Pozdrav na Grande Puntu 1.3 Multijet primetio sam da mi na nekoj dizni izbija kompresija, auto normalno prima gas, al se čuje na leru i manjim obrtajima ono caktanje, dok se na većim obrtajima gubi. Da li tako smem da dodjem do kuće jer sam na moru?
Pozdrav na Grande Puntu 1.3 Multijet primetio sam da mi na nekoj dizni izbija kompresija, auto normalno prima gas, al se čuje na leru i manjim obrtajima ono caktanje, dok se na većim obrtajima gubi. Da li tako smem da dodjem do kuće jer sam na moru?
Pozdrav! Na 207 ici 1.4 HDI se čuje pri šaltanju u bilo koju brzinu neki zvuk kao da udari plastika u plastiku i za nijansu je tvrđi pri šaltanju. Da li je neko imao slična iskustva, da li je u pitanju birač, sajle ili nešto drugo?
Pozdrav! Na 207 ici 1.4 HDI se čuje pri šaltanju u bilo koju brzinu neki zvuk kao da udari plastika u plastiku i za nijansu je tvrđi pri šaltanju. Da li je neko imao slična iskustva, da li je u pitanju birač, sajle ili nešto drugo?
Imam Peugeot 207 1.4 HDI i dešava se kada ga parkiram na malo veću nizbrdicu i ostavim ga u prvoj ili rikvercu posle nekog vremena počinje da se kreće posle stane pauza 5-6 sekundi pa opet malo. Da li je u pitanju slaba kompresija ili nešto drugo?
Imam Peugeot 207 1.4 HDI i dešava se kada ga parkiram na malo veću nizbrdicu i ostavim ga u prvoj ili rikvercu posle nekog vremena počinje da se kreće posle stane pauza 5-6 sekundi pa opet malo. Da li je u pitanju slaba kompresija ili nešto drugo?
Pozdrav, imam Audi A4 2002. godište 1.9 TDI 96kw. Dešava mi se da kada idem preko 3000 obrtaja izgubi snagu i baca ga u safe mode kao da isključi turbinu. Gledao sam oko egra ima dosta ulja, a i na merač je počeo da prska ulje. Da li je u pitanju motor ili ipak može da bude nešto oko egra i izbacivanja uljanih para? Da napomenem da ne troši ulje i da ne dimi u toku vožnje, samo kad se upali baci malko plavo-sivkastog dima.
To za paljenje je uobičajno, takav je motor. EGR ako nije čišćen pa zapušen mora izbacivati ulje zato skidanje i sređivanje uz obaveznu zamenu gumice na istom. Turbina ti je verovatno pri kraju, moguće da je geometrija loša, remontuj za 200e i gas. Pozdrav.
Pozdrav, imam Audi A4 2002. godište 1.9 TDI 96kw. Dešava mi se da kada idem preko 3000 obrtaja izgubi snagu i baca ga u safe mode kao da isključi turbinu. Gledao sam oko egra ima dosta ulja, a i na merač je počeo da prska ulje. Da li je u pitanju motor ili ipak može da bude nešto oko egra i izbacivanja uljanih para? Da napomenem da ne troši ulje i da ne dimi u toku vožnje, samo kad se upali baci malko plavo-sivkastog dima.
To za paljenje je uobičajno, takav je motor. EGR ako nije čišćen pa zapušen mora izbacivati ulje zato skidanje i sređivanje uz obaveznu zamenu gumice na istom. Turbina ti je verovatno pri kraju, moguće da je geometrija loša, remontuj za 200e i gas. Pozdrav.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Као и на већини мотора, покриве се вентили. Значи комплетан сервис главе мотора треба да се уради.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav, šta obično strada kada pukne zupčasti kaiš na Peugeotu 207 1.4 HDI ?
02. OktRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Као и на већини мотора, покриве се вентили. Значи комплетан сервис главе мотора треба да се уради.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav na Grande Puntu 1.3 Multijet primetio sam da mi na nekoj dizni izbija kompresija, auto normalno prima gas, al se čuje na leru i manjim obrtajima ono caktanje, dok se na većim obrtajima gubi. Da li tako smem da dodjem do kuće jer sam na moru?
14. SepRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Па, мислим може. Али среди чим будеш имао прилике, јер дугорочно то може да уништи мотор.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav na Grande Puntu 1.3 Multijet primetio sam da mi na nekoj dizni izbija kompresija, auto normalno prima gas, al se čuje na leru i manjim obrtajima ono caktanje, dok se na većim obrtajima gubi. Da li tako smem da dodjem do kuće jer sam na moru?
14. SepRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Па, мислим може. Али среди чим будеш имао прилике, јер дугорочно то може да уништи мотор.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav! Na 207 ici 1.4 HDI se čuje pri šaltanju u bilo koju brzinu neki zvuk kao da udari plastika u plastiku i za nijansu je tvrđi pri šaltanju. Da li je neko imao slična iskustva, da li je u pitanju birač, sajle ili nešto drugo?
11. SepRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav! Na 207 ici 1.4 HDI se čuje pri šaltanju u bilo koju brzinu neki zvuk kao da udari plastika u plastiku i za nijansu je tvrđi pri šaltanju. Da li je neko imao slična iskustva, da li je u pitanju birač, sajle ili nešto drugo?
11. SepRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam Peugeot 207 1.4 HDI i dešava se kada ga parkiram na malo veću nizbrdicu i ostavim ga u prvoj ili rikvercu posle nekog vremena počinje da se kreće posle stane pauza 5-6 sekundi pa opet malo. Da li je u pitanju slaba kompresija ili nešto drugo?
06. SepRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Па да. Користи и ручну. И окрени точкове у ивичњак.
Razlog za prijavu korisnika
Ovo prvi put čujem, ali nema drugog objašnjenja. Da, točkove u ivičnjak obavezno.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam Peugeot 207 1.4 HDI i dešava se kada ga parkiram na malo veću nizbrdicu i ostavim ga u prvoj ili rikvercu posle nekog vremena počinje da se kreće posle stane pauza 5-6 sekundi pa opet malo. Da li je u pitanju slaba kompresija ili nešto drugo?
06. SepRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Па да. Користи и ручну. И окрени точкове у ивичњак.
Razlog za prijavu korisnika
Ovo prvi put čujem, ali nema drugog objašnjenja. Da, točkove u ivičnjak obavezno.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav, imam Audi A4 2002. godište 1.9 TDI 96kw. Dešava mi se da kada idem preko 3000 obrtaja izgubi snagu i baca ga u safe mode kao da isključi turbinu. Gledao sam oko egra ima dosta ulja, a i na merač je počeo da prska ulje. Da li je u pitanju motor ili ipak može da bude nešto oko egra i izbacivanja uljanih para? Da napomenem da ne troši ulje i da ne dimi u toku vožnje, samo kad se upali baci malko plavo-sivkastog dima.
16. JanRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
To za paljenje je uobičajno, takav je motor. EGR ako nije čišćen pa zapušen mora izbacivati ulje zato skidanje i sređivanje uz obaveznu zamenu gumice na istom. Turbina ti je verovatno pri kraju, moguće da je geometrija loša, remontuj za 200e i gas. Pozdrav.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav, imam Audi A4 2002. godište 1.9 TDI 96kw. Dešava mi se da kada idem preko 3000 obrtaja izgubi snagu i baca ga u safe mode kao da isključi turbinu. Gledao sam oko egra ima dosta ulja, a i na merač je počeo da prska ulje. Da li je u pitanju motor ili ipak može da bude nešto oko egra i izbacivanja uljanih para? Da napomenem da ne troši ulje i da ne dimi u toku vožnje, samo kad se upali baci malko plavo-sivkastog dima.
16. JanRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
To za paljenje je uobičajno, takav je motor. EGR ako nije čišćen pa zapušen mora izbacivati ulje zato skidanje i sređivanje uz obaveznu zamenu gumice na istom. Turbina ti je verovatno pri kraju, moguće da je geometrija loša, remontuj za 200e i gas. Pozdrav.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.