Robustan, udoban, klasičan večan dizajn, karakter.
Odličan 4x4 pogon. Jeftino održavanje. Mala potrošnja.
Njabolja verzija restajling od 2009, 2.0 CRD u full opremi.
Delova sada ima svuda i nisu skupi.
Problemi sa šiberom i problemi sa strujom (kablovi u vratima koji se lome).
Lako rešivo sve.
Ne prija mu vožnja stani kreni po gradu, produvavanje na auto putu obavezno.
Pravi desetobojac. Ni u cemu najbolji, ali dobar u svemu. Devojka za sve. Deset godina isti model sa malim modifikacijama. Korisceni provjereni sklopovi.
Mali trzisni udeo, pa malo dostupnih djelova na trzistu.
Odlican motor 2.0 dizel dosta snage i potrosnja po otvorenom i po gradu 8l ( one price da trosi manje moze verovatno ali bez gasa na 2000obrt.) stim da dodam da na otvorenom drzim tempomat na 140,150 km/h. Vozim ga dosta po njivama i ozbiljnom blatu i vodi 4x4 radi savrseno (obavezno iskljuciti esp ...onda je snaga na tockove podeljena ravnomerno i nema broblema za bilo koje blato cak i po oranju i kisi mozes proci uz donre gume naravno. Ovo nije terenac ali pruza ozbilje prednosti naspram drugoh SUV a sto se tice voznje van puteva. Stabilan u krivinama malo meksi ali precizan na volanu. Vozim ga dve godine i zadovoljan sam i necu ga menjati. Mane su resive i topla preporuka za kupovinu ovog auta, pogotovo ako silazite van puta, sto je i normalno kada se kupuje pogon na sva cetri tocka a pri tome zelite da zadrzite udobnost i malu registraciju zbog kupikaze. Ocena 9 od 10
Obavezno proveriti prednji most i zadnji most, da nisu vareni popravljani itd, jako su losi i brzo trule ( promenio sam oba) plus limarija na rubovima oko tockova, pogotovo desna zadnja strana. Mali gepek naspram velicine auta.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.