Da, najverovatnije dihtung glave. Najbolje sto pre kod majstora da se resava, mada neki tako voze ko zna koliko i tako prodaju auto. Ne bi trebalo da bude skupo, mada zavisi od motora do motora.
Nepouzdan, stalni kvarovi - nekad na nedeljnom nivou, skupi rezervni delovi, dosta propusta u dizajnu mehanike i elektricnih sistema, ne zna svako da ih popravlja.
Thesis je nesto posebno i ne za svakog, cena je definitivno neprikladna klasi kojoj pripada, nepravedno potcenjen auto
Elektronika je definitivno nesto sto je moglo bolje biti reseno na ovom autu, bas iz razloga sto je sve na struju i dugme. Veliki broj sistema i opreme koje zavise od stuje na zalost moze da pouzrokuje ozbiljnije troskove odrazavanja
Svaki auto koji ima mnogo elektronike ima i problema sa njom, skup je za održavanje i sve što uz to ide. Thesis jedan retko dobar automobil koji je Lancia napravila.
posto sam imao thesiss 3,2 3,0 sada ima 2,0 t mana prva dva je potrosnja oba su bili automati 2,0 trosi upola ide priblizno kao i 3,2 za svaku preporuku je 2,0 auto je fenomenalan redak svi se okrecu kao da vozite majbah
Održavanje
mane preskupi delovi odrzavanje limarski isto elektronika potrosna 3,2 i 3,0 je preko 20 gracke ali auto koji uvek izmami osmeh na licu za moj ukus podcenjen auto auto vredi mnogo vise
Verujmi da sam ima prilike da se vlasnici tih sabloskih limuzina raspituju o ovom autu jer nesvakidasnji malo ih je prodato po auto bildu nekih 16000kom delovi su papreni inace auto vredi jer je bas egzotika
Auto je za nekog gospodina čoveka, koji ima firmu, kuću sa garažom, dovoljno para da ga održava . Sa njim se vozi neka fina dama na balet ili u operu, nije to za ove silikonske sojke .
vozio sam 3.0/230ks, 2003, oko 117.000km EMBLEMA - 9 meseci u kontinuitetu, auto je atraktivan, komforan, poseduje dosta opreme i zadovoljavajuce snazan.
PouzdanostPotrošnja
Problemi sa elektronikom su neminovni, ali mnogo ozbiljniji su problemi sa automatskim menjacima koji se cesto kvare, a radi se o japanskom menjacu Aisa. Malo je skuplje odrzavanje i cena registracije naravno. Potrosnja - licno izmerena, gradska, normalna 17-18l benzina
Vozi sam verziju sa 3.0 motorom. Mnogo zanimljv auto, brz, pun snage. Sedista su tvrda i zato koza dugo traje i izgleda kao nova cak i posle 10 godina. Veoma stabilan i lagan za voznju, nema ih na svakome cosku, atraktivan izgled, ma prelep auto ili tako reci ladja.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Da, najverovatnije dihtung glave. Najbolje sto pre kod majstora da se resava, mada neki tako voze ko zna koliko i tako prodaju auto. Ne bi trebalo da bude skupo, mada zavisi od motora do motora.
Razlog za prijavu korisnika
Jel ti trosi ulje,vodu?
Razlog za prijavu korisnika
Jel trosi ulje,vodu?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jedinstven, fenomenalan vanvremenski dizajn, luksuz, udobnost, kvalitet materijala, zavrsna obrada.
Nepouzdan, stalni kvarovi - nekad na nedeljnom nivou, skupi rezervni delovi, dosta propusta u dizajnu mehanike i elektricnih sistema, ne zna svako da ih popravlja.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Odlican,cak i vise daje u odnosu na cenu.
Automatski menjac moze da bude pri velikim kilometrima 300.000+,i potrosnja goriva na istom.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
2.4jtd 20v 175ks bio je cipovan i 2.4jtd 10v cipovan
Odlican motor za toliku limuzinu. U Srbiji je sve problem,a ne registracija. :)
Mane kao i svaki polovan auto zavisno kako je odrzavan.
Mekan trap,nema novih delova za trap mora remont odlicna alternativa.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Thesis je nesto posebno i ne za svakog, cena je definitivno neprikladna klasi kojoj pripada, nepravedno potcenjen auto
Elektronika je definitivno nesto sto je moglo bolje biti reseno na ovom autu, bas iz razloga sto je sve na struju i dugme. Veliki broj sistema i opreme koje zavise od stuje na zalost moze da pouzrokuje ozbiljnije troskove odrazavanja
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Svaki auto koji ima mnogo elektronike ima i problema sa njom, skup je za održavanje i sve što uz to ide. Thesis jedan retko dobar automobil koji je Lancia napravila.
Razlog za prijavu korisnika
Dare Dr MG moderator sto te zabole glava ? :)
Razlog za prijavu korisnika
Dare Dr MG moderator Sto te zabole glava? :) Svidja ti se prednji deo?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
posto sam imao thesiss 3,2 3,0 sada ima 2,0 t mana prva dva je potrosnja oba su bili automati 2,0 trosi upola ide priblizno kao i 3,2 za svaku preporuku je 2,0 auto je fenomenalan redak svi se okrecu kao da vozite majbah
mane preskupi delovi odrzavanje limarski isto elektronika potrosna 3,2 i 3,0 je preko 20 gracke ali auto koji uvek izmami osmeh na licu za moj ukus podcenjen auto auto vredi mnogo vise
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
TEM autu fali jedno T
Razlog za prijavu korisnika
Verujmi da sam ima prilike da se vlasnici tih sabloskih limuzina raspituju o ovom autu jer nesvakidasnji malo ih je prodato po auto bildu nekih 16000kom delovi su papreni inace auto vredi jer je bas egzotika
Razlog za prijavu korisnika
Auto je za nekog gospodina čoveka, koji ima firmu, kuću sa garažom, dovoljno para da ga održava . Sa njim se vozi neka fina dama na balet ili u operu, nije to za ove silikonske sojke .
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
vozio sam 3.0/230ks, 2003, oko 117.000km EMBLEMA - 9 meseci u kontinuitetu, auto je atraktivan, komforan, poseduje dosta opreme i zadovoljavajuce snazan.
Problemi sa elektronikom su neminovni, ali mnogo ozbiljniji su problemi sa automatskim menjacima koji se cesto kvare, a radi se o japanskom menjacu Aisa. Malo je skuplje odrzavanje i cena registracije naravno. Potrosnja - licno izmerena, gradska, normalna 17-18l benzina
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozi sam verziju sa 3.0 motorom. Mnogo zanimljv auto, brz, pun snage. Sedista su tvrda i zato koza dugo traje i izgleda kao nova cak i posle 10 godina. Veoma stabilan i lagan za voznju, nema ih na svakome cosku, atraktivan izgled, ma prelep auto ili tako reci ladja.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.