1.5VVTi 111ks, posle 50000km, pravo je vreme sumirati utiske...
Sa 111ks ide fino i to je odigralo glavnu ulogu u kupovini
Ekonomičnost je više nego pohvalna, oko 6l/100km pretežno gradske vožnje
Maksimalno iskorišćen prostor, putnici pozadi za divno čudo zaista imaju mesta, gepek je pristojn...
E sad...kvalitet materijala kao i kod svih u klasi, jeftin i krt...gomila tvrdih plastika koje zvone, multimedia prilično spora, al ajde to i nisu neke ozbiljne zamerke...
Ozbiljna zamerka ide na položaj sedenja za volanom, dakle volan "jeste" podesiv po dubini, ali sa toliko malim hodom, da se sa... svojih 183cm, ne mogu namestiti po volji, nego sedim bliže od uobičajenog i to me zaista ozbiljno nervira...dok žene sede fenomenalno :) ...
Na stranu zamerki bih stavio i činjenicu da na većim brzinama, 120+, volan je i dalje tako lagan, da nemate baš pravi i prijatan utisak šta se dešava na putu, visok je, uzak i uske su gume, sve to tome još i doprinosi...naravno mali je gradski auto i sam po sebi jeste pun kompromisa...
To je ono što sam ja lično uzeo za mane, kupovinom kola u toj klasi sve je stvar odricanja nečeg zarad nečeg drugog, mislim da nisam pogrešio sa izborom jer u toj ceni nije bilo bolje motorizacije, a ni više mesta i u suštini Yaris ispunjava kriterijume za status odličnog gradskog automobila, samo je pitanje preferencija kao i uvek... :)
Vozio sam tog jarisa i tacno je sve sto je napisano.
Sto se kvaliteta enterijera tice, Jaris je gori od evropske konkurencije. Taj polozaj za volanom je i mene izludjivao i ne bih ga nikada kupio zbog toga. Sve ostalo moze i da se oprosti.
Razlog za prijavu korisnika