MojaGaraza - Volkswagen Phaeton (2003 - ) | MojaGaraža MojaGaraza - Volkswagen Phaeton (2003 - ) | MojaGaraža

Pronađi automobil

29 vozača ga je parkiralo
Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Cena/Kvalitet Komfor

Kalibracija vazdusnog ogibljenja i nivo udobnosti u voznji daleko prevazilazi ostatak konkurencije u klasi istog godista (BMW 7, A8, S-klasa...), jedino parira Lexus LS (2007 model). Auto se moze voziti satima bez osecaja zamaranja (takodje i zbog jako udobnih sedista). Kvalitet materijala u kabini ...

Potrošnja

Auto je najtezi u svojoj klasi i svom godistu i to ubedljivo. Ne deli platformu sa A8, iako su ista grupacija, nego ima svoju koji je preuzeo kasnije Bentley za Continetal GT, sto znaci da nije bilo upotrebe aluminijuma kao kod A8. Zbog velike tezine, potrosnja je najgora u klasi u to vreme i ubrzan...je do 100 km/h takodje zaostaje za konkurencijom iz istog razloga (stvarna potrosnja po Beogradu za 3.0 dizel lako ide do 20l sa umerenim guzvama, van grada tesko pada ispod 9l). Polozaj sedenja je specifican, dosta uzdignut sa naglo padajucom haubom, nekome to odgovara zbog preglednosti, nekome moze smetati ocekujuci vise konvencionalniji i uzbudljiviji polozaj sedenja u velikim limuzinama (najbolje odradjen kod LS-a ili Chrysler-a 300c koji je doduse druga klasa). Upravljac je potpuno bezosecajan, ne oseca se nikakva veza sa tockovima, sasija je teska i potpuno neraspolozena za krivine, prebacivanje amortizera u sport mod samo delimicno pomaze, ali potpuno narusava karakter auta, ukratko auto retko navodi da se vozi agresivnije. Sa druge strane ni 7 ni S-klasa tog vremena nisu bolji na tom polju, mada A8 je u toj oblasti uspeo da odradi dosta kvalitetan posao. Dizajn auta definitivno nije uzbudljiv po mnogima, ali sa druge strane verovatno mu se moze zahvaliti sto auto posle ovoliko godina izgleda elegantno i rafinirano. Glavna mana koja je uvek isticana uz ovaj model je i VW logo, doduse ostaje na svakom pojedinacno da ceni auto prema pripadnosti svom brendu ili onome sto zaista pruza.

Pročitaj više

09. Jan
Boki Made in Serbia MG moderator 09. Jan

Citroen C6 ima naprediniji sistem vešanja koji kombinuje hidrauliku i pneumatiku, gas je azot koji ima mnogo veću elastičnost od običnog vazduha, ali Citroen je vlasnik patenta i niko drugi ne sme ga koristiti ako ne plati, zbog čega ova sistem nije masovno zastupljen. Ima ga samo još McLaren, ali s...Pročitaj više

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Motor

Pre svega kvalitet,platformu deli sa Bentlyem,što ga automatski svrstava u sam vrh elegancije stila i prestiža. Sada nakon 7 i više godina starosti,dobar,pouzdan i konforan automobil,još uvek atraktivan i aktuelan i jako malo zastupljen na našem tržištu.

06. Feb 2019.
Pogledaj ostalih 4 komentara
Dimitrije Nikolić MG moderator 08. Feb 2019.

Auto je fantastičan, samo što je za VW bio potpuna propast u finansijskom smislu. Neki misle da su to namerno uradili, prihvatajući unapred gubitke, a drugi misle da su očekivali da će uspeti da bude konkurencija sedmici i S klasi. Probao sam dve verzije i stvaro je odličan auto, ali da kupujem nešt...Pročitaj više

Vasilije Zderonjic 08. Feb 2019.

Ne pričam o platformi nego o izgledu . Ako ga pogledate šta vidite ? Produženi i prerasli Passat :D Bezličan je, dizajnerska propast. To ne znači mnogo prosečnom Srbi koji kupuje auto da "tera", ali likovi koji su trebali da kupuju Feton nisu hteli da bacaju silne pare na tako nešto . Pominjete B...Pročitaj više

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Komfor Motor

Auto ide ko zmaj nema sta, stabilan i siguran, zimi te nece ostavti nigdje sigurno samo dobre gume.

Vozio sam 3.0 model i previse je trosio, oko 15 litara

28. Dec 2017.
Pročitaj sve utiske za Volkswagen Phaeton (03 on)
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top