Marko Sparic
ima pitanje o
Marko Sparic
ima pitanje o
Brat mi ima problem u pitanju je A6 C5 1.9 131ks. Pri vožnji od 100km/h isključi mu se turbina. Radio je remont turbine ali opet isto. Promenio je sva creva i protokomer i opet isto. Čim ugasi auto i opet upali onda radi ali čemu pređe 100 km/h ona se isključi. 5 majstora je promenio i niko mu nije rešio kvar. Hvala unapred. Pozdrav
18. Jun 2022.
Mislis izgubi snagu
Ne moze se iskljuciti kad je gonjena izduvnim gasovima
Razlog za prijavu korisnika
Znači nije problem u samom turbo punjaču, crevima i protokomeru. Ali pitanje je šta se njemu tačno dešava u vožnji? Kao što je Majstor Bob već rekao, turbina ne može da se pali i gasi, nego se stalno vrti, a samo je pitanje kojom brzinom se vrti. Znači, koji su konkretno simptomi i u kojim uslovima?
Razlog za prijavu korisnika
Mislim da motoru treba vise vazduha, to se i meni desava na JTD-u kad ga bas nagarim i plus ako je uzbrdo obavezno pali chek engine i ostane bez snage, sklonim nogu sa gasa ugasi se chek i normalno sve. Meni su rekli da je verovatno zaprljana geometrija turbine i da zato ne puni dobro, kao treba da... puni 2.0 a puni 1.8. Ja nisam ni siguran da imam turbinu sa geometrijom, tako da ne diram nista. Za 5 godina mozda mi se sve ukupno 10 puta to upalilo. Uglavnom moguce je da turbina ne puni dobro iz nekog razloga.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Turbina remontovana 230e u Uzicu pre 20tak dana. I ponovo je proverili, sve je kažu ok
Razlog za prijavu korisnika
Треба повезати дијагностички уређај, изабрати релевантне параметре који ће се гледати, и док возиш и покушаваш да изазовеш тај проблем, мајстор треба да прати параметре како би видео шта је проблем. Не треба напамет мењати делове.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Mislis izgubi snagu
Ne moze se iskljuciti kad je gonjena izduvnim gasovima
Razlog za prijavu korisnika
Znači nije problem u samom turbo punjaču, crevima i protokomeru. Ali pitanje je šta se njemu tačno dešava u vožnji? Kao što je Majstor Bob već rekao, turbina ne može da se pali i gasi, nego se stalno vrti, a samo je pitanje kojom brzinom se vrti. Znači, koji su konkretno simptomi i u kojim uslovima?
Razlog za prijavu korisnika
Mislim da motoru treba vise vazduha, to se i meni desava na JTD-u kad ga bas nagarim i plus ako je uzbrdo obavezno pali chek engine i ostane bez snage, sklonim nogu sa gasa ugasi se chek i normalno sve. Meni su rekli da je verovatno zaprljana geometrija turbine i da zato ne puni dobro, kao treba da... puni 2.0 a puni 1.8. Ja nisam ni siguran da imam turbinu sa geometrijom, tako da ne diram nista. Za 5 godina mozda mi se sve ukupno 10 puta to upalilo. Uglavnom moguce je da turbina ne puni dobro iz nekog razloga.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Turbina remontovana 230e u Uzicu pre 20tak dana. I ponovo je proverili, sve je kažu ok
Razlog za prijavu korisnika
Треба повезати дијагностички уређај, изабрати релевантне параметре који ће се гледати, и док возиш и покушаваш да изазовеш тај проблем, мајстор треба да прати параметре како би видео шта је проблем. Не треба напамет мењати делове.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Mislis izgubi snagu
Ne moze se iskljuciti kad je gonjena izduvnim gasovima
Razlog za prijavu korisnika
Znači nije problem u samom turbo punjaču, crevima i protokomeru. Ali pitanje je šta se njemu tačno dešava u vožnji? Kao što je Majstor Bob već rekao, turbina ne može da se pali i gasi, nego se stalno vrti, a samo je pitanje kojom brzinom se vrti. Znači, koji su konkretno simptomi i u kojim uslovima?
Razlog za prijavu korisnika
Mislim da motoru treba vise vazduha, to se i meni desava na JTD-u kad ga bas nagarim i plus ako je uzbrdo obavezno pali chek engine i ostane bez snage, sklonim nogu sa gasa ugasi se chek i normalno sve. Meni su rekli da je verovatno zaprljana geometrija turbine i da zato ne puni dobro, kao treba da... puni 2.0 a puni 1.8. Ja nisam ni siguran da imam turbinu sa geometrijom, tako da ne diram nista. Za 5 godina mozda mi se sve ukupno 10 puta to upalilo. Uglavnom moguce je da turbina ne puni dobro iz nekog razloga.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Turbina remontovana 230e u Uzicu pre 20tak dana. I ponovo je proverili, sve je kažu ok
Razlog za prijavu korisnika
Треба повезати дијагностички уређај, изабрати релевантне параметре који ће се гледати, и док возиш и покушаваш да изазовеш тај проблем, мајстор треба да прати параметре како би видео шта је проблем. Не треба напамет мењати делове.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Mislis izgubi snagu
Ne moze se iskljuciti kad je gonjena izduvnim gasovima
Razlog za prijavu korisnika
Znači nije problem u samom turbo punjaču, crevima i protokomeru. Ali pitanje je šta se njemu tačno dešava u vožnji? Kao što je Majstor Bob već rekao, turbina ne može da se pali i gasi, nego se stalno vrti, a samo je pitanje kojom brzinom se vrti. Znači, koji su konkretno simptomi i u kojim uslovima?
Razlog za prijavu korisnika
Mislim da motoru treba vise vazduha, to se i meni desava na JTD-u kad ga bas nagarim i plus ako je uzbrdo obavezno pali chek engine i ostane bez snage, sklonim nogu sa gasa ugasi se chek i normalno sve. Meni su rekli da je verovatno zaprljana geometrija turbine i da zato ne puni dobro, kao treba da... puni 2.0 a puni 1.8. Ja nisam ni siguran da imam turbinu sa geometrijom, tako da ne diram nista. Za 5 godina mozda mi se sve ukupno 10 puta to upalilo. Uglavnom moguce je da turbina ne puni dobro iz nekog razloga.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Turbina remontovana 230e u Uzicu pre 20tak dana. I ponovo je proverili, sve je kažu ok
Razlog za prijavu korisnika
Треба повезати дијагностички уређај, изабрати релевантне параметре који ће се гледати, и док возиш и покушаваш да изазовеш тај проблем, мајстор треба да прати параметре како би видео шта је проблем. Не треба напамет мењати делове.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.