MojaGaraza - Opel Astra Classic Sedan (2004 - 2009) | MojaGaraža MojaGaraza - Opel Astra Classic Sedan (2004 - 2009) | MojaGaraža

Pronađi automobil

Ostale fotke
27 vozača ga je parkiralo
Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor Motor

Veoma pouzdan auto sa malom potrosnjom i malim ulaganjem.

Nema mane.

06. Okt 2017.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Motor

Motor 2.0 DTI (Y20DTH) je izuzetno pouzdan i za svaku preporuku. Vozim ga vec 5 godina, presao sa njim nekih 50.000 km, nekh znacajnih ulaganja nije bilo. Zamenjeni su zadnji amortizeri, plocice i opruge, prednja kugla, uz redovno odrzavanje i kvalitetno ulje.

Svi ce reci Bosh pumpa, u danasnje vreme ima dosta normalnih majstora i to se sredi za 150-200 evra, ko se malo razume u elektroniku i voli da cacka, moze i sam.

29. Jul 2017.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Motor

Odrzavanje ok, 1.6 16V odlican motor, prostran, velik gepek.

Potrošnja

Potrosnja minimum 10 litara po gradu (Beograd).

11. Feb 2016.

jeftino održavanje,konforan ,pouzdan,prosečna potrošna

malo više bučan na višim obrtajima

23. Aug 2014.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor Motor

odlican auto bez zamerke!
kod kupea jedina zamerka, puca stub na vratima, jer su velike vrata a jos ako se cesto zalupljuju vrata, ume bas lepu pukotinu na vratima da ostavi. .

kod kupea jedina zamerka, puca stub na vratima, jer su velika vrata a jos ako se cesto zalupljuju vrata, ume bas lepu pukotinu na vratima da ostavi. .
ostalo je sve odlicno.

30. Apr 2014.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor

Astra Classic II Hatchback, 1.4 Twinport, benzinac. Presao 80k km bez ikakvih problema. Najbolji odnos izmedju cene i kvaliteta.

Za sada nema.

27. Apr 2014.

27. Apr 2014.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje

Astra Classic II Hatchback 1.7 CDTI, izuzetno pouzdana,kupio sam je novu 2007.god. i za predjenih blizu 77000km nisam imao ni jedan kvar koji bi me ostavio na putu.
Jeftina je za odrzavanje kada su u pitanju redovni servisi, cena redovnog servisa na 15000km je u ovlascenom servisu oko 130-140evra do...

Komfor

Sedista su jako tvrda i neudobna pogotovo na duzim putovanjima, ogibljenje je takodje jako tvrdo.
Nepregledna je pri voznji u nazad i pri parkiranju.
Fabricki zadnji amortizeri su procureli vec nakon 30000km, zamenski Monroe koji su za zamenom kostali oko 90evra i dalje traju.
Nakon nepune dve godin...e su mi pregorele dve niti na grejacu zadnjeg stakla, popravka je kostala oko 300din za oba.Sitnice, ali malo idu na zivce jer mi se takve stvari nisu desavale ni na starijim vozilima .
Rucna kocnica relativno brzo gubi efikasnost pa je u mom slucaju treba bar jednom godisnje nastelovati.
Nakon 5 godina i 70000km, pojela se kugla koja drzi i pokrece polugu suvozacevog brisaca zbog cega je isti ostao bez funkcije.U servisu menjaju ceo mehanizam zajedno sa motorom brisaca sto je poprilican trosak ali na svu srecu je kuglu moguce probusiti i kroz istu provuci osigurac-rascepku koja trajno resava problem uz vrlo malo truda i ulaganja.
Lezaj zadnjeg tocka se ne moze zameniti bez zamene kompletne glavcine zadnjeg tocka sto je trosak od oko 270evra.
Kvake na vratima koje na, koliko sam primetio samo na Astrama Classic, blede na suncu.

Pročitaj više

12. Jan 2013.

jednostavan, jeftin za održavanje

staromodan dizajn, slabašni motori

01. Jun 2012.
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top