MojaGaraza - Renault Clio Renaultsport (2006 - 2013) | MojaGaraža MojaGaraza - Renault Clio Renaultsport (2006 - 2013) | MojaGaraža

Pronađi automobil

Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Pouzdanost

Pozdrav,
Vozio sam ovaj auto 2 godine i u tom periodu nisam imao nijedan ozbiljniji problem. Prednosti ovog auta su motor koji je atmosferac i nema ni turbinu ni kompresor niti bilo šta što će izbiti novac iz džepa. pozicija sedenja vozača je pozicionirana skoro na sredini pa samim tim osećaj ...

Održavanje Komfor

Što se tiče mana, najveća mu je mana komfor jer je auto previše tvrd, oseća svaku neravninu, naravno da je na prednjim sedištima to manje nego na zadnjim. Pozadi se sedi kao u kočiji i prilikom mali veće neravnine može se i odskočiti sa sedišta. Zadnja klupa dolazi do pola leđa tako da j...e jako neudobno kao i sam ugao sedenja. Trap se mora centrirati jednom godišnje jer je osetljiv na veće rupe ali materijali koji su korišćeni su izdržljivi pa nema nekih čestih zamena na trapu osim stabilizatora. Prednje pločice i diskovi su skupi kao da vozite Majbaha. Prednje pločice su 18000din, a diskovi su 42000 plus zamena. Meni je otišla ručica tj kontakt za duga svetla, pa ne mogu nekada da se upale pa mora malo da se potrudi, a zamena je samo originalnom koja košta da se naruči oko 150e. Enterijer je barem na izgled siromašan, fabrička muzika je blago rečeno katastrofalna, bas kao da ne postoji, hvatanje radio stanica je relativno loše, nema izlaz za USB, AUX itd. Pojas zna da škripuće pa mora par puta da se udari plastika da bi prestao. Vrata su dugačka kao i prozor, pa kada se recimo spusti do pola i vozi se jedno 80km/h zna da se trese kao da će da pukne. Auto nije za duža putovanja što zbog komfora, tako i zbog zvuka motora koji na 120km/h praktično se toliko čuje da postane neprijatno vrlo brzo, a kazaljka obrtomera se tada nalazi na 4000 obrtaja. Auto je praktično samo za grad ili za stazu neku. Osetljiv je na loše gorivo jer se toliko odrazi na snagu da jednostavno imate osećaj da vozite neki auto od 120ks, a zna da se upali i lampica motora koja treperi nekih 7 sekundi dok ne prodje taj period "našeg" goriva. Kada je auto hladan, zna da štuca prilikom kretanja. To su otprilike neke mane na koje sam ja naišao na mom autu, a znam još par ljudi sa apsolutno istim zapažanjima i problemima. Rešenje što se tiče goriva su aditivi koje možete kupiti i auto će se onda ponašati kako treba.

Pročitaj više

02. Jun 2017.
Bojan Nedeljkovic 02. Jun 2017.

Prijatelju, gde si ti te diskove menjao pa te odrali toliko? Jel ti to keramiku ugradili?


Ja za korsu kupio delfi diskove i plocice i izaslo me malo vise od 100e + ruke. Nisu ni za klio nista skuplji sigurno.

Daniel's Jack 02. Jun 2017.

Evo prijatelju, reci mi koju korsu voziš, koji motor i dimenzije diska i da ti odgovorim ukratko za diskove. Clio koristi brembo pločice i ventilirajuće diskove koji moraju da se naruče, pozovi pa pitaj koliko koštaju ventilirajući diskovi za clio 3 sport pa ćeš dobiti odgovor. Cena je u Hit autu 42...Pročitaj više

Odlično sedenje vozača, čak i za krupnije, dugačak sedalni deo, i lako pronalaženje idealne pozicije za upravljačem.
Moram istaknuti dobre farove kao jednu od važnijih vrlina za one koji pretežno voze noću.

Loša preglednost za vožnju u nazad, i veoma loš servo upravljač koji daje jako malo povratnih informacija šta se dešava na putu ispod točkova auta. Ipak ženskoj populaciji će odgovarati takav upravljač jer je veoma lak i upravljiv.

25. Apr 2016.

10. Apr 2012.
Pročitaj sve utiske za Renault Clio Renaultsport (06 on)
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top