MojaGaraza - Dusan Manojlovic | MojaGaraža MojaGaraza - Dusan Manojlovic | MojaGaraža

Dusan Manojlovic

Član od 14. Jul

8 komentara 4 korisnih 2 beskorisnih 2 prijavljenih

U garaži

Lista aktivnosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Komfor Motor

Mercedes E220 CDI 2007. godiste, 2.2 dizel agregat, šifra modela W211, restyling verzija sa 170ks. Pri kupovini obavezno kupovati samo restyling verziju 2006-2009, tada su rešeni svi mehanički i elektronski problemi sa modelom od 2002-2005 i dosta je jeftinija za popravke u odnosu na pre restylin...

Održavanje

Održavanje zna da bude skuplje od prosečnog auta, ali shodno tome da je to ipak Mercedes visoke srednje klase nije uopšte skupo. Manje košta održavanje u odnosu na Bmw seriju 5 ili Audi A6, a pruža dosta više. Jedina prava mana ovog auta nije do samog auta već do uvoznika istih, jer dovlače... leševe od auta koji su taksirali 10 godina po Nemačkoj i pređe 700-800 hiljada km, ovde mu vrate na 150-200h km i prodaju ga kao NOV NOV NOV na internetu i placevima. E200 cdi sa 136ks zna da pređe milion bez generalne, a E220 sa 170ks 600-800h km. Automatski menjač mora remont nakon 400-500h km. Ako ikome crknu menjac ili motor, a pise mu na odometru 200-250h km znajte da ga je neki preprodavac dobro namagarčio jer je to gotovo nemoguće za taj motor i taj menjač...

Pročitaj više

15. Jul
Pogledaj ostalih 9 komentara
Vladan Popović 28. Jul

Ja imam za njih predlog da napune pun rezervoar i voze dok ne isprazne i onda ponovo natoce i litre podijele sa predjenim kilometrima. Tada se dobija tacna prosjecna potrosnja. Npr ako ste nasuli 50l goriva racunica je sledeca 50x100 podijeljeno sa predjenim kilometrima i dobijate tacnu potrosnju. I...Pročitaj više

Dimitrije Nikolić MG moderator 28. Jul

Ja isto mislim da je problem u tome što ljudi prebace ono na trenutnu potrošnju i onda voze i gledaju piše trenutna potrošnja 3,9 litara i na osnovu toga zaključe da im auto na otvorenom troši 3,9 litara. I ne možeš da ih ubediš da mere po sistemu od čepa do čepa odnosno, mislim da više vole da lažu...Pročitaj više

Vladan Popović 29. Jul

Ma nije to nista meni je jedan rekao sa 2.0 dizel motorm i rezervoarim 70l napravi 1250km hahah. Dobro im je ovaj rekao najbolje da idu taksirati kad vec tako malo trose

Planiram da kupim Audi A6 2.0TDI 136 ili 140ks 2007/08 godište. Da li ga preporučujete i kako se pokazao? Česti kvarovi, pouzdanost, na šta obratiti pažnju, kako se generalno pokazali motor i menjač? Manuelni ili automatski? Od automatika S-tronic ili Multitronik? Hvala unapred na odgovoru.

14. Jul
Dimitrije Nikolić MG moderator 14. Jul

Ja mislim da je bolji manuelni menjač. Naravno, treba i njemu raditi set kvačila, ali to bar nije problem ni za jednog majstora. A kad automatik počne da baguje, to onda mogu da budu muke Isusove dok pronađeš krštenog majstora da ti to sredi a da ti ne skine kožu s leđa. Naravno, Audi A6 se ne kupuj...Pročitaj više

Učitaj još odgovora

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor Motor

Nema na tržištu bolji auto u odnosu cene i kvaliteta, 2.0d motor 150ks, potrošnja smešna a ne spada pod porez na luksuz zbog kubikaže do 2000cc. Troši 8,5-9L po gradu, 6,5-6,8L autoput, magistrala 4-5L. Na otvorenom putu bez gužve, 4 brzina i 70km/h 3,9L/100km... Unutra veoma prostran, komfor...

