
Робустан, направљен за руске зиме и путеве без асфалта.
Потрошња је висока, а било би добро да је имао јачи мотор у понуди.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
nema bolje
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pouzdana i robusna kobila!!! Vozio sam Ladu 2107 iz 1989. sa 1.5 motorom. Uzeo sam je od roditelja (prvi vlasnici) kada je imala 11 godina i 65.000km.
Do 2007. je prešla ukupno 300.000km. Nikad nije ostala na putu... Vukla je kojekakav teret bez roptanja i čak bih rekao da je više volela vožnj...u pod teretom nego prazna... Naravno, ugrađen je plinski uređaj koji je apetite za gorivom malo finansijski ublažio.
Umela je da bude nestabilna na klizavom putu zbog zadnje vuče, ali se to moglo kompenzovati opreznijom vožnjom i nežnijim pipkanjem papučice gasa.
Kontakti na prekidačima, relejima i osiguračima su često korodirali. Na sreću je sve bilo pristupačno i moglo se lako čistiti.
Hidraulično ...kvačilo je odlično izvedeno, ali nedostatak su loši cilindri i kada su prvi put fabrički cilindri zamenjeni nekim kompatibilnim (Fenox), menjani su barem jednom godišnje... Kočioni cilindri su isto tako prolazili
Udobnost auta nije problem za ljude sa viškom kilograma, ali duge vožnje su neminovno prekidane na svakih dva sata zarad izvođenja vežbi istezanja i vraćanja skeleta vozača u normalna stav. Četvorostepeni menjač je apsolutni favorit što se tiče pouzdanosti, ali je vožnja velikom brzinom po autoputu zaglušujuće bučna... kažu svedoci da ni petostepeni menjač nije mnogo bolji
Limarija je bila očuvana dugo godina jer je na novom autu urađeno tektiranje "Dinitrolom", ali nažalost - kada je korozija krenula, veliki zahvat bi bio da to sređujem te sam je prodao sam je čoveku punom entuzijazma za to!
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imao sam ladu 83 godiste i nikad me nije ostavila na putu.Motor jak i kvalitetan.Sta reci jos za rusku pticu!
Trosi ko luda i komfor je slab.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1,3 Moje prvo auto, navozao je i naučio da vozim. Ko nauči na ladu da vozi može posle i bager! Nikada me nije izdala i ostalila na putu. Jedan od rijetkih autta koje i neuki vlasnik može sam da održava, trebaju ti ključevi 13 i 17 i maca od kila. Udobna bruka! Sjedista vrhunska, menjač prevrh...unski, grijanje - sušara! U gradu trosi 10 na otvorenom 7,5
Bucna transmisija, kocnice katastrofalne, ubravljac kao da je izliven u betonu. ali auto ima gomilu nekog posebnog šarma :)
haha daa, devojke takodje prepoznaju taj ladin sarm :D
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Moja Lada nema mane. :)
Viljuska i anti korozivna zastita.
Daleko joj lepa kuca :)
Imao matori 1300 specijalku... Vozio je 15 godina bez vecih problema. Uglavnom su je mucile kugle, razvodna kapa i kondenzator. I trulila je.
Audi je radio pocinkovanu u to vreme,ali recimo i golf 1/2 ima dobru zastitu. Dok recimo lada/opel i donekle mercedes iz tog vremene trule kao od kartona :)
Moja Lada standard ( ziguli ) , tacnije moga dede iz '75 godine , presla preko 400000 km i to po kojim putevima , vukla kao skanija , i jos pali kao metak , pod je truo ,ali nadjite mi jedan auto od 40 godina koji je konstantno vozen a da nije truo . Tako da moze se samo zakljuciti da sve zavisi kako se auto odrzava. Evo i slike 'postimg.org/image/54y7nvs4f/1'
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
drift :D
zadnja vuca ali dobra za drift
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sta da kazem,nikad me izdala ,za mnogo manje pare odrzavam auto nego vecina, ako se sve redovno kontrolise,sve funkcionise super ;) ...
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
MAZGA, uz malo veću potrošnju ulja može da pređe dosta
upravljač previše tvrd i krstevi kardana brzo stradaju...
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imali smo ih nekoliko u kući i to dug niz godina. 1,3 i 1.6 .
U pitanju su bile Rive i specialke - ista stvar, razlikuje se hauba i instrument tabla.Vrlo pouzdane i sigurnije od Samare, koja je mlađi model.Ovo čudo teško da će te ostaviti na putu, sa njenim prenosom može dosta da povuče, a i ...za prikolicu nema problema-vuče je opušteno.Vrlo prosta za popravke, a i ne kvari se često.
Mnogi kažu zadnja vuča - nije baš zgodno po snegu, a inače kad snega nema, ona je 100 ok.
Veliki potrošač - za tu kubikažu, snagu i veličinu, troši previše.
Kockasta zastarela linija, prost enterijer - prazan. bez nekih polica za odlaganje stvari i slično - siromašni tapacirunzi, a od d...odatne opreme ni traga.Sve u svemu koliko para toliko muzika, ali danas je u prodaji ubija konkurencija, pošto se za male pare mogu naći zapadno evropska i japanska vozila, koja mnogo više imaju da ponude, ali ipak u odnosu na njih lada je u prednosti kad su u pitanju loši putevi, pošto je napravljena da bude kao tenk, može više da se natovari i povuče.Nije atraktivna i nije napravljena za uživanje u vožnji, ali kome treba automobil da mu jeftino završi posao, da tegli i bude mazga, a da ga pri tom ne plati mnogo i ne potroši mnogo na održavanje, mislim da ova lada nije loš izbor.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Lada Riva kao i njeni predhodnici su nastali po licnenci Fiata 124. Lada Standard (sa dva okrugla fara) identična je Fiatovom modelu. Nema to nikakve veze sa ruskom zimom... Jedino grejanje jeste bolje.
Razlog za prijavu korisnika