jako popularan model iako je star lagano kosta 1000 eu i za svojih 32 godine....dakle ponavljam,moja nije na prodaju jer to koliko ona meni vredi,ne vredi nijednom kupcu :)
nema...osim limarije koja mora da se odrzava
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pouzdan auto, ne kvari se, udoban.
Nisu ugrađivali klimu. Auto je poprilično nizak, mada je komforan. Pregazilo ga vreme, ali i dalje se voze solidni primerci...
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Kod nas je u vlasnistvu pa sigurno vec 6 godina, mozda i jace. U pitanju je motor 1.3 (sa plinom). Cale mu je dusu izvadio (sto se predjenih kilometara na godisnjem nivou tice) , takodje to je i auto na kome sam naucio da vozim i imamo samo reci hvale za ovu MASINERIJU. Nas je 86 godiste, motor i da...n danas PERFEKTAN, blizu 350.000 predjenih kilometara, pali na -20 bez ikakvih problema, sta druga da vam pricam? mislim da je svaka rec suvisna! Inace je i veoma mali potrosac. Cale je dva puta isao i do Crne Gore sa jos cetvoro ljudi, prepunim gepekom pa je cak i na krovu bilo nesto stvari, i ova Corolla je i to sa lakocom iznela na svojim ledjima. Nikada nismo imali neki veci kvar. Odrzavanje izuzetno jeftino, a kao slag na torti dolazi i to da ovde u Zajecaru ima vrhunski majstor za Japanska vozila koji ih poznaje u dusi. Ako naidjete na dobar i ocuvan primerak ovog automobila nemojte se dvoumiti, vredi svaki dinar!
Japanac je to a oni ne znaju za mane!!!
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Veoma dobro auto.
Dizajn.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imao sam i vozio 3 godina Toyotu Corollu 1085.god., 1.6 L, 5 vrata, 66 Kw/90Ks. Bio je to sajamski eksponat, kupljen na sajmu automobila u Zenevi tada! Sjajan auto u svakom pogledu! Limarija odlicnog kvaliteta, karoserija fabricki zasticena postupkom galvanizacije. Shuplji delovi limarije fabricki z...asticeni tecnim voskom! Sedista i celokupni enterijer od prelepog i kvalitetnog velura! Za to vreme i svoju klasu, imala je zaista zavidnu opremu, o kojoj su mnogi evropski modeli samo sanjali! Npr, prednja sedista (vozacevo i suvozacevo) - oba podesiva po visini, oba u lumbaznom delu sedista (po vertikali), imaju jastucice koji se po zelji i potrebi, veoma prosto i jednostavno, pomocu jedne male poluge uvlace u sediste, ili izvlace iz sedista! Nagib naslona sedista se veoma lako i jednostavno podesava pomocu poluge umesto pomocu neprakticnog tockica! Nasloni za glavu podesivi i po visini i po nagibu! Upravljac podesiv i po visini i po dubini! Instrument tabla sadrzi tzv.digitalni ekonometar, koji lampicama signalizira trenutnu potrosnju, koja je u ovom autu rekordno niska! Kolicina preostalog goriva u rezervoaru se moze videti i kad je auto ugasen! Metalni elektricni siber-dah! Sportski veliki spojler (fabricki)! Asimetricno preklapanje zadnjih sedista u odnosu 2 : 1. Filter polena u kabini! Fabricki, 4 komada rasklapajucih zabica (kajli) za podmetanje/podglavljivanje dva tocka! Sva stakla u boji! Brisac, perac, grejac zadnjeg stakla! Trece stop svetlo! Bocni retrovizori sa grejacima i podesavanjem iznutra! Sofer-sajbna je "foto-grej"! Pregrade/police u svim vratima, i u celom autu! Fabricki vrlo mocan i kvalitetan Blaupunkt audio sistem sa tri para zvucnika (zadnji su trosistemci) i pojacalom i sedmopojasnim ekvilazerom...! Kompletni izduvni sistem - fabricki od prohroma! Pored brzinomera, tu je i brtomer na instrument tabli! Reostat za podesavanje jacine osvetljenja na instrument tabli (veoma prijatno svetlo zeleno)! Gepek vrata, kao i cep rezervoara, se otvaraju malim polugama pored vozacevog sedista!
Automatski sauh, tj. kad auto prvi put u toku dana upalite, na leru radi na 2000 obrtaja /min. Sacekate 10 sekundi, (zimi 20 sekundi), date gas, i motor se stabilizuje na nekih 950-1000 obrt./min.
Tu su takodje bili i elektricni podizaci za prednja i zadnja stakla na vratima. Od opreme, jedino nije imao klimu, centralnu bravu i alu felne!
Ovo je auto koji ima tzv. vakuum sistem u rezervoaru! Odmah nakon otvaranja cepa rezervoara, cuje se nesto, nalik jakom uzdahu! Taj sistem ne dozvoljava da prevelika kolicina goriva dodje do sistema za ubrizgavanje, a sto utice na malu potrosnju goriva!
