Jedan od onih automobila koje čovek ili obožava ili su mu najružniji auto od prestanka proizvodnje američkog Gremlina. Izgled ovog terenca u kombinaciji sa visokim položajem sedenja, učiniće da se osećate sigurno i dominantno u svakodnevnom saobraćaju. Šestostepeni automatski menač odlično je ukombinovan sa 2.7 litarskim TDV6 motorom, pa su prelazi iz nižeg u viši stepen, gotovo neprimetni. Vazdušno ogibljenje, kojim raspolažu SE i HSE modeli, stvara utisak da ''klizite'' po asfaltu, a dupla ša...sija i pomenuto ogibljenje naučiće vas da više ne izbegavate rupe na gradskim putevima. Postoje dve mane, u gradskoj vožnji, koje sam ja primetio za tri godine koliko se Disco nalazi u mojoj porodici. Prva je neprijatan osećaj ako u toku vožnje ''upadnete'' u kanale/ulegnuća koje su vremenom u asfaltu stvorili autobusi i kamioni. Tom prilikom ovaj terenac se ponaša kao voz po šinama, u prevodu, kreće se samo po pravcu koji je to ulegnuće zadalo i potrebno je, uz malo napora, ''izbaciti ga iz šina''. Drugi problem Discovery deli sa svim članovima svoje klase, a to je adekvatno parking mesto, veličina koja vas u vožnji čini svemogućim, sada vas ostavlja nemoćnim, ili barem skromno ograničnim. Van terena, kao svakom pravom Land Roveru, Discove granice su male. A ukoliko je vaša definicija off-roada slična mojoj, budite sigurni da će ispuniti sva vaša očekivanja. Za razliku od troškova registracije, troškovi servisa vam neće teško pasti, meni barem do sada nisu. Poput troškova održavanja i potrošnja vam neće praviti veliku rupu u novčaniku. Uz ''laganu'' nogu na gasu i bez žurbe, u proseku ovaj terenac troši razumnih 10-11 litara, iako će vas kompjuter vešto lagati da trošite litru manje, a fabrika će uporno tvrditi da prosečno vaš ljubimac ''popije'' 8.7l/100km. Naravno, iz ovog komentara ćete shvatiti da ja pripadam grpuji ljudi koja Disco-a obožava, ali kao i svaki drugi automobil, ni on nije savršen. Najveći broj mana se vezuje za vazdušno ogibljenje, koje ako ikada bude zahtevalo ozbiljnije popravke, može da vas košta i jedan gradski auto. Ono ne voli nagle pokrete i strogo će ih kažnjavati a ako ste skloni naglim pokretima, vi i vaši saputnici u vrlo kratkom vremenskom roku zapatićete od morske bolesti. Takođe, ovo ogibljenje vam neće pruzrokovati samo mučninu već i vrlo neprijatan osećaj ukoliko uđete u krivinu, brze nego što ste to namerili. Stećićete utisak da pored svih vaših napora i fanatičnog motanja volana, auto nastavlja da ide pravo. Još jedan od problema, koji se vezuje za Discov odnos sa krivinama, jeste osećaj ''teškog'' upravljača. Ako je put kojim se krećete sačinjen od niza kratkih krivina (npr. planinski putevi), volan će vam konstantno pružati otpor, koji posle dužeg vremena zna poprilično da vas umori.
Sve u svemu, Discovery je pravi terenac, što potvrđuju njegove prednosti i mane i ni u kom slučaju ga ne treba upoređivati sa pripadnicima SUV kategorije. Ako su ''skromnih'' 190ks slabi za vas, ubrzanje od 11s do 100 i max. brzina od 180km/h spori za vas, a pri tom ste i onako planirali da fabričke felge (pravilno je felge, ne felne i nije džip nego je terenac) zamenite sa hromiranim 22'', onda Disco i nije za vas. Međutim, ako tražite automobil koji će vas reprezentativo, u komforu i luksuzu limuzina iz više srednje klase, pratiti na posao, a preko vikenda sa vama se družiti u nezaboravnim off-road avanturama, onda je ova lepotica(i zver) kao stvorena za vas.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
svaka cast na opisu iz prve ruke. realno i objektivno.poz
Razlog za prijavu korisnika
Stefane, ja tu ne bih nista vise dodao :)
Razlog za prijavu korisnika
Imam jeep Grand cheeroki 3.0 crd 2005 interesuje me koji je po Vasem misljenju bolji ?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?