
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1. Odlican motor (1.33 turbo benzin 140 HP)
2. Visok nivo opreme vec i u nizim nivoima opreme
3. Dobar odnos cena-kvalitet
4. Auto sa najvisim nivoom opreme (Tekna) je veoma povoljan sto se cene tice ako se uporedi sa konkurentskim vozilima sa istom opremom
1. Dosta tvrd i neudoban auto. Posebno kod 19’ tockova, oseca se svaka neravnina na putu.
2. Manuelni menjac je los - tezak i neprecizan
3. Duplo dno pratljaznika je potpuno nepotrebno imajuci u vidu relativno skromnu velicinu (430 l)
Felne od 19 inča stvarno prelepo izgledaju, ali onda moraš da se pomiriš i sa tim manama, od udobnosti, preko cena guma, do toga da se lakše oštećuju felne.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.2 turbo benzinac, rent a kar na dva dana. Motoric je iznenadjujuce zivahan, posle 2.000 obrtaja turbina pocinje da puni i gura sve do nekih 4.500 obrtaja. Posle toga obrtni momenat opada. Iako je vozilo tesko, motor lepo moze da potegne pri manjim brzinama. Na vecim se ipak oseca da fali kubikaze.... Zvucna izolacija je jako dobra, u vozilu nije bucno ni pri velikim brzinama. Menjac je precizan, a prenosni odnosi nisu prekratki kao sto bi se ocekivalo. Na 3.000 obrtaja u 6 brzini, brzinomer pokazuje 140 km/h. Preglednost je jako dobra, automobil ima velike retrovizore i velike vetrobrane, pa se covek ne oseca kao da vozi tenk. Sedista su jako udobna i visesatna voznja ne prestavlja problem.
Potrosnja je visoka. Meni se na 700km uhvatilo 10.5 litara (ali bilo je deonica gde sam vozio 180, tako da nije bas da sam bio lagan na gasu). Prostor na zadnjoj klupi i nije bas velikodusan. Mali gepek. Slabasna klima (dvozonska automatska).
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.