honde Civik Hibrid.
Vozim Hondu Civik 2004god, 1.4 prešao sam sa njom 240000km bez i jednog kvara, Na njoj se još uvek nalazi originalna baterija koja radi bez problema. samo toliko o kvalitetu Honde Civik Hibrid.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.