Isus Licno

Član od 14. Maj 2015.
Prati
3228 komentara
98 korisnih
73 beskorisnih
77 prijavljenih

U garazi

Lista aktivnosti

Isus Licno ima pitanje o

Cudan problem imam sa Lagunom. Pustim danas klimu, vozio nekih 10-tak km, parkirao, obavio kupovinu (zadrzah se sat vremena max, auto ispod nadstresnice), otvorim suvozaceva vrata, kad voda izlazi iz njih, tepih, prag i ivice vrata suvi, al voda izlazi ispod gume koja ide sa donje strane vrata. Kise nije bilo 7 dana, niti sam prao auto. Neke ideje ?

31. Maj
Učitaj još odgovora

Isus Licno iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Potrošnja Komfor Uzeta pre nekog vremena, predjeno oko 20k km. U toj klasi pored C5 po udobnosti i komforu nema konkurencije. Benzinci standardno dobri, od kojih bi izdvojio 2.0 16v (u verziji od 136, 163 i 204 ks). Dizeli od 101 ks nemaju plivajuci zamajac, i problematicnu turbinu. 107 i 120 imaju plivajuce, kao i ...

Mane

Od mana bih naveo poziciju volana, mogla je biti za nijansu visa, jer krakatim ljudima zna ponekad da udara u butine, ali to se resi spustanjem sedista po visini. Problem su i majstori koji ih ne poznaju, pa za jedan kvar od 10e covek je tvrdio da je turbina problem, u pitanju je bio vakuum ventil t...urbine. Reparacija turbine ide od 140e do 300e, zavisi gde ga radite. Cesto auto zna biti lenj, zbog loseg i raspadnutog katalizatora, pa samim tim i turbo oseca posledice. Posle skidanja katalizatora, zamene ventila, auto je propevao, radi mirno, bilo prvo paljenje ili zagrejan.

11. Jan

Isus Licno komentariše

Da vam predstavim PetrolHeads Asocijaciju.

PetrolHeads Asocijaciju čine automoto entuzijasti okupljeni oko ideje da kroz putovanja i druženje razmenjuju utiske, iskustva, savete i informacije vezane za automoto svet.

Osnovni ciljevi Asocijacije su:

1.Organizacija putovanja i poseta lokacijama koja su san svakog ljubitelja brzine kao što su Transfagarašan, Transalpina, Nurnburgring, Monca, Stelvio Pass, Grossgrockner…kao i objava pisanog i video materijala u vidu putopisa sa pomenutih destinac... ija
2.Objavljivanje zanimljivih priča i tekstova iz automoto industrije sa fokusom na sportskim automobilima i motorima kako starijih tako i najnovijih modela
3.Pregled fan klubova iz regiona iz domena automobila i motora kao i sva dešavanja klubova pri Asocijaciji (okupljanja, takmičenja…)

'www.petrolheads.rs/2017/11/10/yugo-1-6-145hp-zvrk-sa-miseluka/'
Pročitaj više

16. Nov 2017.

Isus Licno iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Motor Sa svojih 1300kg, i 125ks, sasvim dovoljnog obrtnog momenta i snage.

Mane

Potrošnja 12l kao od sale.

11. Apr 2017.
12. Apr 2017.

Deki maznuo si mi seata ispred nosa..ja se dogovorio sve sa tim covekom..Zoran valjda..i samo smo cekali da sutradan ode u servis za plin jer nesto zezao a on vec imao zakazano i lik mi javlja da je sredio kvar i da dodjem po auto..ave se dogovorili..nasli notara u blizini njega i samo sam ujutru tr...Pročitaj više

x

Isus Licno komentariše

Opa, zamolio bih Enesa da se javi, da pojasni ovo 'www.automotosvijet.com/index.php/tekuce-vijesti/6693-audi-bmw-volkswagen-pouzdanost-kvarovi-honda'

05. Okt 2016.
Učitaj još odgovora

Isus Licno komentariše

Cao cao, imam pitanje, planiram da se bavim taxiranjem ( Srbija-Hrvatska), potreban mi je auto za taj posao, u obzir dolaze karavani i monovolumeni. Ako ko ima kakvu ideju sta uzeti, do 3000e max, samo i iskljucivo benzinac ili benzinac+plin. Meni su trenutno u glavi Zafira i Espace. Svaka sugestija dobro dosla.

30. Sep 2016.
30. Sep 2016.

Pa najbolje je to sto si preporucio. Cisto sumnjam da ces uzeti u razmatranje al evo, pogledaj ovako nesto

'www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/8860753/mercedes-benz-e-200
'
Znas i sam da je ladja i bas su odlicni za taxiranje, dosta mesta i ogroman komfor. :)

x
Učitaj još odgovora

Isus Licno ima pitanje o

Da resimo dilemu jednu. Menjan je motor (koji je u autu iz kog je izvadjen radio perfektno) , problem koji se javlja je sledeci : maximalni obrtaji su oko 5k rpm, nekad krene trokiranje i na 4k rpm, nekad i posle, nekad se desava u voznji, da koliko god drzim nogu na papucici, motor ne prati to, vec stoji na odredjenim obrtajima i trokira. U leru, gas kada se stisne do kraja, zalepi kazaljku na 7k rpm, i radi savrseno. Posto je auto imao plin (svi problemi se desavaju na benzinu) ali je isti ski... nut, medjutim, kada raskacim dzek na emulatoru od plina auto se ugasi, ista je i prica kada raskacim dzek od map senzora plina. Obrtaji u leru su na 1200 rpm, fals vazduh sam uspeo resiti na svim mestima na kojima sam se mogao setiti. Par puta se desavala, ne bitno da li je auto zagrejan ili hladan, na minimalni pritisak na papucici gasa da se automatski ugasi, dok normalno radi bez diranja papucice. Predlozi ? Pročitaj više

24. Apr 2016.
24. Apr 2016.

Motor trokira zato što je loša smeša benzina i vazduha . Pominješ emulator , koji služi da emulira rad dizne (ili dizne) kad se koristi plin , tj da zavara računar da dizna radi kad je auto prebačen na plin. Pošto si ti plin izvadio, signal treba ponovo da ide direktno od dizne do računara , a za to...Pročitaj više

x

Isus Licno pokazuje

21. Apr 2016.
Pogledaj ostalih 2 komentara
21. Apr 2016.

Hahahah, sad su 400 kubika dizne, a treba 320-330, ne pali mu se v-tec uopste, verovatno nesto oko razvodnika. . .Danas ako sve bude kako treba, u Bgd na mapiranje :D

x
16. Maj 2016.

video sam te na miseluku ima snage mali :D

x
16. Maj 2016.

Nije moja Honda, drugarova, al da ide , ide ko popizdela, mada, nije zadovoljan sa 200ks i 204nm.

x