Imam A5 2.0 tfsi i s tronic menjač, ali nemam šaltanje na volanu. Palo mi je na pamet da ugradim volan sa šiftericama pa jel bi to moglo i da li šaltanje na volanu ima smisla u praksi? Koliko bi to koštalo. A5 2010
10. Jul 2022.
Razlog za prijavu korisnika
Mišljenja sam da generalno nemaš potrebe za tim, na samoj ručici menjača imaš + i - i to ti je dovoljno. Kontam nisi neki okoreli sportista pa da ti je neophodno :D Jedino ako baš hoćeš onda izvoli što da ne. Moje mišljenje samo, nemoj da te obeshrabrujem :D
Razlog za prijavu korisnika
Pa da, ali onda moram u najvećim krivinama da držim volan jednom rukom i onda nije to to. Mislim nije sad da mi je neophodno, ali otkud znam. Do 200 evra je ok, preko toga već bih dobro razmislio
Razlog za prijavu korisnika
U tom slučaju auto pripremiš pre krivine, nema šta u krivini da čačkaš ili ubaciš u sport i on sam sebi dozira. Ako auto povremeno voziš na stazu onda ima nekog smisla, za put nemaš potrebe.
Razlog za prijavu korisnika
Mislim da praviš sebi problem gde ti apsolutno nije potreban. Ja sam probao nekoliko puta tu foru sa šaltovanjem iza volana i nije me uopšte oduševilo koliko nas lože novinari iz auto časopisa. Mada istina možda da sam imao više vremena da se naviknem bila bi druga priča. Ali kad god sam hteo brže d...a idem, samo zakucaš gas malo jače ili do daske ako si već u obrtajima i ide.
Druga stvar, ono što je David rekao - u krivini se ne menjaju brzine. Sa kojom brzinom si ušao u krivinu, sa njom i izlaziš. Ako ne poznaješ tu krivinu, ne juri preko svojih mogućnosti.
Uglavnom - to je definitivno moguće, ali mislim da ti se više isplati da kupiš drugi auto.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Mišljenja sam da generalno nemaš potrebe za tim, na samoj ručici menjača imaš + i - i to ti je dovoljno. Kontam nisi neki okoreli sportista pa da ti je neophodno :D Jedino ako baš hoćeš onda izvoli što da ne. Moje mišljenje samo, nemoj da te obeshrabrujem :D
Razlog za prijavu korisnika
Pa da, ali onda moram u najvećim krivinama da držim volan jednom rukom i onda nije to to. Mislim nije sad da mi je neophodno, ali otkud znam. Do 200 evra je ok, preko toga već bih dobro razmislio
Razlog za prijavu korisnika
U tom slučaju auto pripremiš pre krivine, nema šta u krivini da čačkaš ili ubaciš u sport i on sam sebi dozira. Ako auto povremeno voziš na stazu onda ima nekog smisla, za put nemaš potrebe.
Razlog za prijavu korisnika
Mislim da praviš sebi problem gde ti apsolutno nije potreban. Ja sam probao nekoliko puta tu foru sa šaltovanjem iza volana i nije me uopšte oduševilo koliko nas lože novinari iz auto časopisa. Mada istina možda da sam imao više vremena da se naviknem bila bi druga priča. Ali kad god sam hteo brže d...a idem, samo zakucaš gas malo jače ili do daske ako si već u obrtajima i ide.
Druga stvar, ono što je David rekao - u krivini se ne menjaju brzine. Sa kojom brzinom si ušao u krivinu, sa njom i izlaziš. Ako ne poznaješ tu krivinu, ne juri preko svojih mogućnosti.
Uglavnom - to je definitivno moguće, ali mislim da ti se više isplati da kupiš drugi auto.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Mišljenja sam da generalno nemaš potrebe za tim, na samoj ručici menjača imaš + i - i to ti je dovoljno. Kontam nisi neki okoreli sportista pa da ti je neophodno :D Jedino ako baš hoćeš onda izvoli što da ne. Moje mišljenje samo, nemoj da te obeshrabrujem :D
Razlog za prijavu korisnika
Pa da, ali onda moram u najvećim krivinama da držim volan jednom rukom i onda nije to to. Mislim nije sad da mi je neophodno, ali otkud znam. Do 200 evra je ok, preko toga već bih dobro razmislio
Razlog za prijavu korisnika
U tom slučaju auto pripremiš pre krivine, nema šta u krivini da čačkaš ili ubaciš u sport i on sam sebi dozira. Ako auto povremeno voziš na stazu onda ima nekog smisla, za put nemaš potrebe.
Razlog za prijavu korisnika
Mislim da praviš sebi problem gde ti apsolutno nije potreban. Ja sam probao nekoliko puta tu foru sa šaltovanjem iza volana i nije me uopšte oduševilo koliko nas lože novinari iz auto časopisa. Mada istina možda da sam imao više vremena da se naviknem bila bi druga priča. Ali kad god sam hteo brže d...a idem, samo zakucaš gas malo jače ili do daske ako si već u obrtajima i ide.
Druga stvar, ono što je David rekao - u krivini se ne menjaju brzine. Sa kojom brzinom si ušao u krivinu, sa njom i izlaziš. Ako ne poznaješ tu krivinu, ne juri preko svojih mogućnosti.
Uglavnom - to je definitivno moguće, ali mislim da ti se više isplati da kupiš drugi auto.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Mišljenja sam da generalno nemaš potrebe za tim, na samoj ručici menjača imaš + i - i to ti je dovoljno. Kontam nisi neki okoreli sportista pa da ti je neophodno :D Jedino ako baš hoćeš onda izvoli što da ne. Moje mišljenje samo, nemoj da te obeshrabrujem :D
Razlog za prijavu korisnika
Pa da, ali onda moram u najvećim krivinama da držim volan jednom rukom i onda nije to to. Mislim nije sad da mi je neophodno, ali otkud znam. Do 200 evra je ok, preko toga već bih dobro razmislio
Razlog za prijavu korisnika
U tom slučaju auto pripremiš pre krivine, nema šta u krivini da čačkaš ili ubaciš u sport i on sam sebi dozira. Ako auto povremeno voziš na stazu onda ima nekog smisla, za put nemaš potrebe.
Razlog za prijavu korisnika
Mislim da praviš sebi problem gde ti apsolutno nije potreban. Ja sam probao nekoliko puta tu foru sa šaltovanjem iza volana i nije me uopšte oduševilo koliko nas lože novinari iz auto časopisa. Mada istina možda da sam imao više vremena da se naviknem bila bi druga priča. Ali kad god sam hteo brže d...a idem, samo zakucaš gas malo jače ili do daske ako si već u obrtajima i ide.
Druga stvar, ono što je David rekao - u krivini se ne menjaju brzine. Sa kojom brzinom si ušao u krivinu, sa njom i izlaziš. Ako ne poznaješ tu krivinu, ne juri preko svojih mogućnosti.
Uglavnom - to je definitivno moguće, ali mislim da ti se više isplati da kupiš drugi auto.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.