
Merak i pouzdanost
Nema delova za karoseriju ( exterijer )
Branici ,maske
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Krenimo redom .
Slk je veoma karakteristican auto iz mnogo razloga.
Sto se tice motora menjaca i uopste mehanike tu ne bi trebalo da bude nikakvih problema ako se auto redovno odrzava jer su ti motori nepoderivi . Zato je od izuzetnog znacaja jer ovde pricamo o automobilima od 10 i vise godina st...arosti da se auto pregleda do najsitnijih detalja jer ako je auto imao vlasnika koji ga nije odrzavao kako treba necete moci da se naplacate popravki a za ovaj auto je svaki deo preskup. Ovi auti su letnji i sezonski, nisu limuzine i ne prelaze mnogo tako da je to olaksavajuca okolnost jer uglavnom nemaju velike kilometraze.
Pod predpostavkom da je auto redovno odrzavan i da ne postoji ’ljudski faktor’ da nije zapusten ,udaran i da mu nisu stavljeni fals delovi ovo su stvari koje trebate da znate odnosno koje se mogu nazvai njegovim manama :
1. ono sto je na ovom autu i od strane mercedesa priznato kao fabricka greska je aktuator polozaja bregaste. Ovaj deo koji se nalazi ispod plasticne maske na prednjem delu motora i posle odredjenog vemena propisti ulje.To ulje udje u djek koji je na ovom dleu nakacen i desava se da kroz taj djek ulje udje u instalaciju i ode do kompijutera ili landa sonde kontaminira elektro instalaciju i napravi stetu od 1500 e. Prvo sto treba da pogledate kod polovnog slk je stanje ovog dela i kao ima ikakvog ulja na njemu treba ga zameniti odmah zajedno a pratecim kablicima.
2. protokomer kod ovih kola je od velikog znacaja jer od njega zavisi i potrosnja, rad motora ,ler gas ,i na tako starim automobilima naravno da je potrebna zamena istog.Desava se da kod zamene protokomera cak i ako stavite originalan po broju i sifri auto pravi problem i kompijuter prijavljuje gresku . Desava se da se zameni i nekoliko protokomera dok auti ne skonta koji mu odgovara. To je jedan od slabih tacki ovog auta.
3. Mercedes je imao politiku 90tih godina da sve elektro instalacije oblaci u bio razgradive izolatore.
posle svih ovih godina te izolacije su popustile pa se kod ovih modela desava da gole zice prave krakte spojeve pa kompijuter prijavljuje greske na ispravnim delovima zbog golih zica ili ulja koje je uslo u instalaciju preko magneta bregaste iz tacke jedan. Zato je od velikog znacajada se sto je moguce bolje i detaljnije pregleda elektro instalacija na automobilu . Zamena komletne elektro instalcije ako je losa acesto ume da bude pogotovu kod godista 1997 -2000 uopste nije jeftina za zamenu.
4. Svaki slk curo na krovu i tu nema pomoci. Ne pomazu nikakve opravke silikoni mazalice niti bilo sta. Ovaj auto zahteva garazu i nije za voziti ga cele godine. Prosto kanalice za odvod kisnice na njemu nisu projektovane za velike kolcine vode a nedaj boze da se zapuse. Kap ko kap vlaga udje u auto i onda imate situaciju da auto magli i pravi kondenz kad ukljucite grejanje. Ako pogledate bilo koji slk na ulcii zimi videcete da su mu sva stakla zamagljena u odnosu na druga kola na parkingu. Ako nemate garazu bolje nemojte kupovati ovaj auto . Od izuzetne vaznosti je proveriti gepek ,kabinu i sve delove auta da li negde ima vode i da li se negde voda zadrzava jer ovaj auto definitivno ima problem te vrste.
5. SLk nema elektronsku kontrolu sauga i ler gasa sto ce reci da trosi po gradu i na leru i do 15 litara goriva. Ovaj auto definitivno nije za srpske puteve i za spic i gradsku guzvu. Ovaj auto je napravljen pre svega za kruzing na dobrom auto putu gde mu je potrosnja ako je ispravan do 8 litara. Ali po gradu moze da torsi i duplo vise od toga.
6. Ovo je auto sa zadnjom vucom ,sa jako visrokim osovinskim rastojanjem ,sportskim vesanjem ojacanom sasijom i sirokim gumama.To znaci da se na nasim putevima punim rupa i neravnina oseca svaki kamencic i neravnina uzasno je tvrd i po losem putu maltene ne upravljiv. Na svakom kocenju i ubrzanju po losem putu auto ume da vuce ulevo ili udesno da se zanosi pliva i ponasa se kao da ima rasturen trap. To je za njega sasvim noramlno.Naravno po dobrom putu se ponasa savrseno ali ga treba znati voziti. Ovo nije limuzina i veoma je karakteristican za upravljanje.
