Lidija Risović ima pitanje o

Problem! Motor 1,6 16v . Promjenio sam bubinu, svjecice, pumpu u rezervoaru, motoric ler gasa- ispitao dizne, kompletno ga pocistio i auto dok je hladan radi dobro dok se zagrije radi na dva tri cilindra. Nakon par metara malo radi dobro malo ne, cim padne 3000 obrtaja gubi snagu radi na 2-3cilindra. Hvala

pre 6 sati
Učitaj još odgovora

Vlado Jasna Budisa ima pitanje o

Poz opet ja,u vezi slabog punjenja prilikom rada u leru,"majstor" raspakovao alternator sve radi ispravne diode,sve kako treba .al opet prilikom rada u leru nema napajanja čim malo dodaš gas počinje da puni,Svjetla su xsenoni rade bez problema.Prije mi je vuklo struju ispostavilo se da je klema imala slab spoj,sada ću da vidim da li će još ubuduće da vuče negdje struju (trenutno ne vuče).Ljudi moji majstor mi reče na kraju da nema pojma zbog čega nema napajanja ,reče da imam pri ruci drugi akumu... lator i kablove da mogu ga upaliti🤤🤤🤤🤤.Pa nije svemirski brod da mu ne može ubost falinku!Ako je neko imao sličan problem da ga saslušam.poz Pročitaj više

pre 3 sata

Sale Salek ima pitanje o

Pozdrav svima. Auto u pitanju je Peugeot 206 cc 1.6 16v 80KW benzinac, 2004. godiste. Da li je neko imao slican problem:
sinoc na otvorenom putu, pri brzini od oko 90KM/h po kisi bez ikakve najave poludela je gomila senzora. Kazaljka brzine pala je na nulu, na displeju ABS Fault, Breaking Fault, Antipollution Fault, Airbag Fault, ESP/ASR Fault, ESP/ASR not Functioning. Auto se nije ugasio ali je izgubio snagu. Stigao sam bez problema kuci. Danas sam otisao do lokalnog majstora, pali bez problem... a, ide ali sa smanjenom snagom, pri manjoj brzini (10-20km/h) cima. Pregledana su sva 4 ABS senzora, kutija sa osiguracima pored akumulatora, osiguraci u kabini, nigde vidljivog ostecenja instalacije ispod haube. Svi koenktori su suvi i bez korozije. Auto radi samo na alternatoru sa iskljucenim akumulatorom tako da cenim da daje dovoljan napon. Ostavio sam preko pola sata sistem bez struje, nikakve promene nije bilo. Majstor ima neku univerzalnu dijagnostiku pa je uspeo samo za Airbag da procita kvar na levom zatezacu pojasa, ABS nije uspeo da procita, niti bilo sta drugo iz ECUa. Da li je neko imao ili cuo za slican problem? Znam da treba da odem u ovlasceni servis i uradim tamo dijagnostiku al isto tako radim za srpsku platu tako da je novac uvek problem. Hvala u napred. Pročitaj više

pre 2 sata
Učitaj još odgovora

Igor Paunovic ima pitanje o

U pitanju je Audi a4 model b6 2003god. TDI od 96kw kad je hladan radi mirno bez trzanja a kad se imalo zagreje pocinje da mi trese po malo motor i obrtaji variraju ali sasvim malo uocljivo kao da prekida neka dizna ili struja do njih...ako je imao neko takav problem bio bih mu zahvalan na pomoci

16. Feb
16. Feb

Da li je radio dijagnostiku dizni kad je motor zagrejan i kad se dešavaju ti problemi ? To je PD sistem i može i ta pumpa na dizni da zeza. Neki ljudi su imali problem i sa tandem-pumpom koja dovlači gorivo do dizni, ali obično su drugačiji simptomi . Trebalo bi za svaki slučaj proveriti i kakva je...Pročitaj više

x
Učitaj još odgovora

Peca Tasic ima pitanje o

drustvo imam problem sa anaserom na kanga 1.9 2001god. pri prvom jutarnjem paljenju zavergla ubaci bendix pa izbaci i zvrji na prazno,kad ponovim opet ukopca pa izbaci i okrece na prazno "sta moze biti u pitanju"....unapred hvala

15. Feb

Tamer Tamerovic ima pitanje o

dobro vece, imam pasata b3 1,8 66 kw problem plin na pali ujutru duze vergla na gurku upali na centimetar i posle krese kao mina.ali kada ga ugasim i odstoji 8sati kljuc nema sanse vergla i verga na

13. Feb
Učitaj još odgovora

Goran Kuvekalovic ima pitanje o

Pozdrav Opel drustvu.
Naime, vozim Merivu 1.7 DTI 2004 god. Problem je u radnoj temperaturi sto se odrazava na grejanje kabine. Vec 3 termostata sam promenio u poslednjih 6 meseci ali uvek je potrebno skoro pola sata voznje da se skala od temperature pocne pomerati ka broju 80 i to je samo kad se vozi ilu ravnim ili putem uz nagib. Kad je rec o voznji miz nagib plasim se da mi skala od temperature ne padne ispod startne pozicije.
Ima li neko ideju u cemu bi mogao biti problem?
I jos da napome... nem da sam zamenio i mali hladnjak za grejanje kabine. Zahvaljujem na svakoj vrsti pomoci Pročitaj više

3m

Kukic Milos ima pitanje o

Vozim fiestu 1.4 tdci 2006, radi se o tome da mi grejace uopste ne pali, pre neki dan sva 4 stavljena nova, znam da na novijim autima se ne pali fabricki do -5 na nekima i do -20, Ima li sanse da se nekako namesti da se grejaci pale uvek kada dam kontakt nebitno dal je +10 ili -10. . Razlog toga je prvo jutatrnje paljenje je malo Otezano odnosto manifestuje se malo duze verglanje. Pozz

pre 4 sata
pre 4 sata

Slusaj sada i kod mene na 2.0hdi ne pali grejace do -5,ali probaj da das kontakt i zadrzis pola minuta,oa zaverglaj,kod mene lakse upali,citao sam na stranim forumima da grejaci ipak rade,samo lampica ne svetli zasvetli tek na velikom minusu,koliko je tacno pojma nemam,jer forum je to,ali meni lakse...Pročitaj više

x
Učitaj još odgovora

Dekoracija Balona ima pitanje o

Imam opel zafiru u voznji mi se pali ključ i tako nekoliko puta danas sam vozio auto i posle nisam vise mogao da upalim sta bi moglo biti? Hvala unapred

31. Jan
Učitaj još odgovora