Cena/Kvalitet
Pouzdanost
Održavanje
Komfor
Motor
Dugogodisnji sam vlasnik. Odlican kvalitet izrade i zavrsne obrade. Proizveden u Japanu. Pouzdana i proverena mehanika. Motor 1.6 isti koji se kasnije ugradjivao u Sx4 i u Sx4 S-Cross, pogonjen lancem, 16 ventila, Vvti, ne trosi, ne rasipa i ne prlja motorno ulje...Odlicna prohodnost (4x4), prvi ste...pen prenosa je fabricki redukovan. Nema klasican diferencijal kao kod Samuraja, pa ne viri ispod poda ka tlu, vec je isti kao kod 4x4 modela Sx4, Sx4 S-Cross, Fiat Sedici, nove Fiat Pande...Komande ventilacije na konzoli iste kao kod Grand Vitare, upravljac isti kao kod Grand Vitare, ventilator sa 9 brzina, grejaci prednjih sedista sa dve jacine grejanja, veliki bocni retrovizori sa elektricnim podesavanjem, levi sa grejacem, kucista bocnih retrovizora u boji auta, maglenke prednje +zadnje, puno pregrada i ostava za sitnice, elektricni podizaci stakala za prednja i za zadnja stakla, fabricki tapacirana futrola za naocare, plafonjera za vozaca, zasebno za suvozaca, zasebno za suvozace na zadnim sedistima, zasebno u gepeku. Gepek ogroman, komfor vrhunski sa puno prostora i na prednjim i na zadnjim sedistima, futrole za dokumenta u ledjnom delu oba prednja sedista, fioka isred suvozaca, podesavanje vozacevog sedista po visini, fabricki nosac za 10 debelozidnih kutija za diskove, ili za 20 slim. Odlicna muzika sa 6 zvucnika. Podesavanje nagiba zadnjih sedista, nezavisno preklapanje / ili obaranje zadnjih sedista u odnosu 1/2/3. Jaki karabinjeri na ledjima zadnjih sedista radi ucvrscivanja prtljaga. Rezervni tocak standardnih dimenzija. Dizalica, kluc za dizalicu i za tockove stoji u boku prtljaznika, pa ako nekad zatreba, ne morate prazniti gepek. Lep spojler na gepek vratima sa integrisanim stop svetlom. Podesavanje upravljaca po visini, audio komande na upravljacu, zasebno podesavanje jacine svetla na intrument tabli, zasebno na centralnoj konzoli, tapacirana hauba motora i kod benzinca, merac kolicine tecnosti za pranje vetrobrana, po dve prskalice na svakom brisacu, zasebna tecnost za kvacilo, zasebna za kocnice. Jedan ventilator za motor, drugi za klimu. kartet sa fabrickim levkastim ispustom kod srafa, tako da prilikom zamene ulja i na ravnoj podlozi, bez problema istece svo ulje. Ulje koje istocim kod zamene (na 10000 km predjenih) je podjednako bistro i odlicnog viskoziteta kao i novo koje se sipa. Sve je na dohvat ruke i lako pristupacno radi odrzavanja. Prednji kos (predeo oko motora) je fabricki voskiran. Odlicne i vise nego dovoljne perfomanse, ubrzanja, medjuubrzanja, ekonomican sa potrosnjom goriva. Tih u radu. Tockovi imaju brezone kao kod Jimnija, Samuraja i slicnih (zatezu se maticama) , pa i to smatram kao prednost.
Malkice bucniji preko 140km/h, ali uslovno to i nije problem, s obzirom na zakonske regulatove kod nas (maksimalno do 130km /h autoputem). Ako neko zna, neka javi ovde gde se moze naci/kupiti krovni nosac za ovaj model (karavan 2001.g.-2007.g.)?
Jednom davno bio ja u dilemi da li da uzmem ovaj auto. Svi ga hvalili da se ne kvari. Ali kad sam video da je problem sa servisima i delovima, odustao. Ja i dan danas imam problem da nađem delove za šugavu Citroen Xsaru, tako da mogu da zamislim kako je tražiti delove za Japanca za kojeg niko nikad ...nije čuo (bez uvrede). Inače, bio sam ja i na granici da uzmem Kia Shuma i sam bog me spasao, iak je taj auto realno veoam dobar. Ali džaba ako nema delova i majstora za njega.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika