Mala potrošnja, na Eco modu negde oko 4.5l/100km na otvorenom, jak motor 2.0 184ks twin turbo, odličan za preticanje i međuubrzanje. Fenomenalna oprema, lep izgled
Za sad samo to što je zadnja vuča i malo nezgodnija vožnja po snegu - ali pripisaću to malo lošijim gumama :) uzeo sam ga polovnog sa polovnim gumama. Videću kad stavim nove kako će biti.
Za BMW je obavezno da zimske gume budu dobre. Kad stavite nove, videcete veliku razliku. Obavezno dimenziju koja je navedena u tabeli na stubu vozacevih vrata, bez eksperimentisanja.
Kod mene na kompaktu su zimske stare 5 godina.. Vozene samo zimi.. Ali nije neka sara i vise nije to to.. Izlazi nekako uzbrdo.. Ali mucno.. Gume cak i na kocenju lose reaguju na snegu i definitivno su zrele za zamenu bar sto se tice zadnje vuce.. Dunlop su sve 4..
Ovaj auto vozio sam na promociji kada je tek stigao u nas grad, tako da cu iznijeti kratke utiske od nekih 100km voznje... Izgledom plijeni, BMW se vratio na starim korijenima buduci da je prosla generacija po meni bila najruznija trojka(kao i sve sto im je dizajnirao Chris Bangle). Motor 320d + aut...omatski mjenjac su idealna kombinacija iako sam do sada bio skeptik prema automatici, a nikad ranije nisam vozio BMW automatik. Zadnja vuča?? Ehhhh da, omjer tezine je 50:50 naprijed:pozadi tako da problema nema, na putu lezi zalijepljen kao pegla :)))) Auto je omg nevjerovatno tih tako da me je radnik iz salona na 140 km/h opomenuo da malo usporimo, sto naravno nismo primjetili !! Zadnja sjedista i gepek su prostrani, ali to su ionako sporedne stvari u jednom BMW-u.... :)))
Održavanje
-Servis tj redovno odrzavanje je brutalno preskupo
-Auto nema originalni rezervni tocak nego run flat gume koje kostaju da vam se zanebesa...
-Podnica ispod nogu vozaca i suvozaca je nagnuta ka naprijed tako da imate osjecaj da sjedite na nekoj "nizbrdici"...cudan osjecaj
-Tempomat se nadoplacuje ??... Zar i u autu ove klase !? Pa imao sam ga na svom proslom autu koji je 10 godina stariji ... o kameri za voznju u rikverc da i ne govorim
Best bay po mom skromnom mišljenju. U karavan verziji 184 KS sa manuelnom šestostepenim menjačem... Twin turbo povlači brutalno,medju ubrzanja neverovatna a o držanju u krivinama i da ne pričam... Izolacija vrhunska udobnost takodje... Prostora i više nego dovoljno. Podešavanje prednjih sedišta i po...ložaj za volanom vrhunski... I što je najinteresantnije nije veliki potrošač ako nemate težu nogu... Samo dobre gume i uživanje u vožnji je zagarantovano...Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Nove gume i cigle u gepek :D
Razlog za prijavu korisnika
Za BMW je obavezno da zimske gume budu dobre. Kad stavite nove, videcete veliku razliku. Obavezno dimenziju koja je navedena u tabeli na stubu vozacevih vrata, bez eksperimentisanja.
Razlog za prijavu korisnika
Kod mene na kompaktu su zimske stare 5 godina.. Vozene samo zimi.. Ali nije neka sara i vise nije to to.. Izlazi nekako uzbrdo.. Ali mucno.. Gume cak i na kocenju lose reaguju na snegu i definitivno su zrele za zamenu bar sto se tice zadnje vuce.. Dunlop su sve 4..
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ovaj auto vozio sam na promociji kada je tek stigao u nas grad, tako da cu iznijeti kratke utiske od nekih 100km voznje... Izgledom plijeni, BMW se vratio na starim korijenima buduci da je prosla generacija po meni bila najruznija trojka(kao i sve sto im je dizajnirao Chris Bangle). Motor 320d + aut...omatski mjenjac su idealna kombinacija iako sam do sada bio skeptik prema automatici, a nikad ranije nisam vozio BMW automatik. Zadnja vuča?? Ehhhh da, omjer tezine je 50:50 naprijed:pozadi tako da problema nema, na putu lezi zalijepljen kao pegla :)))) Auto je omg nevjerovatno tih tako da me je radnik iz salona na 140 km/h opomenuo da malo usporimo, sto naravno nismo primjetili !! Zadnja sjedista i gepek su prostrani, ali to su ionako sporedne stvari u jednom BMW-u.... :)))
-Servis tj redovno odrzavanje je brutalno preskupo
-Auto nema originalni rezervni tocak nego run flat gume koje kostaju da vam se zanebesa...
-Podnica ispod nogu vozaca i suvozaca je nagnuta ka naprijed tako da imate osjecaj da sjedite na nekoj "nizbrdici"...cudan osjecaj
-Tempomat se nadoplacuje ??... Zar i u autu ove klase !? Pa imao sam ga na svom proslom autu koji je 10 godina stariji ... o kameri za voznju u rikverc da i ne govorim
Pročitaj više
11. Okt 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Best bay po mom skromnom mišljenju. U karavan verziji 184 KS sa manuelnom šestostepenim menjačem... Twin turbo povlači brutalno,medju ubrzanja neverovatna a o držanju u krivinama i da ne pričam... Izolacija vrhunska udobnost takodje... Prostora i više nego dovoljno. Podešavanje prednjih sedišta i po...ložaj za volanom vrhunski... I što je najinteresantnije nije veliki potrošač ako nemate težu nogu... Samo dobre gume i uživanje u vožnji je zagarantovano...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.