A 170 CDI 95KS ELEGANCE 2001. godište, po meni za nažalost male pare za koje se danas prodaje ja mislim da ne možete da kupite bolji i praktičniji auto od A klase. Auto je bukvalno za sve stvoren. Može da posluži kao mali gradski auto, kao porodičan auto, kao sportski, kao terenski, kao pikap..., ma šta god da zamislite i želite da napravite od auta njegov dizajn enterijera i eksterijera vam to omogućavaju da uradite. Potrošnja smešna, na autoputu vožnjom do 120 na sat na 100 kilometara možete ostaviti potrošnju od 4.5 litre dok u gradu u zavisnosti od načina vožnje, kreni-stani, normalne ili pun gas (sa klimom ili bez) troši oko 6-9 litara. Što se motora tiče, izuzetno se pokazao kao pouzdan i dobar motor koji može dosta da pređe, naravno uz redovno održavanje, a i ako malo zapostavite održavanje nećete mu mnogo naškoditi. Fabrički nema DPF. Vešanje je za to godište i u rangu automobila tih godina veoma dobro odrađeno. Lepo drži u krivinama čak i ako uđete brže nego što treba uspevate da ga iskontrolišete. Ne amortizuje sve neravnine dobro kao novija vozila ali za to godište je prihvatljivo s obzirom da vozim na 195/50/15 a kad bi mu se stavila guma sa većim profilom onda bi i mogao da se poredi sa novijim vozilima. Limarija je perfektno odrađena, iako je veći deo auta pravljen od plastike (krila, branici, vrata) a hauba, karoserija i zadnji rubovi koji su metalni ne podležu tek tako lako koroziji kao neki drugi automobili. Kad krene da truli, samo se to lepo odradi i mirni ste, neće tek tako kroz godinu dve tri tako lako probiti. Elektronike nema toliko puno ali i toga što ima su lepo odradili i uglavnom ako nešto otkaže samo se zameni i teraj dalje. Što se enterijera tiče to bih posebno izdvojio, jer osećaj u njemu pošto mu je pod ravan i sedišta su visoka imate osećaj kao da se vozite u džipu, ono što mi se sviđa to je što pozadi nema onaj most koji generalno nije potreban nijednom automobilu bez zadnje vuče tako da sve 3 osobe koje se voze pozadi imaju mesta za noge, posebno ako pričamo o Long verziji, ima mesta ko u superbi. Akumulator se nalazi ispod suvozačevog sedišta tako da zimi ne morate da brinete. Sva ostala sedišta, osim vozačevog koje je zašrafljeno, se vade na polugu, sa suvozačevog se samo otkači kabal i za 5 minuta dobijate mnogo prostora za tovar (najveće što sam spakovao je bio frižider od 2m i kvad od 125cc). Pregledan je i zadnji deo mu je ravan tako da kad vozite u rikverc ili se okrećete ne morate da brinete da li ćete udariti u nešto. Za početnika (kao što sam i ja bio) pravi je auto, ispunjava sve norme za početnika što se tiče konjaže i kubikaže, sve su komade jednostavne i pristupačne, kvačilo mnogo mekanije nego na nekim vozilima 2011 i mlađe, kratka ručica menjača, brzo je i lako navikavanje na sam auto, čak i za duža putovanja je odličan, mečkina udobna sedišta, kožni naslon za ruku, volan podesiv po visini kao i sedišta, nertz fabričko ozvučenje i još ako ima panoramu, milina..
Što se mana tiče i razlog zbog čega svi izbegavaju ovaj auto (pa čak i majstori) i savetuju jedni druge da ga ne kupuju je taj zato što je motorni prostor koji od šine branika do kabine ima oko 1m je smešten motor sa svim pratećim elementima i veoma je nepristupačan ako želite da zamenite ...nešto bez da skidate bilo kakav deo, to se i meni ne sviđa. čak i sijalicu da želite da zamenite far morate da skinete a da bi ste ga skinuli morate da poskidate šrafove sa pola branika i krila i da ga izvučete napolje, što je stvarno loše kada se nađete u situaciji gde hitno morate da zamenite sijalicu (tehnički...), a ako mora nešto drugo da se menja ako anlaser ili da se radi veliki servis motor mora da se vadi napolje. Druga mana je ta što cena delova već godinama kako auto stari ne opada već se drži istom, tako da je u proseku neki banalan mehanički deo oko 50e + ruke majstora, ali kad zamenite taj deo kvalitetnim a ne kineskim ne morate da razmišljate da će te morati da ga menjate ponovo jer to je Mercedes. Od 0 do 100 ubrzava za nekih 13 sekundi što znači da auto nije namenjen za divljanje i za trkanje već za neku laganu vožnju. Neke ostale mane su te što na primer ručica za podizanje sedišta je loše fabrički odrađena pa se dešava da često prilikom korišćenja spada i puca itd.. Ono što bi svima savetovao je to da da ako kupujete a klasu da kupujete onu sa ELEGANCE ili AVANGARDE oznakom jer imaju stvarno dosta opreme koja znači i odaje utisak da se vozite u Mercedesu a ne u puntu dok kod CLASSIC opreme to već nije tako i primećuje se od dodatnih komandi u kabini preko sedišta koja su užasno tvrda za Mercedes ko da se vozite na polici za hleb, do vešanja koje je dosta tvrđe u odnosu na ELEGANCE i AVANGARDE. I gledajte da uzmete Long verziju jer imate više prostora za one koji sede pozadi i svi u long verziji osim A140 pozadi imaju ventilirajuće diskove umesto doboša. Što se tiče panorame nisam imao iskustva sa njom jer je nemam na mom ali od drugih koji je imaju nisam čuo da su se žalili da propušta..
