MojaGaraza - Ivan Ćurčić | MojaGaraža MojaGaraza - Ivan Ćurčić | MojaGaraža

Ivan Ćurčić

Član od 02. Sep 2018.

42 komentara

U garaži

Lista aktivnosti

Pozdrav!, imam Fiat Grande Punta 1.3 mjtd 55kw,2007god,171k km, u zadnje vrijeme mi je poceo nesto poslije vuci cca oko 2200okrt tada dobije onu punu snagu, prije je isto tako vukao na 1750tkm, ulje se mijenja na 8-9tkm samo selenia, fiter zraka, goriva novi. Zna li netko sta moze biti?

09. Jul

Pozdrav, imam pitanje, naime masina mi na 1350 okretaja krene trest, kao da hoce ispasti,u leru radi kao sat, i kad se vozi nemam nikakvih problema, bio kod majstora svi parametri su uredu, egr uredan, sumnjam da dizne. Jel moze biti zato sto sam par puta sipao u Bosni D4 suporno gorivo za stare dizele? Sta preporucate? U pitanju 1.3 mjtd 55kw Grande Punto.

17. Mar

MOLIM POMOC ! primjetio sam nekidan da mi auto poceo malo trokirat kod niskih okretaja (sto prije nikad nije) do recimo 2000okretaja, lagano kao tresucka kao da mu nedostaje zraka, kad predje u vise okretaje prestane. U pitanju je 1.3 Mjtd 55kw, 164k km, 2007. god. (skunit je dpf, egr je jos u funkciji) (filter zraka novi, filter goriva novi). Ne dimi.Bio sam na dijagnostici kod majstora nema nikakvih prijavljenih gresaka u sustavu. EGR potpuno ispravan U leru radi kao sat ne trese ni malo i okr... Pročitaj više

26. Jan
S-line Technics MG moderator 26. Jan

Moze biti i filter goriva, ali ne verujem. Skoro sam imao isti problem na nekom francuzu 2.0 hdi, kad se umrtvi hoce da trza, slustis ga npr 4om na 50 i on pocne da trzucka. Sve sam pretrazio i na kraju sam video da je jedno vakum crevo spal i to je bio razlog.

Učitaj još odgovora

Koji su simptomi da je jedna od dizni neispravna, naime auto mi podrhtava ponekad pri nizim okretajima 1200-1800okr kad nije pod opterecenjem, a kad se da pun gas nista, u leru radi kao sat nista ne trese i rad je ujednacen, kod majstora na dijagnostici nema niti jedne greske u sustavu, a egr radi normalno.

23. Jan
Sasa Miladinovic 23. Jan

imas utisak kada jedna dizna ne radi,da auto radi na tri klipa.Kreni prvo ispod haube baterijskom lampom da vidis da nije neko crevo od turba busno,od vakuma,da nije spao neki dzek ili nije uboden do kraja.

Koliko eura otprilike kosta ciscenje egr ventila?

20. Jan

pozdrav, primjetio sam nekidan da mi auto poceo malo trokirat kod niskih okretaja (sto prije nikad nije) do recimo 2000okretaja, lagano kao tresucka kao da mu nedostaje zraka, kad predje u vise okretaje prestane, izrazito druga i treca brzina. U pitanju je 1.3 Mjtd 55kw, 164k km, 2007. god. (skunit je dpf, egr je jos u funkciji) (filter zraka novi, filter goriva novi). Ne dimi nista strasno, tek kad je u turazi do kraja malo plavkastog dima izadje. Stavio sam ga na svoju dijagnostiku nema nikakv... Pročitaj više

18. Jan

pozdrav, primjetio sam nekidan da mi auto poceo malo trokirat kod niskih okretaja (sto prije nikad nije) do recimo 2000okretaja, lagano kao tresucka, kad predje u vise okretaje prestane, izrazito druga i treca brzina. U pitanju je 1.3 Mjtd 55kw, 164k km, (filter zraka novi, filter goriva novi). Ne dimi nista strasno, tek kad je u turazi do kraja malo plavkastog dima izadje. Stavio sam ga na svoju dijagnostiku nema nikakvih prijavljenih gresaka u sustavu. U leru radi kao sat ne trese ni malo i ok... Pročitaj više

18. Jan

pozdrav, prešao sam 164k km sa orginal vodnom pumpom na grande puntu 1.3 mjt 55kw, i sad bi htio ju zamjeniti, prem da ne curi nigdje ništa, koje marke vodne pumpe preporučate kao kvalitetnije?

03. Jan

jel marka vodne pumpe bitne, ako je koje su medju boljima? u pitanju 1.3 mtjd 55kw

29. Dec 2018.

Jel normalno da 1.3 mjt 55kw potrosi 3 deca ulja na 9000km?

19. Dec 2018.
Nebojša Ja 19. Dec 2018.

Pošto ne znam šta znači šta je 3 deca ulja, pretpostaviću da je to 3 decilitra (ispravi me ako grešim), to je 0,3 litre. Ne razmem se u dizelske motore, ali moj 1.4 benzinac troši 1-1,5L na 10000 km. I majstor mi kaže da to nije strašno. Tako da pretpostavljam da ni to nije strašno. Al opet kažem ne...Pročitaj više

Učitaj još odgovora
Top