Bogdan Ćoškov
ima pitanje o
Bogdan Ćoškov
ima pitanje o
Pozdrav svima.Imam pitanje vezano za opel zafiru 2001.godište 2.0 tdi. Prilikom ubrzavanja između 1500 i 3000 obrtaja na momente motor gubi snagu i sporije ubrzava. Eger ventil je proveren i čist je. Par puta je menjan senzor radilice. Nakon zamene se problem ne manifestuje ali se nakon izvesnog vremena opet pojavi. Samo da naglasim da se svaki put na skinutom senzoru vide sitni opiljci metala. Da li je neko imao ovakav problem i kako ga je rešio. Hvala unapred.
23. Feb 2022.
Имао је колега са посла, са истим аутом и мотором, проблем да приликом давања гаса, мотор на тренутак повуче па "прогута кнедлу" па поново повуче, и слично. Радио је ремонт пумпе високог притиска, и то је скоро решило проблем. Скоро, јер су му рекли да је кућиште пумпе похабано изнутра, тако да иако... су замењени сви унутрашњи делови, пума не може да ради као нова. Али ради доста боље. Ја бих то ишао да се провери.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala na savetu. Proveriću i to
Razlog za prijavu korisnika
Nevezano za konkretno ovaj problem koji imaš - ne ubrzavaj sa 1.500 obrtaja bez obzira što ti deluje da motor dobro povlači i da mu to ništa ne smeta. Na toliko obrtaja obavezno prebaci u nižu brzinu (osim ako nisi u prvoj ili drugoj) i tako ćeš da se sačuvaš od raznih drugih problema.
Razlog za prijavu korisnika
Konačno rešen problem. Jedan od vakum ventila je propuštao. I sad povlači bez problema i sa 1500 obrtaja. Naravno treba i creva proveriti od vakuma.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Имао је колега са посла, са истим аутом и мотором, проблем да приликом давања гаса, мотор на тренутак повуче па "прогута кнедлу" па поново повуче, и слично. Радио је ремонт пумпе високог притиска, и то је скоро решило проблем. Скоро, јер су му рекли да је кућиште пумпе похабано изнутра, тако да иако... су замењени сви унутрашњи делови, пума не може да ради као нова. Али ради доста боље. Ја бих то ишао да се провери.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala na savetu. Proveriću i to
Razlog za prijavu korisnika
Nevezano za konkretno ovaj problem koji imaš - ne ubrzavaj sa 1.500 obrtaja bez obzira što ti deluje da motor dobro povlači i da mu to ništa ne smeta. Na toliko obrtaja obavezno prebaci u nižu brzinu (osim ako nisi u prvoj ili drugoj) i tako ćeš da se sačuvaš od raznih drugih problema.
Razlog za prijavu korisnika
Konačno rešen problem. Jedan od vakum ventila je propuštao. I sad povlači bez problema i sa 1500 obrtaja. Naravno treba i creva proveriti od vakuma.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Имао је колега са посла, са истим аутом и мотором, проблем да приликом давања гаса, мотор на тренутак повуче па "прогута кнедлу" па поново повуче, и слично. Радио је ремонт пумпе високог притиска, и то је скоро решило проблем. Скоро, јер су му рекли да је кућиште пумпе похабано изнутра, тако да иако... су замењени сви унутрашњи делови, пума не може да ради као нова. Али ради доста боље. Ја бих то ишао да се провери.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala na savetu. Proveriću i to
Razlog za prijavu korisnika
Nevezano za konkretno ovaj problem koji imaš - ne ubrzavaj sa 1.500 obrtaja bez obzira što ti deluje da motor dobro povlači i da mu to ništa ne smeta. Na toliko obrtaja obavezno prebaci u nižu brzinu (osim ako nisi u prvoj ili drugoj) i tako ćeš da se sačuvaš od raznih drugih problema.
Razlog za prijavu korisnika
Konačno rešen problem. Jedan od vakum ventila je propuštao. I sad povlači bez problema i sa 1500 obrtaja. Naravno treba i creva proveriti od vakuma.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Имао је колега са посла, са истим аутом и мотором, проблем да приликом давања гаса, мотор на тренутак повуче па "прогута кнедлу" па поново повуче, и слично. Радио је ремонт пумпе високог притиска, и то је скоро решило проблем. Скоро, јер су му рекли да је кућиште пумпе похабано изнутра, тако да иако... су замењени сви унутрашњи делови, пума не може да ради као нова. Али ради доста боље. Ја бих то ишао да се провери.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala na savetu. Proveriću i to
Razlog za prijavu korisnika
Nevezano za konkretno ovaj problem koji imaš - ne ubrzavaj sa 1.500 obrtaja bez obzira što ti deluje da motor dobro povlači i da mu to ništa ne smeta. Na toliko obrtaja obavezno prebaci u nižu brzinu (osim ako nisi u prvoj ili drugoj) i tako ćeš da se sačuvaš od raznih drugih problema.
Razlog za prijavu korisnika
Konačno rešen problem. Jedan od vakum ventila je propuštao. I sad povlači bez problema i sa 1500 obrtaja. Naravno treba i creva proveriti od vakuma.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.