
2003 1.6 8v 102ks, relativno izdrzljiv motor uz dobro odrzavanje, siguran auto za vecu porodicu, najlepsi dizajn u klasi Monovolumena u tom godistu. Trap u sustini izdrzljiv.
Kvalitet enterijera, velika potrosnja kod benzinaca, skucen napred i relativno tvrd, limarija na gepeku oko sajtni ume da popusti.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mala potrosnja.komforan.moze dosta da se natovari.
Skupi delovi.motor totalno nepristupacan za zamenu dizni i grejaca.lose grejanje.nema opciju potosnje goriva na kompjuteru.teska zamena sijalica na farovima.nepregledan za gradsku voznju kada neko dolazi sa leve strane jer je stub sirok.
A, da si uzeo verziju sa 1.6 benzin motorom,lepo se pokazao
moguce.svaki dizel je generalno skuplji od benzinca za odrzavanje .sto ustedis da kazem na gorivu das posle na skuplje popravke ali eto ja vise volim dizele generalno.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mala potrosnja.komforan.moze dosta da se natovari.
Skupi delovi.motor totalno nepristupacan za zamenu dizni i grejaca.lose grejanje.nema opciju potosnje goriva na kompjuteru.teska zamena sijalica na farovima.nepregledan za gradsku voznju kada neko dolazi sa leve strane jer je stub sirok.
Ispala neka kombinacija i dobija,m ga u racun i ne znam sta da radim,, benzzin /plin 1.6 benzin... fino izgleda i to je sve sto sam vidio na zalost... Imal ko iskustva sa benzincima?
Vozim 1.9 benzin~plin,prezadovoljan sam,ima snage i startan auto,mada ima i 125ks.Potrosnja plina od 10-12 zavisi od voznje,zimski period 15 lit.Nije skupo odrzavanje,delova ima.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ocuvani primerci koji su malo skuplji, recimo od 3000 do 4000e predstavljaju prosecan odnos cene i kvaliteta u odnosu na konkurenciju, ako govorimo o primercima koji su malo presli i koji su ocuvani, definitivno za taj novac pruzice maksimalno. Ja san skoro 5 godina posedovao Mercedes Vaneo koji je ...uvezen iz Nemacke sa 113 000km, rec je o 1.6 benzinskom motoru sa 102ks i Trend paketom opreme i mogu da kazem da me nikada nije ostavio na putu, nikada ni jedna greska sto se tice motora, nikada ni jedan kvar, motor radi kao sat. Redovno odrzavanje sto se tice motora i sa njim necete imati nikakvih problema. Trapovi su obzirom na nase puteve i konkurente koji sa tim imaju problema i ako su klasa iznad i vise nego kvalitetno uradjeni. Sto se tice odrzavanja nije skupo, ne kvari se puno ali su sami motori za nase majstore malo komplikovaniji i recimo neki slozeniji kvar moze da kosta malo vise i da uzme dosta vremena. Enterijer u odnosu na A klasu, posto on ima istu platformu kao A klasa je dosta bolje uradjen i lepse, a sama plastika je vrlo kvalitetna, bez lufta, kod mene jos nista ne krcka, zavrsna obrada enterijera je na visokom nivou. Ima dosta veliki prtljaznik i pravi je porodicni auto i auto za duza putovanja, jer imate osecaj utegnutosti i sigurnosti, komfor i udobnost na prvom mestu. Ima jako dobru klimu a i ukoliko ima fabricke Mercedesove zvucnike to je onda pun pogodak, toliko jak bas i kvalitetan zvuk da sam bio odusevljen. Ukratko da sumiram, normalno odrzavanje, ako je dobar primerak ne udara po dzepu, udoban, komforan, kvalitetan auto za tu klasu i malo veci novac u odnosu na konkurenciju jer mozete za 3 do 4 hiljada ako gledamo ocuvane primerke naci boljeg konkurenta ali ipak on drzi tu cenu u odnosu na godiste jer ima ime, nudi dosta, motori su perfektni ako se redovno odrzavaju, bukvalno prelaze veliki broj kilometara bez ikakvog problema, stabilan u krivinama i dosta precizan volan, pouzdan i mala je cena registracije za njega kod nas, motor benzinski je dosta tih. Sve u svemu pun pogodak ko trazi porodicni i prostran auto.
Velika mana je limarija, korozija se najcesce javlja kod drzaca zadnjeg brisaca, na rubovima i na pragovima, sve zavisi od odrzavanja, ali generalno ima problem sa limarijom. Potrosac je veliki, sto se tice 1.6 benzinca, gradska voznja dogura do 11l, kombinovana 7.5/8l a na otvorenom 6.5/7l, dizel j...e druga prica. Malo su tvrdja sedista, slabo osetljiv na gasu pa mu treba vise vremena dok postigne veci broj obrtaja. Sto se tice Trend opreme, kao kod A klase classic verzija, dobija se dosta puno sem sto fali taj naslon, elektro sedista i volan podesiv po dubini, mogucnost otvaranja zadnjih stakala i mini stocici prikaceni za sedista, za duze puteve. Po mom misljenju kod benzinaca koji su tihi do izrazaja dolazi malo bucniji servo, koji dosta zuji tokom rada, mada mu to daje lep i interesantan zvuk. 1.7CDI ubi boze koliko je bucan.
