E39 motor M54B22 2.2 170 hp benzin.
Auto u finoj opremi sam kupio za relativno mali novac.
Potrosnja 9-10 litara, pouzdanost 7/10 ali treba imati na umu da auto ima godina i polako elektronika i mehanika odkazuje usled koristenosti.
Najudobniji auto koji sam vozio, i dalje ima liniju koja ostavlja u...tisak.
Cvrst, stabilan, tenk na putu.
Jedna od najboljih kupovina limuzine u tom rangu ako se naidje na fin primerak.
Promenio sam desetak automobila razlicitih segmenta i za sada najveci uzitak u voznji mi pruza ovaj auto. U pitanju je 530d limuzina 2002 god, automatik. Jako je udoban, i dalje mocno izgleda, kvalitet izrade ne moze da se meri sa danasnjim automobilima, pa cak ni sa novim BMW.
Održavanje
Naravno, odrzavanje i potrosnja. Delovi nisu preskupi ali jednostavno auto je "punoletan" i dosta toga je vec za zamenu. Sto se tice potrosnje, na otvorenom 7 litara na 100km, a po gradu ide i do 12 litara. Ko kaze da moze manje - ne govori istinu. :) Kod mene je u pitanju automatski menjac, ne znam... kakva je situacija kod manuelnog menjaca.
Имам е39 530ia м пакет 2001 година.
Кола су прелепа, дан данас мами погледе и осмехе.
Кола иду лепо, тиха су као смрт унутра али знају и да буду бучна у границама нормале.
М...ј је црн, затамњен, М фелне оригинал style 65. Музика гласна и квалитетна, навигација велика итд.
М ослањање па лежи по кривинама невероватно. Потрошњу сам мерио пар пута на отвореном путу али само ауто пут и око 7.8 литара при 130 на сат са гумама 235/40 18 напред и 265/35 18 назад.
Овако. Мана је мени што су кола превише тиха. Возио 140, 200 или брже исто је. Унутра је мртва тишина. Као да се седи у дневном боравку.
Код мене је 4 године.
Када се возим с...тима по локалу мењач ауоматски зна да брља (сервис је урађен) брља и даље.
Мењао сам сва 4 абс сензора точкова, 3 пута абс централу, 2 пута јеж за вентилатор кабине, СВЕ на траповима предњим и задњим што је могуће постојало је замењено а од тога дискове сва четири по 4 пута у круг али сам куповао мало јефтиније. Ремонтовао возачево седиште, пикселе на табли ремонтовао. Пре две године одрадио комплет лимарију и префарбао ево опет на рубовима и на гепек вратима дува се фарба. МОТОР генерално урађен (и сви потрошни делови замењени, велики сервис) јер је закуцао на око 210.000 км. Предњи лежајеви, вентилатор хладњака климе, један ксенон, браве хаубе мењао јер се хауба отварала. Један паркинг сензор задњи. Пушта боца за течност од прања фарова. ЦД шаржер брљави када су врућине па мора да га ресетујем. Радио неће ни једну станицу да ухвати, са тим кваром сам га купио и даље квар нисам решио. Огледала оба пустила боју па сам их мењао, десни ретровизор више неће да се склопи.
Ако се сетим још нечега додаћу. Инале са колима сам прешао за 4 године можда 30.000 км. До сада ме је изашао око 13.500€ али га и даље волим. Ово ми је десети бмв јесам се напатио са овим али када се потопи гас све се заборави.
Nisi bas realno ocenio. Odrzavanje?? Potrošnja? Ali svaka cast na toj ljubavi i doslednosti. Taj BMW ce da postane kultni. I da mu cena samo.raste. cuvaj ga.
E39 ima lošu limariju, to je činjenica. Ipak na osnovu crkavanja ventilatora i ostalih delova imam utisak da je taj auto prešao bar jedno milion km. Ti stari BMW-ovi motori su veoma dobri, prelaze baš puno tako da moguće da nije imao pravu kilometražu kada je došao do generalne... Takođe i menjač sl...uti na isto. Za tišinu postoji rešenje, sportski lonac i dobije se fenomenalan zvuk, uživanje uz otovren prozor, ali opet dovoljno tiho da ne bude naporan za putovanje.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.