Mali a veliki auto, odličan za grad, povremena putovanja mu nisu problem, vrlo visoki ljudi komotno sede, kupljen sa oko 100000km. prešao još 30000 samo sa redovnim održavanjem, lak za parkiranje a i visok ivičnjak mu ne prestavlja problem.
Potrošnja sigurnih 8 l u gradu ali to za 1,3 benzinca i nije neobično, yugo mi je više trošio. Bučniji na većim brzinama.
Istakni vrline.Mali gradski auto,Sjajan za voznju,udoban ne preterano, i nisu skupi delovi za odrzavanje i ima ih.Potrosnja na otvorenom 6l u gradu 7l.Veoma pouzdan ,motor sa redovnom zamenom ulja gura 500000km
Istakni mane Tanak lim ko karton,auto definitivno nije za frekventnu voznju van asfalta ,losem makadamu.
Odlican kvalitet izrade! Neverovatno bogata oprema (klima, 2xerbeg,,c.b.,al.felne,filter polena, pojasevi sa yatezacima i podeasavanjem po visini, vozacevo sediste podesivo po visini, maglenke, krovne sine, stakla u boji, elektro pomicni bocni retrovizori...).Dopadljiv dizajn, po meni, za nijansu le...psi od pobratima Opel Agile! Male spoljasnje dimenzije auta, pa je pogodan i kao gradski auto, a i za putovanje na duzim relacijama, jer ima bas udobnu voznju! Ogroman prostor u gepeku i u autu! Puno korisnih pregrada za razne sitnice! Cak ima i ogromnu fioku ispod suvozacevog sedista, kao i puno ostava pored prednjih sedista, i u samoj instrument tabli, u prednjim i u zadnjim vratima! Zadnja sedista preklopiva u odnosu 1:2, nakon obaranja zadnjih sedista, dobija se savrseno ravan pod u gepeku! Motor je 1.3. sa 16V! Odlicne perfomanse, izuzetno startan, brz okretan, mali potrosac (od 5 do 7 l/100 km). Neverovatno pregledan u svim pravcima, velike zastakljene povrsine. Visoko se sedi (kao u nekom dzipu)! Ogromni bocni retrovizori sa elektropodesavanjem.....
Jedina mana koju sam nasao do sada, je to sto se plafonsko svetlo u putnickoj kabini, kao i ono u gepeku, ne moze nikako iskljuciti (npr. kod fiata to moze) dok su vrata auta otvorena (ne postoji nikakav prekidac)!
Druga stvar, koja mozda cak i nije mana, ali da napomenem - ovaj suzuki ima tzv. sel...ektivnu centralnu bravu, na prvi potez kljucem, otkljucavaju se samo vozaceva vrata. Tek na drugi potez kljucem, otkljucavaju se i sva ostala vrata.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.