MojaGaraza - Milivoje Pavlovic | MojaGaraža MojaGaraza - Milivoje Pavlovic | MojaGaraža

Milivoje Pavlovic

Član od 05. Apr

9 komentara

U garaži

Lista aktivnosti

Pouzdanost Motor

Auto pruza dosta za godine u kojima je napravljen. Lak je na upravljacu i zgodan za parkiranje. U preticanjima turbina mu dosta pomoza da izvuce i to moze svakom puno da znaci za bezbednost. Ima bolju limariju od serije 3. I dolju udobnost od cuvene dvojke. Sto se potrosnje tice ide od minimum 4.do ...

Održavanje

Skupo odrzavanje i previsoka cena. Nizak dosta!! Mora se voditi racuna preko ivicnjaka i neravnina zbog spojlera i al.kartera..

Pročitaj više

05. Apr

Pozdrav svima. Hteo bih da cujem dal neko ima ovako neki slican problem kao ja od clanova ovde? Sta znam citao sam neke slicne teme al kod mene je to malo drugacije...Dakle u pitanju je Golf 4 TDI od 66.kw 90.ks nedavno sam ga kupio. I jutri kada upalim msm prvo paljenje je gore dole da kazem malo sacekam grejac on upali. Nije bas da ne zavergla kratko al nije ni da ga puno cekam. No medjutim to nije frka koliko beli dim koji izbacuje na auspuh. Pre je to vilo i vise pa mi je majstor pomerio pal... Pročitaj više

05. Apr
Vasilije Zderonjic 05. Apr

Ako je kompresija stvarno 22 bara taj motor je odsvirao svoje . Koliko se sećam za njega je fabrički propisano 29 bara , a za ove novije PD motore i preko 30 . Uljne karike rade, i motor još vuče kad se zagreje, ali kad je hladan verovatno duva na merač ko lud.

Boki Made in Serbia MG moderator 05. Apr

Moguće da neki grejač ne radi dobro, pa kad zavergla nagura naftu u izduvnu granu koja posle postepeno sagoreva u dimi dok ne izduva. Opet to paljenje treba tačno naštelovati, ako ga je majstor pomerio to ne može napamet, postoji tačno propisan ugao koji se meri komparaterom u stotim delovima milime...Pročitaj više

Učitaj još odgovora
Top