Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mocan auto.
Uzeo sam ga novog iz salona pocetkom 2017 godine, novu mazdu 3 redizajniranu u revolution opremi.
2.0 benzinac 120 ks
Elektronika je fantasticna, mnogo senzora, pomoci u voznji, sve sto savremen i nov auto treba da ima pa cak i vise od konkurencije. To je bez premca.
Voznja je udobna,... volan precizan i lagan, auto je u svakom pogledu voznje vrlo jednostavan i praktican, pregledan i nadasve atraktivan,
Odlican za grad je na leru ide kao dizelas, za stani kreni varijante i ustedu goriva prava stvar Kneza Milosa ujutru.
Postoji i start stop koji odlicno radi.
Potrosnja u Beogradu ne prelazi 8 litara u proseku ( zimi sa 16"), ko kaze vise ili ne zna da vozi ili su mu dali neko uzasno gorivo. Board komp mu je precizan sto se toga tice. Leti sa 18" felnama prosek gradske voznje je 6.5-7.5 bez problema i od zavisnosti od stila voznje.
Ceste kratke relacije ( par stotina metara ili tako nesto) mogu da prikazu da je potorosnja veca usled cudne matematike board racunara, ali sa prvom voznjom duzom od 10 min to je vrati na svoje.
Vozim ga godinu i nesto dana, bez i jednog problema. Gepek u sedan varijanti i vise nego dovoljan, sedista udobna sa grejacima, prostora sasvim dovoljno za dug put, HUB je od pomoci, Audio sistem fantastican, elektricna parkirna kocnica.
Enterijer je lep, plastika kvalitetena, stof je takodje prijatan.
Maksimalna brzina ostvarena preko 200kmh sa opterecenjem u autu.
Ne krade ih niko, ne treba vam zeder, kandza ili sta god od tih elemenata zastite.
Ljudi u Mazdi u Beogradu su toliko od pomoci, stalo im je do svakog kupca i izuzetno su usluzni i prijatni. To je posebno vazno.
Od svih u tom cenovnu rangu on je zaista best buy.
Mane. Ne bih rekao mane, vise nedostaci za nekoga ko je prethodnih 10 godina vozio nemacku skolu:
Nedostaju mu neki intuitivni elementi koji su po meni veliki propust za auto tog kalibra i cene.
* Keyless entri - odlicna stvar, ali kada izlazite iz auta i obilazite krug da uzmete nesto sa zadnjeg ...sedista iza suvozaca, izlazite iz opsega senzora i auto se zakljucava, te je ponovno okljucavanje svaku put neophodno.
* U vezi sa istim sistemom, kada uzimate nesto sa zadnjeg sedista iza vozaca, a kljuc vam je u desnom dzepu, u ovom slucaju opet je van dometa senzora i nakon zatvaranja vrata ne vrsi automatsko zakljucavanje pa auto ostaje otkljucan.
* Ako Vam rade brisaci, i na pola stakla su a vi ugasite motor, brisaci ostaju na mestu gde su se zatekli. Dakle neophodno tempiranje gasenaj motora ili brisaca.
* Isto i za prozore, ako se aktivirali zatvaranje do kraja, i na pola zatvaranja ugasite motor, radnja se nece kompletirati, prozor ce ostati na pola zatvoren.
* Blokada podizaca prozora nije samo za prozore zadanje klupe ( zbog dece) vec i za suvozacev prozor ( ne vidim poentu toga)
*Brisaci nisu najsrecnije reseni, obzirom da su iste duzine, pri brisanju prozora po sredini vozacevog dela vetrobranskog stakla obavezno se formira jedan odlivni kanal bez ikakve potrebe.
* U vozilu postoje elemeti crne plastike s visokim sjajem. To svakako nije dobra ideja. Prvi put kad sam ga ostavio na pranju, krpe su ostavile traga po toj povrsini i sad izgleda ruzno. Previse osetljiv element.
*Neki spoljni delovi, lajsne i spojevi, sitnice, nisu najbolje resene. Spojevi nisu savrseni. Kad se covek zagleda, nije mu jasno kako je neko mogao takvo tehnicko resenje da pusti iz fabrike. Neki spoljni delovi deluju jeftno, kao da je neko fuserio u poredjenju sa savrsentvom na drugim delovima spolja i unutra.
Ovo su stvari koje smetaju bivsem vozacu, dakle meni licno, jednog vagena, kod kojeg je to reseno na ocekivani nacin da se sve desava lepo i automatski, dok mozda to nekom drugom nece predstavljati problem.
A koji si wagen vozio pre ove mazde?
Hvala na detaljnom opisu. Mazda je napravila ozbiljne korake ka tzv. premijum segmentu, ali to nije jos uvek na nivou nemacke skole.
Sa druge strane, ocigledno je da se vodi dosta racuna o samom kvalitetu vozila i da nema nekih ozbiljnih nedostataka. Tu Nemci i nisu tako sjajni pa im cesto vozila ...imaju serijske nedostatke i gluposti i cini mi se da previse ulazu u sminku i ergonomiju, a da se stekaju na samoj mehanici.
Sve u svemu, u zdravlju da se vozite!Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Što se tiče odnosa cena/kvalitet dva meseca sam tražio bolji odnos za kupovinu novih kola, nisam pronašao bolju ponudu
O pouzdanosti Mazde ne treba mnogo govoriti
Potrošnja u gradu se kreće od 8 do 6 litara na 100 km sa upaljenom klimom non stop, što je za benzinca od 120 KS i uslove gradske ...vožnje u Beogradu jako dobra potrošnja.
Motor se jako dobro ponaša čak i kada je u automobilu petoro ljudi sa koferima.
Komfor za putnike je zadovoljavajući, ali zato oseća svaku rupu, šaht ili ležeći policajac. Doduše to mu se ne može uzeti za zlo jer upravo tvrđi amortizeri i oslanjanje ga drže stabilnim i zalepljenim za put u krivinama
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Potrošnja na otvorenom za 1.5 motor je između 3-4L. Automobil kupljen nov u Crnoj Gori.
Razlog za prijavu korisnika