Zanimljiv auto, ali mislim da ga ne bih kupio na prvom mestu zbog malo prostora pozadi, što je ustvari isti problem kao kod Audija A4. Ne znam kakve su cene, baš ću da bacim pogled po oglasima. Mada ih baš retko viđam na ulicama.
Šteta što pozadi nema više mesta, a inače auto je super. I ta potrošnja mislim da je sasvim normalna, naročito zbog toga što kad imaš 200 KS na raspolaganju onda te jednostavno vuče da ubrzavaš mnogo jače nego sa nekim slabijim autom. To se svima nesvesno dešava.
2.0 TDI sa 143ks, 2009. god (nije jedan od onih problematicnih 2.0 tdi motora koji su bili do 2008. godine). Radjen na platformi Audi A4. Zvucna izolacija je fantasticna. 90% automobila su audi/vw delovi i sasija, a 10% (farovi, stakla, volan, hauba, znak) Seat. Kvalitetna unutrasnjost/plastike od A...4. Ukoliko vam je bitno da ustedite a da imate kvalitetne audi/vw delove i nije vam bitno da imate audi znak, on je pravi izbor za vas jer u proseku kosta 40% manje od A4 to godiste. U mom slucaju placen 5100 eur a A4 takodje limuzina sa tim motorom je bar 7500 eur. 6 brzina, fabricki tonirana stakla, lepa oprema, veliki gepek, dovoljno snage. Jedan od retkih automobila gde nisam imao potrebu nesto da dodam naknadno (naravno osim multimedije i rikverc kamere). Tragovi koriscenja se ne vide u kabini. za razliku od A3 koji sam vozio pre ovog.
Cena delova za mali + veliki servis su 28.500 din a ruke oko 9.000 din. Poprilicno stabilan u krivinama bez naginjanja kabine ali zbog cinjenice da je tezak 1.5t se ne osecam preterano sigurno u ostrijim krivinama. Atraktivan izgled. Gepek nema mehanizam zatvaranja (sine/sipke) u gepeku sto vam daje mogucnost da maksimalno iskoristite prostor. Bogata oprema. Korisi gas za dopunu klimu R134a koji kosta 2.000 din za razliku od novijih vozila koja koriste R1234yf gde je dopuna od 27.000 din pa navise.
Ovaj automobil (ukljucujuci limuzine i karavane) je proizveden u samo 80.000 primeraka za 4 godine i malo teze je naci POLOVNE haube, farove, stakla ali ima NOVIH delova na trzistu koji nisu preterano skupi. Sto se tice mehanike, sve pase od a4 tako da tih delova ima polovnih i novih mnogo. Takodje ...je mana sto vozite Seata a placate odrzavanje za Audi. Velika tezina vozila od 1.5 tone. Naslon za ruku smeta kada podizete rucnu kocnicu. Potrosnja mi prosecna pise 6.5 litara po bordu, od cepa do cepa mereno ide oko 7.5 normalne voznje po NS i prigradske voznje jer tezak. DPF mrtvi zna da smara sa regeneracijom, iako nema upaljene lampice upozorenja, ako vam obrtaji sa 800 skoce na 950 i kada ugasite auto cujete ventilator hladnjaka, znaci da je pokusava uraditi regeneraciju dpf-a pa morate na otvoren put, voziti preko 60km/h na obrtajima oko 2.500-3.000 obrtaja da uradi regeneraciju koja traje oko 10 min (iznenadjujuce brzo).
Pasu svi delovi sa a4 sem haube blatobrana i gepek vrata. Regeneracija je kesa pali se na 1000km i to bas kad se vratis sa puta ko zivi u vecem gradu odma auto put 4.120 tempomat i brzo on izbaci sve. Ali uvek pali kad se vratis sa puta
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Zanimljiv auto, ali mislim da ga ne bih kupio na prvom mestu zbog malo prostora pozadi, što je ustvari isti problem kao kod Audija A4. Ne znam kakve su cene, baš ću da bacim pogled po oglasima. Mada ih baš retko viđam na ulicama.
Razlog za prijavu korisnika