MojaGaraza - Milos Ninkovic | MojaGaraža MojaGaraza - Milos Ninkovic | MojaGaraža

Milos Ninkovic

Član od 07. Mar 2013.

9 komentara 4 korisnih

U garaži

Lista aktivnosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Komfor Motor

krajnje povoljan auto za ono sto pruza,izuzetno pouzdan i ne kvari se,potrosnja varira na otvorenom bez klime od 3,6 do grada sa klimom do 6,5,prostran i solidno uradjen,nema jeftine plastike i nema škripe table tapacira i sl,motor odličan,ali trap fenomenalan.....kada kupujete tdci motor obavezno...

Održavanje

mane su mu zamajac,duplo skuplji delovi nego fokus 1,vozio sam i njega pre ovog,stradaju im ležaji točka koji su oko 100e po komadu,zajac je oko 700e,i ono sto mene na fordovima dizelima generalno nervira je neelastičnost motora na manjem broju obrtaja! uložak filtera goriva je oko 5000din,što ...je mnogo ako se menja na 10.000 ako hoćete da sačuvate dizne obavezno samo oginal!!!!! mene je divča filter koštao 1000e za pumpu i dizne!!!!

Pročitaj više

12. Mar 2013.

imam jedno pitanje koje je sigurnoveć se provlačilo kroz forume ali zanami me konkreto za motore 18 tdci od 115ps...dali tjuniranje oštećuje motor i turbinu...jedan majstor mi je rekao da se povećava dotok vazduha a smanjuje gorivo,a smanjivanjem goriva u cilindrima se lošije podmazuju hilzne i povećava se temperatura i samim tim i vek motora?????A turbina se pali na nizem broju obrtaja samim tim više se haba.... a priča drugih majstora je potpuno drugačija??? kome da verujem??

12. Mar 2013.
Mića Rs 12. Mar 2013.

kod cipovanja se dodaje i vazduh i gorivo i paljenje se pomera! na punom opterecenju je svakako veca temperatura i vece opterecenje na sve delove.
turbina daje veci pritisak a dizne vise goriva samo ako je pun gas!
ja imam cipovanu octaviu i vec 130.000km je presla pod cipom i nista joj crklo nije!
...Pročitaj više

Top