Ranije verzije imaju probleme sa elektronikom, ali sve je rešeno nakon facelifta u 2006. godini. Jedina mana znaju da budu parking senzori koji znaju da polude vremenom, ali zamena košta 15-20e po komadu. Takođe česta mana je zupčanik sa elektronikom na xdrive sistemu, koji kada se pokvari ili ...dotraje xdrive prestaje da radi. Zamena je iznela oko 350e, to se menja na svakih 120-150 hiljada km. Ostalo sve ok.

Pročitaj više

14. Jul
Pogledaj ostalih 1 komentara
Pavlovic Nemanja 22. Jul

Mogu ti reći da sam uzeo najkvalitetnine delove za mali servis i ispao mi je oko 17500 i 18000din bez rada majstora.
Sto se tice potrosnje moze ispod 6l, 90-100km/h u 5-6 brzini.
Kada sam ga kupovao sve zivo sam probao, Grand Vitaru, RAV4... X3 nije za teren koliko toliko kao npr vitara, ali nisam
...Pročitaj više

Simo Miljanovic 28. Jul

VOZIO SAM VISE AUTA PA I RAV4 SADA SAM KUPIO BMW X3 2.0 SA POTROSNJOM SAM ZADOVOLJAN SVE ZAVISI OD VOZNJE ALI MI BACA MALO DIMA. TRAZIM NJEGOVU KNJIGU AKO NEKO IMA A DA MU NE TREBA NEKA ME NAZOVE PA CEMO SE DOGOVORITI TEL 063-7542116 HVALA

Predrag Milošević 28. Jul

Glupost...ako ima lanac umesto kaisa onda nema veliki servis....pa veliki servis je zamena svih spanera,rolera,vodene pumpe,kocnica,ulja,filtera,pa i lanca!!! Lanac se menja i on puca.I kosta sve ukupno oko 600 evra pravi veliki servis.Nego kupite ovakva kola a ne mozete da ga odrzavate pa se sami t...Pročitaj više

Renault Clio 1.2 benzinac, 8 ventila, 2001. godište, 56ks. Za svoje dimenzije komforan auto, mekan i udoban. Sem toga, ništa više nemam lepo da kažem za njega.

Po gradu troši dosta, kao da voziš dizela od 2000 kubika a skroz slabo ide. Na otvorenom nema šanse nekoga da pretekneš pri brzini od 80+ km/h, prvo se prekrstiš pa kreneš u preticanje... Na autoput ni u ludilu, troši kao tenk, zvučna izolacija nula. Održavanje skupo, kao i svi francuzi. St...alno se neki senzori kvare, elektronika često poludi popali razne lampice na kontrolnoj tabli ali se ispostavi da autu nije ništa pa mu servis obriše greške i pogasi lampice. Na svakih par meseci bi obrtaji motora počeli naglo da padaju na 500-600 obrtaja i auto bi izgubio dosta snagu i mora da se vozi sa većim gasom i obrtajima kako se ne bi ugasio pri kretanju iz mesta. Dosta osetljiv motor na kvalitet i oktanažu goriva, kada sipam Benzin 95 oktana motor radi bučnije i nepravilnije i nema punu snagu, dok sa 98 oktana se ne čuje da radi i ima veću snagu pogotovo na otvorenom putu se oseti razlika i kada se vozi sa upaljenom klimom po gradu... Možda bi plin rešio problem potrošnje, ali bi skroz ugušio vec slab motor... Odličan auto za vozača početnika i ništa više.

Pročitaj više

14. Jul
Pogledaj ostalih 4 komentara
Dimitrije Nikolić MG moderator 14. Jul

Tebi definitivno motor nije bio u redu čim je postojala tolika razlika kad sipaš benzin od 98 oktana. Kad je motor sjeban na neki način, onda gorivo sa više oktana bukvalno ispegla to što loše radi. Naravno da to ne važi za sve situacije, ali vrlo često je to slučaj. Pritom, slabo ti vuče, mnogo tro...Pročitaj više

Stefan Rakic 23. Jul

Imam auto 10 godina i to bas sam ti motorom, za svojih 60ks on ide predobro, ne znam sta si drugo vozio ali sve sto si naveo ne stoji. Na otvorenom trosi izmedju 5-6 u gradu od 6-8 zavisi od milion faktora. Za odrzavanje nista jeftinije u zivotu nisam vozio sem golfa 1 i to pricam o servisiranju kva...Pročitaj više

Cena/Kvalitet Komfor

Range Rover 2006. godište, 3.0 TD6 dizel agregat. Dok ne sednete u njega i ne provozate par kilometara ne možete da shvatite koji je to neopisivo dobar osećaj voziti Range Rovera i tada shvatite zašto se Britanska kraljica i ostali moćni ljudi isključivo voze njime... Kao da ste postali Kralj ...