7. Stavljati na ovaj auto plin je potpuna besmislica. Ovaj auto nije ekonomican kao sto neki tvrde delovi za njega su skupi . Pogotovu elektro delovi ,pumpe, mehanizam za dizanje krova itd.
Bilo kakav ozbiljan kvar na ovom autu ce vas kostati pola njegove trzisne vrednosti. Ako nemate para i jos jedan auto i garazu ovo nije auto za vas. Ovaj auto se vozi iz ljubavi i nekog zadovoljstva i sve je samo nije ekonomican . Problem je sto nasi ljudi zele da osete malo luksuza i glamura pa kupe slk ne odrzavaju ga i onda ga uvale drugome kad im stigne to zadovoljstvo za naplatu .
8.tacno je da se prednje kocnice na ovim kolima izuzetno brzo trose a mercedes je napravio da se paknovi trose zajedno sa diskovima na kojima se pravi ’venac’ pa kad zelite da stavite nove paknove oni onda struzu stare diskove pa morate da zamenite i jedno i drugo sto nije mali trosak.
8.Tkaodje je od znacaja da neko ko se razume poslusa da li se cuje lanac i benzinska pumpa koji kad su dotrajali lupkaju i cuju se i ako se cuju racunajte da trosak zamene ove dve stavke nije zanemarljiv.
9. Sto se karoserijskih delova tice pazite da ne udarite far ili zmigavac jer cete morati da odvojite pozamasnu cifru da bi ih zamenili.
10.imajte u vidu da je najslabiji motor koji ide u ovaj auto 2000 kubika i svi ostali su vece kubikaze pa su cene registracije nisu male .
Zakljucak je da ako zelite glamurozan i atraktivan auto za pristupacan novac , koji je zadovoljstvo za voznju nije vam problem da placate malo vecu potrosnju i imate prilike da ga vozite na nekim boljim otvorenim putevima i u njemu da uzivate i spremni ste da prihvatite rizik da cete platiti neku skupu opravku za kvar koji moze da se desi , imate garazu i jos jedan auto za svaki dan onda je ovo auto za vas. U protivnom nemojte sebi tovariti bedu na vrat. Izuzetno je vazno da primerak koji zelite da kupite pregledate do svake sitnice jer ce vas svaki propust i previd sutra kostati znacajno . Ako je auto dobar i nema nekih mana kao posledicu loseg odrzavanja i ako ispunjavate predhodno navedene uslove sa ovim autom vam predstoji mnogo uzivanja i zadovoljstva. Ali u suprotnom to zadovoljstvo moze da vam se pretvori u nocnu moru . Imajte takodje u vidu da se ovaj auto jako tesko prodaje. Jednom kad ga kupite tesko cete ga se oterasiti.
Hvala .Mrzelo me da sortiram .Nema veze, ko procita shvatice.
Imam ovaj auto vec 7 godina i najveci kvar do sada mi je bio 50evra , zamena jedne opruge. Ovo mi je jedini auto i vozim ga po najgorem snegu najgoroj kisi 365 dana godisnje. Jako pouzdan auto i nisu skupi delovi. Ne moze neko da kaze da su skupi delovi za auto koji je star preko 20 godina aman! Jef...tini su delovi kao i za svaki drugi auto tih godina!Pročitaj više
Imam ovaj auto vec 7 godina i najveci kvar do sada mi je bio 50evra , zamena jedne opruge. Ovo mi je jedini auto i vozim ga po najgorem snegu najgoroj kisi 365 dana godisnje. Jako pouzdan auto i nisu skupi delovi. Ne moze neko da kaze da su skupi delovi za auto koji je star preko 20 godina aman! Jef...tini su delovi kao i za svaki drugi auto tih godina!Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
veoma mali potrosac,brz startan veoma stabilan auto!
2 sedista :(
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
veoma brz auto
stabilan i siguran
za svoje mogucnosti veoma mali potrosac
odrzavanje veoma povoljnije nego sto sam mislio
ja sam odusevljen i iznenadjen automobilom
preporucio bih ga svakom ko voli ovako nesto pozz
nema mane definitivno
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Najbolji auto koji sam imao...pouzdan, jeftin za odrzavanje, kvalitetan u svakom pogledu. Svi su me ismevali sto ga kupujem, a isplativiji je od bilo kog" normalnog" auta koji sam imao kao sto su; golf, lupo, saab93 i fiat...auto za svaku preporuku ali mora da se pazi pri kupovini, jer je vazno uze...ti ocuvan i dobar komad. ja sam kad sam kupovao provozao bukvalno sve od koji su se tada prodavali u bgu i novom sadu...
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
divna igracka dedina
samo dva sedista
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.