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
A160 cdi dizel slabija verzija od 55kw. Ima lanac te samim tim može i da se ne radi veliki servis nikada. Zato je bolja varijanta A160 od A170. Takođe potrošnja je super mala.
A160CDI Dizel motor nema mana.
Od mana možda plastika malo krtija i to je to.
A može i lanac vremenom da se istegne, pa da motor radi ali ne baš onako kako bi trebalo, tako da bi ga trebalo ipak menjati bez obzira na to što proizvođač (koji god da je u pitanju) tvrdi da lanac ne mora da se menja za ceo životni vek automobila - pošto on smatra da je životni vek automobila pri ...kraju kada pređe 200.000 km 😀 😀 😀Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
mala potrosnja, lako se vozi dosta opreme
mali prostor na zadnjoj klupi, losi materijali enterijera...
Mali prostor na zadnjoj klupi? Ja sa mojih 185cm nisam imao nikakvih priblema ni zamerki na zadnjoj klupi
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto je mnogo dobar i kvalitetan imam A klasu 2003 god. Sa 1.7 CDI. Poluautomatski menjac. Potrosnja ne prelazi 5.5 litara. Ima prostora mnogo vise nego sto izgleda spolja. Motor je besmrtan.
Mane su mu relativno skupe majstorske usluge. Za zamjenu seta kvacila uzimaju 170 eura samo za ruke. A za VW passata 40 eura. Dosta skupi djelovi lamela. Druk lezaj i korpa su oko 350 eura. I naosjetljiviji dio auta je trap: amortizeri. Lageri. Stabilizatori. Naravno nasi putevi mnogo doprinose tome... da se oni raspadaju veoma brzo.
kako se krecu cene registracija
NE skida se CEO trap samo 10 cm to vas Neko slagao mb servis Dule Ljig
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Malen okretan lako ga parkirati svagde
Za sada ih nema
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozim 1,7cdi 95KS vec 6 god. presao oko 100hiljda snjim. Lanac motora M.Benz neunistiv, ne puca kao kod bmw ili VW, -Nema velikog servisa, Nema pl.zamajac. Potrosnja komb, 5,3 i to kod lond verzije koji trosi za pola L vise. Gepek najveci u kompakt klasi 390L, da ne pricamo o gradskim autima, zato l...judi ne pisite gluposti., U long verziji na zadnjog klupi ima više mesta nego u Kombiju ali zaista vise nego u kolima C segmenta pa i MPV, o tome su pisali svetski časopisi, naravno kad se klupa poviče ka gepeku jer je klizna. Visok polozaj sedenja, povoljno odrzavanje
Realna mana je sto ne leži u krivinama, vec se naginje, nestabilan u voznji, nije mu bas precizan upravljac. Naravno meni se zešće isplatio.
Tako je to ko ima neko auto i prica kako i jeste. Auto je stvarno dobar. Samo su ga majstori ocrneli jer nisu strucni i moraju da mu skidaju motor u dosta popravki. Ali neznaju da motor moze da se podigne ili spusti da bise nesto odradilo. I neznam za tvoj mercedes ali moj 1.7 cdi 2003 godiste ima p...livajuci zamajac. Vidio sam ga kad sam promijenio lamelu korpunu i potisni lezaj. Samo sto je njemu plivajuci mnoogo kvalitatan i traje duze nego sve ostalo na autu. Meni je bio kao nov sa 200.000 km.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Возило имам већ дужи низ година. У питању је A160 бензин, 2001. година.
Изузетно поуздано возило, одлична звучна изолација, тих рад, пали на -20 без грешке! Редовно га одрж...вам, мали сервис кошта неких 60-70Е док је велики сервис око 140-150Е. Делови су лако доступни и цене у просеку, ништа претерано скупо. Поседује климу, ел подизаче, налон за руку, ладице и оставе на сваком ћошку у вратима, испод волана, фиоке испод седишта,...
За просечну породицу одличан ауто, лак за паркирање, миљеник међу женама.
Гепек мањих димензија, али се седишта могу склопити или врло лако извадити из аута, што и не мора предтсављати ману.
Удобност мало лошија, због малих димензија ауто...обила, али са добрим гумама, реглажом и редовним провером вешања аута се и то може прилагодити.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dobar motor,mali potrosac,zgodan za parkiranje,pregledan ,stabilan
Mali gepek,sta god da radis moras da spustas motor,velika registracija,
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto za svoju velicinu daje dosta prostora unutra, lepo visoko sedenje, pregledan,parkiranje milina.
Po meni malo neudobniji,benzinac 1.4 malo jaca potrosnja po gradu al kad se uzme u obzir gorivo i kreni stani to ga je to.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Svaka čast na opisu!
Razlog za prijavu korisnika