MojaGaraza - BMW 5-Series Sedan (1996 - 2003) | MojaGaraža MojaGaraza - BMW 5-Series Sedan (1996 - 2003) | MojaGaraža

Pronađi automobil

Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Cena/Kvalitet Komfor Motor

E39 motor M54B22 2.2 170 hp benzin.
Auto u finoj opremi sam kupio za relativno mali novac.
Potrosnja 9-10 litara, pouzdanost 7/10 ali treba imati na umu da auto ima godina i polako elektronika i mehanika odkazuje usled koristenosti.
Najudobniji auto koji sam vozio, i dalje ima liniju koja ostavlja u...

Ne bih mogao da istaknem neke mane.

Pročitaj više

14. Sep 2021.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Motor

Promenio sam desetak automobila razlicitih segmenta i za sada najveci uzitak u voznji mi pruza ovaj auto. U pitanju je 530d limuzina 2002 god, automatik. Jako je udoban, i dalje mocno izgleda, kvalitet izrade ne moze da se meri sa danasnjim automobilima, pa cak ni sa novim BMW.

Održavanje

Naravno, odrzavanje i potrosnja. Delovi nisu preskupi ali jednostavno auto je "punoletan" i dosta toga je vec za zamenu. Sto se tice potrosnje, na otvorenom 7 litara na 100km, a po gradu ide i do 12 litara. Ko kaze da moze manje - ne govori istinu. :) Kod mene je u pitanju automatski menjac, ne znam... kakva je situacija kod manuelnog menjaca.

Pročitaj više

08. Sep 2020.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor Motor

Имам е39 530ia м пакет 2001 година.
Кола су прелепа, дан данас мами погледе и осмехе.
Кола иду лепо, тиха су као смрт унутра али знају и да буду бучна у границама нормале.
М...

Овако. Мана је мени што су кола превише тиха. Возио 140, 200 или брже исто је. Унутра је мртва тишина. Као да се седи у дневном боравку.
Код мене је 4 године.
Када се возим с...тима по локалу мењач ауоматски зна да брља (сервис је урађен) брља и даље.
Мењао сам сва 4 абс сензора точкова, 3 пута абс централу, 2 пута јеж за вентилатор кабине, СВЕ на траповима предњим и задњим што је могуће постојало је замењено а од тога дискове сва четири по 4 пута у круг али сам куповао мало јефтиније. Ремонтовао возачево седиште, пикселе на табли ремонтовао. Пре две године одрадио комплет лимарију и префарбао ево опет на рубовима и на гепек вратима дува се фарба. МОТОР генерално урађен (и сви потрошни делови замењени, велики сервис) јер је закуцао на око 210.000 км. Предњи лежајеви, вентилатор хладњака климе, један ксенон, браве хаубе мењао јер се хауба отварала. Један паркинг сензор задњи. Пушта боца за течност од прања фарова. ЦД шаржер брљави када су врућине па мора да га ресетујем. Радио неће ни једну станицу да ухвати, са тим кваром сам га купио и даље квар нисам решио. Огледала оба пустила боју па сам их мењао, десни ретровизор више неће да се склопи.
Ако се сетим још нечега додаћу. Инале са колима сам прешао за 4 године можда 30.000 км. До сада ме је изашао око 13.500€ али га и даље волим. Ово ми је десети бмв јесам се напатио са овим али када се потопи гас све се заборави.

Pročitaj više

12. Jun 2020.
Najveca Budala 14. Jun 2020.

Nisi bas realno ocenio. Odrzavanje?? Potrošnja? Ali svaka cast na toj ljubavi i doslednosti. Taj BMW ce da postane kultni. I da mu cena samo.raste. cuvaj ga.

Boki Made in Serbia MG moderator 15. Jun 2020.

E39 ima lošu limariju, to je činjenica. Ipak na osnovu crkavanja ventilatora i ostalih delova imam utisak da je taj auto prešao bar jedno milion km. Ti stari BMW-ovi motori su veoma dobri, prelaze baš puno tako da moguće da nije imao pravu kilometražu kada je došao do generalne... Takođe i menjač sl...Pročitaj više

Pročitaj sve utiske za BMW 5-Series Saloon (96-03)
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top