Moj deda ima Zastavu 128. Kupljena nova '88 godine. On je prvi vlasnik. 74000km predjenih, sve je fabricko, cak i zadnje gume :D
Presvlake na sedistima od prvog dana. Lepo ide..
Dosta trosi, inace nema plin. Ovako ne znam sta bi naveo kao manu. ipak je to star auto
Glavna prednost je cena, za te pare je odličan. U svojoj klasi ima mnogo više komfora od novijih automobila, jer nema vazdušne jastuke i sedišta su mu tanka (što definitivno nije za pohvalu), tako da ostaje dosta prostora pozadi. Čak i bez ikakve tehnologije tipa ABS, ESP i slično imao je odl...ično podešeno vešanje i odličan handling. Možda će se ljudi smejati ovome, ali Zastava 128 je izuzetno dobro upravljiv automobil po meni, naročito kad se uzme u obzir kad je konstruisan. Verujem da je u godinama kada se pojavio bio vrhunski. Ferarijev konstruktor koji ga je pravio (bez šale) je odlično odradio posao.
PouzdanostPotrošnjaMotor
Brojne su mane, nepouzdan, nesiguran, veoma bučan, veliki potrošač... ali i sa svim svojim manama Zastava 128 na ovim prostorima ostaje legenda!
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ti to ozbiljno?
Razlog za prijavu korisnika
Ne, hvala. :) :) Lak za održavanje, ali moraš svakodnevno da ga održavaš. :)
Razlog za prijavu korisnika
Auto je super u originalnoj izvedbi kao Fiat 128. Zastava je imala šarenolik kvalitet. Najveća mana je limarija, mehanika je mogla da se podnese.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Najbolji auto sto se tice svega
Ne postoji mana za ovo vozilo
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
ide de oces :D
nema
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
U 5 godina nikad nije izdao, motor sa 85000 radi izuzetno dobro sa potrosnjom oko 7.5-8, udobnost je dobra uzeci u obzir godine automobila
Karoserija zna da zahrda al nista strasno ako se reagira na vrijeme
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
prvi auto i najbolji
nema
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Siguran sam da će drugi biti još bolji ;-)
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
jeftin auto,jeftino odrzavanje,nikada me nije za 15 godina ostavio na putu
Slaba udobnost,potrosnja oko 7 l,sto je za danasnje automobile mnogo,
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
ako ti je 7 litara puno..jos ako je gradska voznja slobodno prodaj auto i kupi biciklo
Razlog za prijavu korisnika
Zastava tosi dosta za svoju snagu, 7 je prosek pretpostavljam. Motor te snage danas ne bi trebalo da trosi vise od 5l.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Moj deda ima Zastavu 128. Kupljena nova '88 godine. On je prvi vlasnik. 74000km predjenih, sve je fabricko, cak i zadnje gume :D
Presvlake na sedistima od prvog dana. Lepo ide..
Dosta trosi, inace nema plin. Ovako ne znam sta bi naveo kao manu. ipak je to star auto
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ne vezano za plin, kada se remontuje karburator ne prelazi 5.8l/100, optimalne vožnje od 100 - 110kmh. Nema mane........
Jedina mana demode Auto godine u Evropi 1968god.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Nema mane koje nema :)
Razlog za prijavu korisnika
5.8?Nikad cuo.
Razlog za prijavu korisnika
Limarija katastrofa
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Glavna prednost je cena, za te pare je odličan. U svojoj klasi ima mnogo više komfora od novijih automobila, jer nema vazdušne jastuke i sedišta su mu tanka (što definitivno nije za pohvalu), tako da ostaje dosta prostora pozadi. Čak i bez ikakve tehnologije tipa ABS, ESP i slično imao je odl...ično podešeno vešanje i odličan handling. Možda će se ljudi smejati ovome, ali Zastava 128 je izuzetno dobro upravljiv automobil po meni, naročito kad se uzme u obzir kad je konstruisan. Verujem da je u godinama kada se pojavio bio vrhunski. Ferarijev konstruktor koji ga je pravio (bez šale) je odlično odradio posao.
Brojne su mane, nepouzdan, nesiguran, veoma bučan, veliki potrošač... ali i sa svim svojim manama Zastava 128 na ovim prostorima ostaje legenda!
Pročitaj više
16. Jul 2014.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
prednost je sto ne morate da odete dalje iz svoje ulice za neki deo, ima ih svuda
katastrofa limarija, brave kvake i rucice na vratima katastrofa
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.