Sve gore pobrajano se da podneti tj. to sve i nije tako strašno i u celini se može reći da je auto solidan. Međutim s obzirom da se radi o Mercedesu nedopustivo je da auto posle deset godina bude zarđao kao da je podmornica. Sve u svemu bruka i sramota za Mercedes. Dejan iz Sr. Kamenice
Nažalost, imaju Mercedesi raznih bruka i sramota. Nema to više veze sa onim starim neuništivim limuzinama. Istina, neoprostivo se brukaju i drugi proizvođači koji inače važe za proizvođače ekstremno pouzdanih vozila. Ali ja smatram da su na prvom mestu za to krivi kupci koji se ponašaju kao ovce ko...jima je najvažniji imidž, dizajn, fensi oprema i slično. I onda se proizvođači samo prilagođavaju njima, pošto su bukvalno prinuđeni da svake dve-tri godine redizajniraju model, a svakih šest izbacuju novi, pošto je auto statusni simbol a ne prevozno sredstvo.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mercedes u pravom smislu.
Jako los lim na krilima napred i na petim vratima,obavezno korozira
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mali potrošač. Udoban i ima ogroman prostor ako se izvade sedišta bude kao manji kombi. Auto i za grad i za otvoreno.Motor od zamene do zamene ni kap ulja. Klima kao u hladnjači. Pouzdan, bez problema sa elektronikom,vešanjem,klimom,podizačima,trapom,menjačem,motorom....
Korozija na zadnjem brisaču. Erg ventil zna da brlja najbolje da se softverski isključi to košta 50 eura.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ocuvani primerci u rasponu od 3000 do 4500e mogu da pruze maksimum, za taj novac dobijate stvarno kvalitetan auto a i marku. Veoma pouzdan auto koji me nikada nije ostavio na putu. Sto se motora tice mogu reci samo jedno, perfekcija, vrlo kvalitetan i pouzdan motor koji prelazi pola miliona bez ikak...vog problema, vrlo retko se kvari a i odrzavanje je pristupacno, rec je o 1.6 benzinskom motoru sa 102ks, uvezen iz Nemacke, licno sam uvezao sa pravih 113 000km. Trend paket opreme je sasvim dovoljan iako je osnovni paket kao kod A klase classic verzija. Vrlo je udoban i ima odlicno vesanje, trapovi u odnosu na konkurenciju i na nase puteve su vrlo izdrzljivi. Plastika u unutrasnjosti je izradjena od cvrstih i kvalitentih materijala, bez lufta, nije gruba, kod mene jos nista ne krcka. Fabricki zvucnici su fenomenalni, prejak bas i cist zvuk. Ukratko, ocuvan primerak moze dosta da pruzi, kvalitetni motori uz normalno odrzavanje koje nije skupo, komfor i udobnost na prvom mestu, pravi porodicni auto za duza putovanja, za teret ili za one koji su cesto u automobilu, ima odlicnu klimu moram da napomenem, dosta dobro vuce u odnosu na masu i na zapreminu motora i konjske snage, pouzdan je, lep i izdrzljiv autic u odnosu na cenu koja je ipak malo veca u odnosu na konkurenciju i godiste koji su klasu iznad, ali ipak je ime auta, Mercedes.
Velika mana je limarija, korozija se najcesce javlja kod drzaca zadnjeg brisaca, na vratima sa donje strane i kod pragova, sve zavisi od odrzavanja, ali generalno ima problem sa limarijom. Potrosac je veliki, sto se tice 1.6 benzinca, gradska voznja, podji stani, velike guzve, jaci gas i dogura do 1...0l. Normalna voznja u gradu 9l, kombinovana 7.5/8l a na otvorenom 6.5/7l, dizel je druga prica. Malo su tvrdja sedista, slabo osetljiv na gasu pa mu treba vise vremena dok postigne veci broj obrtaja. Sto se tice Trend opreme, kao kod A klase classic verzija, dobija se dosta puno sem sto fali taj naslon kao i mogucnost otvaranja prozora na zadnjim vratima elektronski podesiva sedista. Problem su i nasi majstori koji ih ne vole jer za svaku sitnicu motor mora da se skida, to nije problem auta vec prinaucenih majstora koji ce zbog veceg broja radnih sati i posla uzeti vise novca ako je u pitanju slozeniji kvar.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Komforan, pregledan i povozit u gradskim uslovima. mala cena registracije i mala potrosnja (6 lit). Jeftin za odrzavanje a tesko se kvari. Moze biti porodicni a i radni auto.
Skrt na opremi
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.