
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto daje osecaj moci i sigurnosti.
Preudoban je i pretopao zimi,pravi porodicni auto 90ih.
Osecaj brzine na autoputu kad se zaleti je nesto zaista posebno.
Odrastao sam uz njega,prespavali ja i brat mnogo sati na zadnjoj klupi,i nikada nas nije ostavio.
Sve je cista mehanika i jednostavnost.
Puno trosi
Los odnos kubikaze i kilaze
Mnogo tesko se zaustavlja pri vecim brzinama
Problem sa delovima jer je retko zastupljen,pogotovo danas
Staromodan enterijer mada je to meni vrh,ne znam kakav ste tip
Potrebno je znati ga pokrenuti(mnogo je tezak)
Rikverc je posebna nauka ubaciti kao na Yugu
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Neznam sta da vam kazem, neka bude velicina gepeka. Moj ga otac voleo zato sto nije mnogo kostao. malo je placen kao nov i nije skupo odrzavanje bilo
mane, jedna velika katastrofa. Kupljen nov. U prvoj godini korodirao. Potrosnja kao tenk, motor jedva dogurao do 70000 km. Zamislite kada je u voznji iz cista mira izletela svecica udarila u haubu i dobila rikoset i pogodila u akumulator koji se raspao u parcice.Nadam se da ih vise nema u prodaji pa... da narod ne baca pare dzabe. Bezite sto dalje.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sliku kad mu vidim opada mi kosa :-O Kupili smo ga sa 24 000km, jedva dogurao do 40 000 kad su dosli cigani po njega hteo sam da ih pobratimim :-D 1.5 moskvin motor NULA! Za otvoren put i kotrljao se nekako, prva uzbrdica gde stanes i treba da krenes plakanje, menjac-motor los prenos, brz a slab.. m...a muka :-( Jedino za sta je bio vrhh je bila voznja po snegu, nikad lance nisam namontirao dok sam ga vozio!
Od 30-ak auta koje smo u porodici imali tokom godina uz peglicu ubedljivo najgori!
Potpuno-a veruj mi Aleko je dobrim delom zasluzan za to :-D
Pa brate ti celav znaci :D
Возио сам Алека неколико година. Једини проблем вода у систему за хлађење. 1,5 Москвичев мотор са кечевим карбуратором потрошња 5 литара бензина са пристојних 100 на сат. У кривинама лежи одлично,за снег убица. Нема стајања. Нема корозије осим када прагове сјебу зналци механичари са дизалицом или ву...лканизери. Одржавање уље,вода,гориво и потрошни делови. Ситни проблеми са електриком али наши мајстори раде са свемирским бродовима па се не зајебавају са Алеком. Ладин мотор спорији. Али исто када се залети можете да са угашеним мотором пређете и по неколико километара. Без капи воде у систему сам га довезао кући од Обреновца до Крагујевца. Што га више натоваритe, мислим са путницима и пртљагом а не дрвима, осећај у вожњи је све бољи и удобнији. Задњег сам возио до мора и назад негде око 1200 км са 7500 динара за плин. Можда је и било лоших модела али не у тој мери и не толико јер сам возио неколико њих и са свима сам био одушевљен једноставношћу. Захваљујући Алеку увидео сам колико су наши механичари у ствари једни тешки нерадници,беспосличари,фолиранти који раде по принципу АПП. Част само нелолицими. Ауто можете сами одржавати и зато није био добар за већину. Ипак треба се мало савити и упрљати а то у земљи директора не воли нико. Онда мајстор и АПП.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
psss aleksa kida , ali ga jebe potrosnja , jak kao stena , ni prikolica od slepera mu nemoze skoro nista
100l na 100l benz, ali ide kao metak kad se zalumfa :D,
U njemu je motor od moskvica ili Lade?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Prostran, izdrzljiv, jeftini delovi, dobre kocnice, ja sam presao 200 000km od 1991 god, svi kvarovi sto su bili su bili vezani za motor al nikad me nije ostavio na putu.
Limarija tj korozija, sto kod mene nije bio problem do skoro, motor je po meni najveca mana, 1.6 80ks ladin, slab za ovu karoseriju, bucan, potrosnja od 7 do 9 benzina plina 9.-12l na 100 km, potrosnja nije ni prednost ni mana.
Kako hoces jeste manje posla ,ali ko zna kako su ruje zbudzile taj menjac,da ne bude opet posle lose ubrzava i ne ide kako treba :)
pa kazem ti, po papiru prenosnici nisu bas mnogo razliciti, ako npr kod mene pise 0.24 kod audija je 0.30 i tako nesto
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sve zavisi koji je motor u pitanju, da li je moskvicev 1.5 ili ladin 1.6. Moj otac je kupio davne 1991 godine aleka sa ladinim 1.6, 80 ks motorom i sluzio nas je 23 godine bez ikakvih problema. redovno je servisiran i to je to. To je auto koji nas nikada nije ostavio na putu, udoban, pregledan, vis...oko turazann motor, sa kratkim stepenom prenosa...da se proizvodi nov, kupio bih ga bez problema...
Potrosnja moze da se regulise stelovanjem karburatora i paljenja. Uspeo sam da mu spustim potrosnju na 7.6l na 100km, i tada mu je maximalna brzina oko 130 km/h. E sad, da bi se ta potroznja odrzala treba cesce stelovati karburator. Mada zimi ume da predje i preko 12l na 100km. Ipak je to tenk :)
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Moj prvi novi auto
Cena
Prostornost
Potrošnja
Grejanje
Korozija
Tehnika iz 60 godina (Ladin-Fiatov motor)
Loš kvalitet delova (lamela se razletela na 20 000 km, zglobovi su otišli malo kasnije)
Obrada
Pretvrdo vešanje, navodno su Rusi koristli to fabričko vešanje i za rallye trke
Gubitak vrednosti
Grejanje nije moglo sasvim da se isključi ni leti
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Nisam se nikad slupao ali pretpostavljam da ona kolicina debelog lima moze da bude neka zastita
Nepouzdan je bio, Bog da mu dusu prosti, vrlo.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.