Radojko Andric

Član od 16. Jul 2013.
Prati
12 komentara
1 korisnih
1 beskorisnih
1 prijavljenih

U garazi

Lista aktivnosti

Radojko Andric ima pitanje o

Suzuki SX4/sedici , dizel ili plin sta uzeti? 15tak hiljada godisnje, 1/4 magistrala, 2/4 grad i manja guzva, i 1/4 velike uzbrdice 1i2 brzina. Ekonomicnost mi je na prvom mestu

14. Apr
16. Apr
TOP KOMENTAR

Власник салона/сервиса у Нишу нема баш похвално мишљење о ЅХ4 дизелу, нисам улазио зашто, јер кад смо ми куповали није ни био у понуди.
Имамо 2 у породици бензинца и немамо примедбе. Без плина, користимо их за пентрање до викендица итд, тј стварно силазе с асфалта и то по десетак километара далеко
...Pročitaj više

x
16. Apr

О дизелу власник салона/сервиса у Нишу нема неко мишљење мад анисам улазио у тематику због чега јер га није ни било у понуди када смо куповали. Иначе, користи се само на бензин и често ван асфалта, немамо примедбе и све похвале и препоруке. Ни потрошња није нешто страшна. Модел је 1,6 120 кс 4х4

x

Radojko Andric ima pitanje o

Momci kakva je verzija 4x4?
Da li je pouzdana kao sto je to slucaj za Subarijem,, i da li su uvek 4x4 ili imaju auto mod za 4x4?
Da li je imao neko priliku da proba kako ide po snegu, ili uporedi sa nekim slicnim?

11. Feb 2015.

Radojko Andric iznosi svoje utiske o

Prednosti

Ne kvari se, motor je solidan ne kvari se, manjac mu je odlican- stavili smo 12ice gume i jako usporili auto, ali je dobio na snazi(oko 20 posto je sporiji i jaci, sto je na uzbrdici veoma primetno, jer je sam auto inace spor, justu sa istim motorom ima 60km/h vece ogranicenje na tabli), tako je aut...

Mane

Mana je staros, vec je tesko naci komade u dobrom stanju, a auto od preko 20 godina vec nije pouzdan auto. Jako nestabilan i nije udoban al dobro ti je auto da odradi posao nije za putovanje i vozikanje, limarija za nijansu bolja nego na Justijima ali svejedno losa.

22. Jan 2015.

Radojko Andric ima pitanje o

Pozdrav drustvo, sta mislite o pogonu na ovom autu, ZANIMA ME PRAKTICNO MISLJENJE:

Kako radi auto4x4 mod, jel prenos snage 50:50, i kako se ponasa nizbrdo po ledu - da li je pogon na sva 4 TOCKA tada ukljucen Ili auto prvo mora proklizati(sto se nikako ne sme desiti na velikim nizbrdicama po ledu ili snegu), pa tek da se onda aktivira 4wd?

Kako se pomasa Lock mod? Jel tu bukvalno onaj mehanicki lock kao na nekoj nivi ili pincu gde ne mozes skretati po tvrdom vec auto samo pravo ide, ili je u... pitanju neki "pametni" sistem koji bi trebalo da prebacuje snagu na onaj tocak koji ima najvecu trakciju? Pročitaj više

22. Jan 2015.
22. Jan 2015.

To je pogon gde se teoretski kaze da se zadnji ukljucuje po potrebi, a prednji je stalno ukljucen. Medjutim to u praksi znaci da nije potrebno nikakvo vreme za ukljucivanje zadnjeg pogona vec onog momenta kad je potrebno on rad bez ikakve pauze. Prenos se vrsi vraijabilnom spojnicom. To znaci da se ...Pročitaj više

x
22. Jan 2015.

Hoces da mi kazes da lock mod znaci da ce auto samo slati stalni pogon pozadi, i da auto nema zakljucavanje diferencijala koji imaju pojedini dzipovi kao sto je npr niva ili stare mahindre, kad zakljucas diferencijal i sva 4 tocka se okrecu uvek itom brzinom, bez obzira bio auto u krivini ili ne, i ...Pročitaj više

x
22. Jan 2015.

Naravno da nema, to retko koji dzipovi imaju. Ti dzipovi imaju i centralni diferencijal koji se zakljucava, a zakljucavanje sva tri diferencijala je retkost. Za Nivu nisam siguran, ali recimo Pajero, Samurai, Cherockee... nemaju blokadu diferencijala na osovinama nego samo centralnog. Ovde je pogon ...Pročitaj više

x
Učitaj još odgovora

Radojko Andric iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor Motor Dao sam sve pozitivne ocene, ali su one istovremeno i negativne a objasnicu i zasto.
Auto je odlican, imali smo ga 15tak godina, i to onaj 86god od 998cc. Auto je bio neunistiv. Motor neunistiv, ne preterano jak pa pa je za neku uzbrdicu kada sedne vise ljudi potreban veci gas, samim tim i potrosnja...

Mane

Glavna mana ovog auta je sto je godina proizvodnje, a auto od preko 25-30 godina nikako ne moze biti pouzdan. Problem su postali i delovi kojih je vec problem naci. Najveci problem je limarija koje je toliko tanka da se mora raditi na 6,7 godina. Da sad Subari napravi potpuno isti auto, samo bi lud... covek kupio neki drugi. Po meni, trenutno se ne isplati nabaviti ovaj auto i praviti ga, daleko bolji izbor je onaj noviji model od 1200cc koji se pravio do 97god. Noviji je, mehanika je za nijnsu jaca a i lakse je naci polovan deo-stranca

09. Dec 2013.

Radojko Andric ima pitanje o

zanima me pogon na ovom autu. da li je pouzdan kao neki npr. subaru ili qautro ili se cesto kvari?
Kango mi se svidja ali vidim da kardan i diferrencijal ne mogu da sastave god dana..

31. Jul 2013.
05. Aug 2013.

sasvim ok auto.
možda najveća moja zamerka je nedostatak prostora za desnu nogu. non stop kolenom zvekećem od konzolu menjača.
nisam imao problem sa mehanikom ili strujom za ovo 6 meseci koliko ga vozim.
tvrd je na terenu.
motor je jako dobar (1.3mjt), ali mu nedostaje snage ako u kolima imaš još
...Pročitaj više

x
Učitaj još odgovora

Radojko Andric iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Motor Dobro ide, lepo lezi u krivinama 4x4 ide po ledu snegu kao po suvom, udobne duboke kadice.

Mane

PREMALi gepek, izlazak na zadnja vrata moze isvesti samo gimnasticar u odlicnoj formi zbog malog radijusa vrata, losa limarija na svim modelima, malo udara po rupama, generalno auto sluzi samo da odradi posao, nema ni malo zadovoljstva sa njim osim zezanja po snegu.

16. Jul 2013.