Menjajte na vreme set kvacila i ne bi trebalo da imate problema sa pucanjem bloka motora. U slucaju pucanja, postoji mogucnost trajnog resavanja problema (popravka). Raspitajte se u subaru ovlascenom servisu na Zemunu.
Kakve veze ima kvacilo sa blokom i radilicom ,dizel motor je promasen blok je fabricka greska ,imas na autoscout24 svaki je prolupao, Benzinci su nepoderivi imao sam ih nekoliko ,ovi drugi katastrofa, a razmisljao sam zbog potrosnje da kupim pa odustao.
Mali potrošač za suv - oko 6.6 l/100km. Jako udoban auto. Vrhunska, možda najbolja klima koja postoji na kolima kako za hlađenje tako i za grejanje. Vrhunske off road performanse. Retko se bilo šta kvari.
Dosta je retro stil kabine, neko to voli, neko ne. Teško se prodaje pošto je mali broj ljudi upoznat sa brendom Subaru.
A što se tiče teške prodaje, mislim da nije stvar u tome što je mali broj ljudi upoznat sa tim brendom, nego se ljudi plaše dostupnosti delova i majstora koji se razumeju u Subaru. Teško je naći dobrog majstora i za neuporedivo zastupljenije marke kod nas, a kamoli za Subaru.
izuzetno konforan i prostran,funkcionalan,tih dizel bokser motor,na tako veliki potrosac,7.4l prosecno,za sve uslove i tipove puta,radi ugladjeno,elastican i odlicno uparen sa 6-im menjacem koi je dobar!
Po meni nedovoljno jak motor ja bih voleo jos dodatnih 40-50konja sobzirom da je konstantan pogon na 4 tocka,fali mu zivosti u startu,preko 130 -140km otpor vetra stvara buku koja me nervira!!Naginjanje u krivinama je i te kako primetno!!!paket opreme bi mogao biti bogatiji sa vise detalja
Subaru sa benziskim motorima su nepoderivi imao sam ih nekoliko 2.0, 2,2, 2,5 3.0 sestak nikako i dizel kupovati prvom izmedju 180,000 -250,000 dihtung glave ode ,pricam iz iskustva ,dizel nisam imao promasen model puca radilica posle blok nisam siguran iz kojih razloga nemaju nikakvu cenu ....Benzinci dosta trose za nase uslove 2,0 litra 12,-13 .Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Menjajte na vreme set kvacila i ne bi trebalo da imate problema sa pucanjem bloka motora. U slucaju pucanja, postoji mogucnost trajnog resavanja problema (popravka). Raspitajte se u subaru ovlascenom servisu na Zemunu.
Razlog za prijavu korisnika
Kakve veze ima kvacilo sa blokom i radilicom ,dizel motor je promasen blok je fabricka greska ,imas na autoscout24 svaki je prolupao, Benzinci su nepoderivi imao sam ih nekoliko ,ovi drugi katastrofa, a razmisljao sam zbog potrosnje da kupim pa odustao.
Razlog za prijavu korisnika
Rešenje je pre 200 Kkm zameniti leteće i ležeće ležajeve i ubaciti odmah RUSKI MODIFIKATOR plus i narednih bar 180 Kkm si miran.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mali potrošač za suv - oko 6.6 l/100km. Jako udoban auto. Vrhunska, možda najbolja klima koja postoji na kolima kako za hlađenje tako i za grejanje. Vrhunske off road performanse. Retko se bilo šta kvari.
Dosta je retro stil kabine, neko to voli, neko ne. Teško se prodaje pošto je mali broj ljudi upoznat sa brendom Subaru.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ako toliko troši, onda je sigurno dizel u pitanju?
Razlog za prijavu korisnika
A što se tiče teške prodaje, mislim da nije stvar u tome što je mali broj ljudi upoznat sa tim brendom, nego se ljudi plaše dostupnosti delova i majstora koji se razumeju u Subaru. Teško je naći dobrog majstora i za neuporedivo zastupljenije marke kod nas, a kamoli za Subaru.
Razlog za prijavu korisnika
NIsam skidao dpf filter.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
izuzetno konforan i prostran,funkcionalan,tih dizel bokser motor,na tako veliki potrosac,7.4l prosecno,za sve uslove i tipove puta,radi ugladjeno,elastican i odlicno uparen sa 6-im menjacem koi je dobar!
Po meni nedovoljno jak motor ja bih voleo jos dodatnih 40-50konja sobzirom da je konstantan pogon na 4 tocka,fali mu zivosti u startu,preko 130 -140km otpor vetra stvara buku koja me nervira!!Naginjanje u krivinama je i te kako primetno!!!paket opreme bi mogao biti bogatiji sa vise detalja
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ne nesto sada precizno ali cim predje 10 000 od zadnjeg onda vec planiram i kad iskoristim prvu priliku onda vozim
Razlog za prijavu korisnika
Molim vas zanimaju me mišljenja i iskustva vlasnika Forestera sa benziskim motorima
Razlog za prijavu korisnika
Subaru sa benziskim motorima su nepoderivi imao sam ih nekoliko 2.0, 2,2, 2,5 3.0 sestak nikako i dizel kupovati prvom izmedju 180,000 -250,000 dihtung glave ode ,pricam iz iskustva ,dizel nisam imao promasen model puca radilica posle blok nisam siguran iz kojih razloga nemaju nikakvu cenu ....Benzinci dosta trose za nase uslove 2,0 litra 12,-13 .Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.