Karburator je dvogrli, sa povratnim sagorevanjem! Eventulani visak goriva koji dodje do sistema za ubrizgavanje, se na ovaj nacin vraca u rezervoar!
u praksi su sledeci rezultati: voznja na otvorenom pri 90 km/h - potrosnja je 5,5l/100 km, pri 120 km/h, potrosnja je 6,5 l/100km, pri 140 km/h, potrosnja je 8l/100 km/h, voznjom preko 140 km/h, potrosnja pocinje od 6,5l/100km, pa do 11l/100km!
Auto je izgraviran 180 km/h, i ta potrosnja od 11l/100km je pri brzini kad kazaljka brzinomera naleze na samo dno! Potrosnja u gradu izmedju 7 i 9 l/100km!
Dok je bila kod mene, redovno je odrzavana u ovlascenom Toyotinom servisu u Bolecu, kod Gospodina i sjajnog Coveka Dragana Stevanovica!
Ajd, nesto i ovde da napisem!
Prva mana : kad Vas na semaforu zatekne crveno i kad cekate da se upali zeleno, auto cete pokusati da upalite, bar se to meni desavalo nekoliko puta! Tek kad bacite pogled na brzinomer, Vi u stvari shvatite da Vas auto radi! (kad sam prodao ovaj sjajan auto, pored izu...zetne ocuvanosti, ovaj detalj mi je takodje pomogao da ga brzo i lako prodam! Kad je kupac, nakon vizuelne provere odlicne spoljasnosti i bespreklorne unutrasnjosti, hteo da cuje kako auto radi, ja sam mu otvorio haubu motora. On mi je rekao da auto upalim! Medjutim, ja sam auto vec prethodno upalio, da se "zagreje" i rekao mu, ali gospodine, auto vec radi :) ! Znaci, da ovo sto sam sad naveo ne bude mana, MORACETE se navici na njenu apsolutnu tisinu u radu, bez ikakvog zvuka niti vibracija. Motor tek pomalo naglasava da radi, ako ga "turirate"!
Druga mana - mali klirens (minimalno odstojanje od tla), koji je u klasi sa nekim sportskim autom! Nemojte praviti njom izlete po bespucu i makadamu, da nebiste oshtetili branike, pod auta, auspuh, ili ostetili cak i karter!
Treca mana, je vise subjektivna, i mozda to i nije mana ukoliko Vam to ne predstavlja problem! Odrzavanje Toyote je skuplje od odrzavanja evropskih auta, (delovi,servisi i sl) .
Slike svoje Toyote cu postaviti uskoro, jer su mi u albumu i potrebno ih je prethodno skenirati!
Sjajan opis, sjajan auto, šta reći Corolla je auto koji je iznad Golfa u svakom pogledu, samo kod nas to ljudi još ne shvataju...
Bravo Bojane. Na mnogo lep i fin način napisao si svoje utiske i zapažanja o svom nekadašnjem automobilu.
Puno pozdrava i sve najbolje
Hvala, hvala puno!
@Slavoljub - potpuno ste u pravu! Corolla je Japanski odgovor na Golf klasu, i citavu svetlosnu godinu ispred Golfa! Takodje, koliko se secam, Corolla je najprodavaniji Japanski auto u toj "golf" klasi!
Golf (Volkswagen) generalno ima odlicnu limariju, dobre benzinske motore, slabe dizelase, i po snazi (konjazi) motora zaista slabe agregate! Npr. Tojota Corolla 1.3 ima 75 ks/Golf ima 75 konja tek u motoru od 1.6 kubika! Tojota Corolla 1.6 ima 90 konja/Golf ima 90 konja tek u motoru 1.8 itd itd... Tojota je prvi i jedini Auto Brend koji je osmislio i doveo do savrsenstva motore/agregate sa neparnim brojem ventila! Npr.u Corolli je zastupljen poznati motor 1.3 koji ima 3 (tri) ventila po cilindru! Sistem sa 5 ventila po cilindru, mislim da je zastupljen u brutalnoj Tojota Supri i jos nekim sportskim modelima...
Tojota je takodje poznata po mnogim brojnim i zapazenim drugim inovacijama u autoindustriji...
Toyota ima takodje zaista dugu tradiciju i bogatu istoriju, u proizvodnji automobila i lakih kamiona, cini mi se da je masovna proizvodnja pocela jos negde davne 1936/37.god, a da su znacajne inovacije u autoindustriji pocele jos negde 1924. Takodje, ne treba zaboraviti da je tvorac Tojote rodjen 1867.god (Sakitchi Toyoda)! Tojota je skoro slavila znacajan jubilej - 75 godina od kada je prvi serijski auto sisao sa proizvodnih traka...
www.toyota-global.com/company/history_of_toyota/75years/
Puno pozdrava takodje!
Svako Dobro! :)
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
To je prilično čest slučaj kod starijih vozila koja su u dobrom stanju. Nema šanse niko da plati 1.000 evra za auto star preko 30 godina, a sa druge strane vlasniku se ne isplati da ga proda po nižoj ceni zato što na pare koje dobije mora da doda još mnogo da bi kupio nešto iole novije i onda ga još... očekuje mnogo ulaganja.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika