Udoban i tih u voznji. Moj je Is 250 v6 i snage ima dovoljno. Potrosnja mi ne prelazi 9.2l.
Teze pronaci neke delove i mora se malo cekati ali nista strasno.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Lexus IS250, odlican kvalitet enterijera. Izolacija veoma dobra, pri vecim brzinama jako tih, motor takodje tih. Automatski menjac izdrzljiv i lepo menja brzine. Ubrzanje veoma dobro, potrosnja ako ne jurcas moze biti veoma dobra, na autoputu pri 120km 6.5l. Pouzdan, kupio sam 2009 godiste i od toli...ko opreme nema sta ne radi. Odlicni standardni zvucnici. Precizan volan i brz odziv gasa
U gradu ako se agresivno vozi moze potrosnja biti preko 13l, ipak je V6. Malo tvrdje sportsko vesanje za srpske rupe. Tanki prozori pa preglednost nije bas najbolja a i nije bas prostoran pogotovo ako ima siber. Odrzavanje nije jeftino mada za tu klasu ocekivano
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
sigurnost u voznji...vrhunska stabilnost
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Godinu dana vec vozim IS220d 2009. god., presao 108.000 km i za sad nemam nikakvih zamerki. Kvalitetan, pouzdan, udoban, stabilan, tih, zvucna izolacija perfektna, nema buke unutra cak ni pri vecim brzinama od preko 150-160 km/h. I dalje sve unutra mirise na novo, kao da je juce izasao iz fabrike. N...ema zamaranja u voznji i to je veliki +
Malo je skuplji za odrzavanje, ali ni ostali nisu mnogo daleko.
Gepek. To me nervira kod svakog auta.
Mico, A3 je niza klasa od IS-a i pravo da ti kazem od kako vozim Lexusa vise mi se ne vozi nijedna druga marka. Jedino sto bi sad vozio je GS, samo nema se para za tako nesto.
Nikad nije sve savrseno. Ima sad novih verzija Audija i BMW-a u GT izvedbi sa zakosenim zadnjim staklom i petim vratima. Laguna takodje je u svim verzijama sa 5 vrata, Insignia ima isto tu verziju. Lexus je ipak Japanac, klasican i pouzdan...
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pa pazi ako je auto dobro odrzavan mali servis bi trebalo da se uradi na svakih 15 hiljada.., to je zamena svih filtera, ulja, unutrasnji flter polena, i nije nimalo jeftin mi smo mali servis platili 270e veliki smo radili na 34 hiljade iako je pistao i trazio servis na 31hiljadu ali to je finansisk...i , moj kum radi u Svajcarskoj u garazi toyote kaze da moze da predje 50hiljada pa tek onda veliki servis, e ali tu je caka zbog toga sto je procedura kao f1 menja sve skuplje delove koji mogu da predju jos mnogo i tu deru kozu , kod nas veliki servis u ovlascenom servisu toyote kosta 420e nas je kostao., sad nismo nista radili vec 18hiljada smo presli jer jako mnogo prelazimo sem ulja i to kod rodjaka u obicnoj radnji -salonu, servis necemo raditi sigurno skoro veliki jer ide lepo. Pozeljno je da nekoga poznajes u servisu jer ako te tretira kao civila koji je dosao na servis misli da imas ''grdne pare'' pa po proceduri izmenja sve zivo i ti kad pogledas racun bude kao da si servisirao ferarija figurativno. PozzzPročitaj više
Hvala Milose na iscrpnim informacijama :) Jeden moj poznanik ga ima pa sam sam ga probao, odlican je, a i nasao sam varijantu za jeftiniji sevis,samo mi reci jos za potrosnju? ovaj trosi 9,5 u gradu
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Zaboravih, Golf npr 5 rs turbo nije ni prineti odnos evropski-americki-, bukvalno je space shuttle za evropski, a polovan npr 3 godine star je 3000US$. Ima Japansku elektroniku, menjac i sl. Ovaj ovde je konzerva isti model. Honda 1,6 vtec type R duplo slabija, bukvalo pojede VW r32 VR6, na testovim...a se zapalio VW, a Honda nisu uspeli da prevrnu, max speed veci, ne greje se precizan,
i sl. Voleo bih da se ljudi edukuju. Do pre 8 godina sam vozio svapske-tj kinesko turske automobile-konzerve (VW 78% radnika su turci), bio skeptik na Japanske, dok su me drugari ubedjivali da su Japanci zakon. Sada imam u garazi 3 japanca, dace bog i cetvrtog, kidam ih, neunistivi su, brzi starni, mekani, precizni, stabilni, necujni... za razliku od nemackih.Pročitaj više
e moj hari kakvi njemci--i ja ih vozim-- pa tek 97god su poceli da stavljaju elektro podizace a dodatna oprema im bila servo volan a recimo ja sam imo tojotu kamri 83 god imala klimu kozu centralnu sva 4 el podizaca i ko zna sta jos el siceve..i sad vozim golfa samo radi djelova
Poz. Nisam ovde za raspravku ali zelim da napisem nesto oko Japan vozila. Imam sve od nemca italija japanca francuza .
Mogu reci samo par reci. Nikada nebih dao nemca za italija , italijana za francuza, nemca za francuza , italijana za japanca, nemca bi ostavio a japanca bi razmislio.
Jednom recju .... O tome koje koga kupio, i ko se gde pakuje je su malo konfuzne informacije. Toyota pakuje za evropu automobije u Francuskoj, VW za balkan u Madjarskoj. Nemacki kvalitet je poznat svuda, bio sam i budem u USA - voze se Japanci i Nemci za decke i devojcice, sama Jetta je prezivela zahvaljujuci popularnosti u USA i latino americi. A patriote voze patiota, linkolna itd. Tako sta je ok i super je stvar ukusa a o ukuse se ne raspravlja.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.