Zdravo.
Pre par dana mi je crkao kompresor klime. U toku voznje je automobil "cimnuo" kao da samn pipnuo kocnicu,a zatim sam normalno nastavio voznju prema servisu. Iz ventilacije je poceo da duva topliji vazduh. U servisu su utvrdili da je kompresor klime crkao (zaglavio ili zaribao, remenica je pukla). Stavili su novi komresor Valeo, i sada klima ponovo radi, ali motor sada sa klimom radi mnogo grublje u leru, a u voznji se potrosnja povecala ured za dva litra. Za dvije godine voznje tog auta ...nikada nisam osetio takve promjene. Da li je mozda novi kompresor problem ili je pak u sistemu nesto sto otezava rad kompresora, mozda je nesto zacepljeno ili priguseno? U pitanju je vozilo BMW 320D, 140Kw, 2016.gp.Pročitaj više
Dve litre se povecala potrosnja na inace vec povecanu potrosnju pod klimom? Ako se sve ovo desava samo kad je upaljena klima verovatno novi kompresor vise opterecuje radilicu, naravno ovo je samo pretpostavka i iskreno ne znam sta bi moglo drugo da bude.
Па кажем ти, иди у сервис где су ти то радили и рекламирај. Можда су нешто укриво монтирали па прави велики отпор. Можда је лош тај нов компресор. Можда је неисправно нешто друго на PK каишу, лежај неке ременице, итд.
U kojem servisu si to radio? Definitivno idi i reklamiraj. Dva litra veća potrošnja je definitivno previše, naravno ako si dobro izmerio. Ali ako se i jasno čuje da motor drugačije radi, onda nešto definitivno nije u redu. Ne odgovara svaki kompresor svakom motoru i svakom autu. A plus što si to rad...io sad u sred leta kad su oni u servisu preopterećeni poslom, ne bi me čudilo da su nešto pogrešno uradili pošto moraju svaki auto da završe što je brže moguće.Pročitaj više
Zdravo, kompresor klime mi je iznenada crkao (zaribao, ili zaglavio, pukla je remenica), majstor stavio nov kompresor Valeo, ali od tada motor evidentno grublje radi sa ukljucenom klimom, a i potrosnja se povećala ured za dva litra. Pitanje je da li je moglo nešto drugo u sistemu klime da uzrokuje kvar kompresora i sada to opterećuje novi kompresor? Auto vozim dvije i po godine i nikada nisam primećivao razliku u vožnji ili u radu motora u leru sa uključenom ili isključenom klimom niti su oscila...cije potrosnje goriva bile velike. Motor je 2.0 sa 140Kw dizel. Klima je uvek normalno radila do trenutka kada se desio kvar. Nikakve simptome ili naznake nisam primećivao sve do trenutka kada je je auto u toku vožnje iznenada "cimnuo" kao da sam pipnuo kočnicu i par trenutaka kasnije iz ventilacije je počeo duvati topliji vazduh, nakon čega sam se odvezao u servis gdje je utvrđeno da je kompresor crkao. Potrošnja u lokalu se sada popela na 7,5L/100km, a do pre par dana toliko nisam mogao dostići čak ni agresivnijom vožnjom.Pročitaj više
Zdravo. Imam BMW F31 (320D, 140KW, automatik 2016. gp.) U toku vožnje automobil je odjednom cimnuo (kao da sam pipnuo kočnicu), a par trenutaka kasnije, klima koja je bila uključena je prestala duvati hladan vazduh. U servisu su utvrdili da je kompresor klime crkao (navodno je zaribao i pukla je remenica, tj. deo koji remenicu povezuje sa osovinom kompresora). Kompresor (DENSO proizvođač) su zamenili novim (VALEO proizvođač). Sada klima ponovo radi, ali primećujem razliku u radu motora. Kada je ...ventilacija isključena motor normalno radi, ali kada uključim ventilaciju zvuk motora se promeni. Ne menja se broj obrtaja, ali imam osećaj kao da radi pod većim opterećenjem, nekako grublje radi. Razumem da rad klime dodatno opterecuje motor, ali u dve i po godine koliko imam auto, nikada nisam primetio razliku ni u voznji ni u radu motora u leru sa uključenom ili isključenom klimom, a sada ih primecujem. Motor u leru grublje radi sa klimom i čini mi se da se prosječna potrošnja povećala na 7,5L/100, što se meni nikada nije dešavalo ni tokom agresivnije vožnje.
Moje pitanje je da li postoji neki razlog zašto bi moj stari kompresor klime "zaribao" (ili je nečim blokiran?), Tako iznenada, bez bilo kakvih znakova koje sam mogao primjetiti, i da li sada to "nešto" opterećuje sistem klime. Da li postoji mogućnost da je negdje nešto se začepilo ili je prigušeno (neki filter ili kondezator, isparivač, neki ventil...) Jer, ljudi su kako sam shvatio samo zamenili kompresor i to je to? Ja u dve i po godine koliko imam auto nikada ništa nisam menjao na klimi, osim polen filtera i slično što se radi prilikom redovnog servisa zamjene motornog ulja?
HvalaPročitaj više
Рекламирај у сервису, могуће је да су нешто зезнули (укриво монтирали компресор или ременицу). Можда треба и нов сет каиша да се монтира, јер је рецимо неки затезач или ременица отишла, па каиш иде укриво и оптерећује друге уређаје.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Dve litre se povecala potrosnja na inace vec povecanu potrosnju pod klimom? Ako se sve ovo desava samo kad je upaljena klima verovatno novi kompresor vise opterecuje radilicu, naravno ovo je samo pretpostavka i iskreno ne znam sta bi moglo drugo da bude.
Razlog za prijavu korisnika
Па кажем ти, иди у сервис где су ти то радили и рекламирај. Можда су нешто укриво монтирали па прави велики отпор. Можда је лош тај нов компресор. Можда је неисправно нешто друго на PK каишу, лежај неке ременице, итд.
Razlog za prijavu korisnika
U kojem servisu si to radio? Definitivno idi i reklamiraj. Dva litra veća potrošnja je definitivno previše, naravno ako si dobro izmerio. Ali ako se i jasno čuje da motor drugačije radi, onda nešto definitivno nije u redu. Ne odgovara svaki kompresor svakom motoru i svakom autu. A plus što si to rad...io sad u sred leta kad su oni u servisu preopterećeni poslom, ne bi me čudilo da su nešto pogrešno uradili pošto moraju svaki auto da završe što je brže moguće.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zdravo, kompresor klime mi je iznenada crkao (zaribao, ili zaglavio, pukla je remenica), majstor stavio nov kompresor Valeo, ali od tada motor evidentno grublje radi sa ukljucenom klimom, a i potrosnja se povećala ured za dva litra. Pitanje je da li je moglo nešto drugo u sistemu klime da uzrokuje kvar kompresora i sada to opterećuje novi kompresor? Auto vozim dvije i po godine i nikada nisam primećivao razliku u vožnji ili u radu motora u leru sa uključenom ili isključenom klimom niti su oscila... cije potrosnje goriva bile velike. Motor je 2.0 sa 140Kw dizel. Klima je uvek normalno radila do trenutka kada se desio kvar. Nikakve simptome ili naznake nisam primećivao sve do trenutka kada je je auto u toku vožnje iznenada "cimnuo" kao da sam pipnuo kočnicu i par trenutaka kasnije iz ventilacije je počeo duvati topliji vazduh, nakon čega sam se odvezao u servis gdje je utvrđeno da je kompresor crkao. Potrošnja u lokalu se sada popela na 7,5L/100km, a do pre par dana toliko nisam mogao dostići čak ni agresivnijom vožnjom. Pročitaj više
20. Aug 2023.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zdravo. Imam BMW F31 (320D, 140KW, automatik 2016. gp.) U toku vožnje automobil je odjednom cimnuo (kao da sam pipnuo kočnicu), a par trenutaka kasnije, klima koja je bila uključena je prestala duvati hladan vazduh. U servisu su utvrdili da je kompresor klime crkao (navodno je zaribao i pukla je remenica, tj. deo koji remenicu povezuje sa osovinom kompresora). Kompresor (DENSO proizvođač) su zamenili novim (VALEO proizvođač). Sada klima ponovo radi, ali primećujem razliku u radu motora. Kada je ... ventilacija isključena motor normalno radi, ali kada uključim ventilaciju zvuk motora se promeni. Ne menja se broj obrtaja, ali imam osećaj kao da radi pod većim opterećenjem, nekako grublje radi. Razumem da rad klime dodatno opterecuje motor, ali u dve i po godine koliko imam auto, nikada nisam primetio razliku ni u voznji ni u radu motora u leru sa uključenom ili isključenom klimom, a sada ih primecujem. Motor u leru grublje radi sa klimom i čini mi se da se prosječna potrošnja povećala na 7,5L/100, što se meni nikada nije dešavalo ni tokom agresivnije vožnje.
16. Aug 2023.Moje pitanje je da li postoji neki razlog zašto bi moj stari kompresor klime "zaribao" (ili je nečim blokiran?), Tako iznenada, bez bilo kakvih znakova koje sam mogao primjetiti, i da li sada to "nešto" opterećuje sistem klime. Da li postoji mogućnost da je negdje nešto se začepilo ili je prigušeno (neki filter ili kondezator, isparivač, neki ventil...) Jer, ljudi su kako sam shvatio samo zamenili kompresor i to je to? Ja u dve i po godine koliko imam auto nikada ništa nisam menjao na klimi, osim polen filtera i slično što se radi prilikom redovnog servisa zamjene motornog ulja?
Hvala Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Рекламирај у сервису, могуће је да су нешто зезнули (укриво монтирали компресор или ременицу). Можда треба и нов сет каиша да се монтира, јер је рецимо неки затезач или ременица отишла, па каиш иде укриво и оптерећује друге уређаје.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.