Pouzdanost Održavanje Potrošnja

Ali sav taj užitak i osećaj dolazi sa velikom cenom održavanja i nenormalno velikim brojem kvarova... Sve komponente koje služe da realizuju nebeski osećaj vožnje dolaze se nebeskim cenama popravke... A verujte mi na reč, na svakom Range Roveru koji je izašao iz fabričke garancije(3-5god) s...e nešto non-stop kvari. Ono što se najčešće kvari i što se pokvari na svakom Range Roveru pre ili kasnije je vazdušno ogibljenje. Popravka izlazi oko 1500e za jednu stranu, a ubrzo nakon prve zna da popusti i druga tako da unapred spremite najmanje 3000e. Motor je na lanac, ali ako počne da zvecka dok je hladan mora da se izvadi ceo motor sa bi se zamenio lanac. Cena tog zahvata kod majstora je 4000-5000e, u ovlašćenom zna da bude i do 10000e... Automatski menjač zna da rikne vrlo brzo, posebno ako je u pitanju 5-stepeni. Popravka izlazio oko 2500e, u ovlašćenom skoro duplo više. Ima na hiljade raznih senzora i elektronike koja služi da se što više olakša vožnja ovog tenka od auta, ali ta elektronika zna da počne naglo da crkava nakon 6-10 godina i papreno je skupa popravke iste jer smo slabi sa delovima i servisi slabo znaju da rade na Range Roveru. Postoje problemi sa elektronikom koji čak ni ovlašćeni servisi ne znaju da reše i ustanove o čemu se radi, a kamoli neki samoprozvani majstor sa neoriginalnom dijagnostimom i bez originalnog alata.
Potrošnja shodno težini automobila, prosečno oko 16L/100km. 177Ks slabo za ovoliki auto, makar 250KS koji su mogli bez problema da se izvuku iz 3.0 turbo dizel BMW motora ali se RR nije dovoljno potrudio... Isti taj motor u BMW-u X5 i X6 su sa TwinTurbo sistemom izvukli 306ks.

Pročitaj više

14. Jul
Dusan Manojlovic 14. Jul

'www.autoevolution.com/news/range-rover-sport-split-in-half-by-mechanics-just-to-repair-the-engine-video-102295.html'

Dimitrije Nikolić MG moderator 14. Jul

Auto je stvarno neverovatno prelep i neopisiv je osećaj kad se voziš u njemu, ali naravno samo kad je sve ispravno. Bukvalno sve kao što je čovek opisao. Imao ga je moj drugar koji nije mogao da odoli da ga ne kupi i posle dve godine ga se jedva rešio. Bukvalno se non-stop nešto kvari. Iskreno, ja a...Pročitaj više

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor Motor

Auto je bez mana, automobil je neuništiv. Verzija sa 4/5 vrata, 2.0D4D dizel agregat 2004. godište. Pazite u kakvom stanju kupujete polovan na autoplacevima ili od dilera, jer 99% su vraćene kilometraze sa 400-500 ili više hiljada kilometara na 150-200 hiljada i na oglasima ga prodaju kao NOV NO...

Jedina mana ovog automobila, ako se to može tako nazvati, bi se mogla navesti zapremina gepeka. Gepek je dovoljno velik za svakodnevnu upotrebu, ali kada 4 odrasle osobe trebaju da se spakuju za neko duže putovanje dolazi do manjka prostora. Da je gepek dublji za nekih 30-40cm bilo bi odlično, a...li mu ni ovako ništa ne fali ako se ide samo jednom godišnje na letovanje... Ostalih 350 dana godišne ne smeta! :)

Pročitaj više

14. Jul
Top