
Mala potrosnja,dobro ide za tu kubikazu I svoju velicinu,lepo lezi na putu.
Slabija preglednost u rikverc I stub na sredini izmedju vrata je presirok, I smanjuje pregled levo-desno .
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Prostor, gepek, potrošnja, menjač, sigurnost, održavanje, drži cenu (ko valuta je)
Elektronika klime i elekronika brava
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Presao sam 50 000 i do sad osim redovnog servisa nista nisam radio. Auto ide odlicno, besprekorno. Veliki gepek
Pomalo bucan (1.9tdi, 105ks). Imam utisak da nije zvucna izolacija bas najbolje odradjena, mada auto je star 10 godina moguce, pa su i godine (a i srpski putevi) ucinili svoje. Malo vise pregrada za odlaganje licnih stvari, da imam unutra bilo bi super.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.9 TDI 105 KS 2006. Odlicno se ponasa na putu, lepo utegnut, komforna kabina i veoma prostran gepek. U svojoj kategoriji uz Oktaviju verovatno najkomformniji. Potrosnja kombinovana oko 6.5. Sa 105 KS sasvim dovoljna snaga i za otvorene puteve i za preticanje, ako ne ocekujete neke vrhunske performa...nse odlican auto. Veoma lep ugodjaj voznje. Kvalitetan motor, odrzavanje regularno za VW, trapovi u savrsenom stanju na sezonskoj kontroli i pored svih rupa.
Potrebni su parking senzori jer nije najpregledniji i mozda fali 6. brzina za medjugradske voznje autoputem
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jetta Benzin 2500 kubika, 150ks, 2006.godiste. Auto je fenomenalan u svakom pogledu. Vrhunska oprema, motor izuzetno pouzdan uz minimalna redovna odrzavanja, izuzetno stabilan i tih u voznji. Celikupan kvalitet automobila i kvalitet trapova je na vrhunskom nivou. Dugo ga vozim po putevima u Srbiji i... nista nisam do sada popravljao dok sa drugim automobilima koje sam imao nije isti slucaj. Topla preporuka za ovaj auto. Odrzavanje je izuzetno povoljno i delova ima na svakom koraku. Za dizelase nisam siguran ali ovaj benzinac je garantovano dobra kupovina.
Nema mane.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dobar, pouzdan, konforan i baš lep auto!
Gradska potrošnja zbog DSG menjača. Koliko god da je lep osećaj i uživanje voziti auto sa automatskim DSG menjačem, u normalnom režimu rada u gradskoj vožnji kreni-stani malo mu je jača potrošnja, dok na otvorenom 5L. U pitanju je 1.9 tdi motor.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
prostran pozadi;
veliki gepek;
motor 2.0 TDI(140ks) bez greške, naročito pri preticanju...mnogo siguran i pouzdan.
Pozicija volana, za mene barem. Jeste da ima mogucnost pomeranja volana i po visini i dubini, ali ja nikad ne mogu da pronadjem onu PRAVU poziciju. Ali nista strasno i nepodnosljivo.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
nije skup za odrzavanje,motor 2.0 tdi 170 ks-odlican,jak,pouzdan maksimalno.
cijena ja katastrofa :) Mada obzirom na opremu koju posjeduje nije za preveliko cudjenje.Ima svu opremu koju VW proizvodi.Nabrojacu samo najvaznije jer bi mi trebalo par strana:DSG,koza,navigacija,senzori,vebasto,17 felne itd.
Potrosnja takodje mana ali ako se vozi normalno nije strasna.
e,da..2010 je godiste i kostao je 39.600e
bogami krstarica i svaka čast
ali ja lično ne bih izdvojio 40 soma za vw star 4 godine, pa i da ima kuhinju i kupatilo u gepeku
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
neprevazijden 1.9 tdi, cipovan na 140 ks
jeftin za odrzavanje, kvalitetan, pouzdan, odnos cena kvalitet. .
jako trazen model u USA. .
jedina mana, malo je tvrdji nego golf 4 ili passat b5.5
ostalih mana nema
onda bi trosio vise nego bez chipa na istim obrajima, sto je nelogicno. . a on trosi manje. . msm ako pricamo o klasicnom pricu, a ovaj audi gore je totalno druga prica. .
Da,ali verovatno mu daje bolju smesu kad ukljuci turbini i na veci pritisak gasa,a ne na konstantan mali gas. I samim chipom mu smanjuje tu turbo-rupu. Bar je tako kod mog druga na Punta. Cipovan je na 115KS.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozim ovaj sjajni auto godinu dana i imam samo reči hvale.Udoban,lep,konforan,pouzdan,mali potrošač,održavanje za naše uslove ovakvog auta je povoljno(mali servis oko 10000,veliki oko 30000),pruža osećaj sigurnosti...
Nisam ih našao za ovo vreme.Ne bi bilo loše još malo konja pod haubom
e moji ljudi samo cipujte za 50e slobodno...strasno
Samo ti nama daj argumente,konkretno za safechip,da ne valja,a ja cu ti srediti sa njim da mu das 200e za chip akoce ti biti tako lakse
Više od 80% navedenog je čista istina, i sve bi to bilo lepo da upravo tih 80% nisi copy/paste-ovao sa sajta jedne exyu tuning kuće. Ovih 20% je tvoj slobodni zaključak i uglavno proizvoljno baziran na ovome što si nege pročitao pa sad nama kopirao ovde.
Ali kad si se već upustio u raspravu kao stru...čnjak ajde neke od ovih nedifinisanih vrednosti nam pretvori u nešto merljivo. Na primer ovo "sigurnost po motor i turbo", kojim brojakama meriš sigurnost? Uzmi za primer koji god hoćeš motor i turbo i objasni efikasnost te turbine konkretno na primeru. Kad na to dodaš ovaj drugi standard kvaliteta koji si pomenu "performanse", onda objasni kako misliš da nekog "konja" više izrabljuješ a da te on duže služi?
"Bez dyna nemoze se zakljuciti o kakvom izgledu krive se radi" Može! Prvo fabrički zadate vrednosti definišu određenu poznatu krivu. Drugo neko ko se bavi ovim poslom na osnovu promena vrednosti može da iskalkuliše zamišljenu krivu nakon remapa. Jer ne radi se o imaginarnim stvarima, snagu definišu tačno određene vrednosti. Odstupanje je moguće ali ukoliko je motor sa malo pređenih hiljada km, siguran sam da bi greška bila najviše +-5%Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.