2004. je kupljena moja Octavia 1,9 TDI 66kw, AGR motor. Od tada je u taksiju i prešla je 515.000. Servis turbine sam uradio na 340.000 kada je prvi put počela da troši ulje, ali to nije pomoglo tako da sam joj na 360.000 u privatnom servisu odradio generalku koju je koštala nešto više od 1000 evra. Još uvek ne troši ulje. Do sada sam na njoj skoro sve delove zamenio i ustanovio da su sledeće kombinacije najpovoljnije iako na prvi pogled tako možda ne izgleda:
- prednji ležaj FAG
- zadnji ležaj (...slobodno) SWAG, nema potrebe za skupljim
- pregnji diskovi ATE (menjati posle drugog seta pločica
- disk pločice TRW (traju i do 100.000)
- set za veliki servis INA (na svaih 90.000) i nikada neće prezubiti
- ulje CAstrol MAglatec full sintethic, menjati na 10000 (to možete i sami)
- zadnje kočnice ako su dobiš TRW, sa diskovima nemam iskustva
- plivajući zamajac slobodno skinite kada crkne kvačilo i stavite polovan običan zamajac od recimi Pasata B3, B4, a na njega SACHS set kvačila koji obično traje oko 170.000 i košta oko 8.000din, ako ste plaćali originalni shvatate razliku
- ako van upali lampicu alternatora, a imate Valeov alternator samo na regleru zamenite četkicešto je mnogo jeftinije od celog reglera, a dugo treje (ja regler do sada nisam menjao), ako van crfknu i ležajevi nemojte štedeti kupite proverene i najkvalitetnije, jer nekvalitetni brzo crknu
- ako auto vozite na D2 što mnogi za ovaj model i preporučuju pošeljno je da zatvorite eger ventil najobičnijim tankim lmom od konzerve (nekošta ništa a čuva motor, to nisam prvi put uradio pa kažu otuda tako brzo generalka. Naravno takođe je treba skinuti katalizator jer će se inače zapušiti
- što se rapa tiče za kugle, šipke spona i spone najkvalitetniji je TR. Što se tiče silen blokova i svih ostalih gumenih delova trapa Lemforder traje koliko i fabrički delovi, dok jeftini brzo propadnu.
To su moja iskusta za preko pola miliona pređenih kilometara. Ako odlučite da ih primenjujete želim vam da me trestignete sa kilometražom.Pročitaj više
1.9 tdi 66kw 2001
vozim je od 2008 presao od tad do sad preko 200 000 km zamenio sam amortizere i lager zadnjeg tocka ,redovne servise ne racunam
uvezena je iz italije pa joj je najverovatnije i kilometrza vracena tako da pravu kilometrazu neznam a i ne zanimame
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
bravo majstore. Pa nek doda neko nesto ako zna.
Razlog za prijavu korisnika
E ovako se piše kompletno iskustvo i opis, kad neko hoće.
Svaka čast!!!
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.9 tdi 66kw 2001
12. Sep 2012.vozim je od 2008 presao od tad do sad preko 200 000 km zamenio sam amortizere i lager zadnjeg tocka ,redovne servise ne racunam
uvezena je iz italije pa joj je najverovatnije i kilometrza vracena tako da pravu kilometrazu neznam a i ne zanimame
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?