
Dizel 1.6 110hp. Udoban, tiho je u kabini i na vecim brzinama. Trenutno imam problema sa diznom br. 2, pali se check engine lampica, auto ode u safe mode, posle par minuta vozim kao da nista nije bilo (upravo sredjujem kvar). To bih isto naveo kao prednost, jer me ni jednom nije ostavio na putu, Pot...rosnja, izgled, enterijer i kvalitet istog...Obozavam ovaj auto.
Ne znam...ne razumem se preterano u kola. Prilikom preticanja u 4-5-6 brzini je odlican ali mi je nekako trom izmedju 1 i 2 brzine, valjda je takav..ne znam. Preglednost je losa. Nije kvarljiv ali kada mu prolupa elektronika, najvaznije je imati dobrog majstora.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Po prvi put vozim francuski auto i iskreno oduševio me ovaj model C4.
Imam ga nekih pola godine i zaista ima mnogo vrlina. Uzeo sam 2012. godište, 1.6 motor sa 92 ks, ide i više nego dobro, lagano nosi svoju karoseriju, sa 4 putnika će povući bez problema u svakoj brzini. Pregledan i udoban aut...o, gepek i više nego dovoljno prostora za ovu klasu, s obzirom da je u exclusive opremi poseduje svu opremu osim kožnih sedišta. Potrošnju neću ni da računam, auto s klimom ne prelazi 4 litra kombinovane voznje, ako me laže board, onda lažem i ja.
Za sad nemam nikakvih problema s njim i svima bih preporučio ovaj model.
Sto se mana tiče, izdvojio bih kvalitet plastike na nekim mestima instrument table, iritira zvuk vetra koji se čuje oko retrovizora pri malo većim brzinama i otprilike to je to što sam do sad primetio.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Za model HDI od 92 ks, 2014 god...Mala potrošnja, udoban, izuzetno tih motor maltene radi ko benzinac, dobra oprema u biznis klasi ima i viška....plastika mešavina kvalitene mekane i jeftine. Leti se ništa ne čuje radi ko sat ali zimi se čuje pucketanje plastike i krckanja u kabini. Dobro vuč...e u odnosu na snagu, mozda fali 5-10 konja da bude idealno. Veliki prtljažnik
Kad je hladnije čuje se krckanje i pucketanje. Nešto neprecizniji volan i malo premekan za vožnju, barem imam taj osećaj posle Fokusa
Posle Focusa je svaki volan neprecizan. :)
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mala potrosnja,elastican motor 112 ks,visok od tla nema problema s bilo kakvim bankinama,tih,dosta prostora u kabini
Nepregledan,za citroen je dosta tvrd
Čuo sam dosta ljudi da se žale da je C4 neudoban, a očekivali su da bude udoban kao klasičan francuz. To je onaj problem što ljudi i dalje veruju u stare predrasude, pa misle da su Golfovi tvrdi, a Citroeni mekani kao da se voziš po oblacima. Mada, mislim da je kod C4 glavni problem, odnosno veliki ...deo problema u dimenzijama felni. Ako staviš neke velike felne sa niskoprofilnim gumama, kod nekih automobila vešanje može da donekle pokrije gubitak udobnosti, a kod nekih ne može. Mislim da je C4 jedan od tih kod kojih ne može. Ali šta da se radi kada lepo izgleda sa 16-icama ili 17-icama... :)Pročitaj više
I ja se slazem :) razlika je evidentna,vozim na 16 i letnje i zimske,s tim sto su zimske 205.60 a letnje 205.55 ,oseca se velika razlika u udobnosti ,do duse samo pri prelasku preko lezecih i po visim bankinama,malo manje u voznji(mislim za zimskim ) ali bi prelaz na 50 ili 45 sa 17 icama mislim bil...a fatalnaPročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Da li ima neko ko moze POUZDANO da kaze koji su se automatski i robotizovani menjaci ugradjivali u C4 restajling? Imaju varijante sa polozajima RNDM i PRND. RNDM je robotizovani, PRND? POUZDAN odgovor mi treba.
Da li se u C4 uz 1.6 hdi ugradjivao automatski (ne mislim robotizovani) menjac? Mala rucica na na centralnom tunelu sa polozajima PRND
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ponosni i zadovoljan vlasnik C4 2.0HDi exclusive 2011. 110kW 150KS...trenutno je na 71000km..1. I 2. Rijetko kad osim u guzvi..a to ga radje drzim u 2. nego u treci 3. Pa do 40-50km/h ovisno...uglavnom ne mijenjam po prikazanom na ekranu zna se zasto ( zbog Dpf-a tako svima nama miloga)...hvalabogu... nije jos bilo problema ni naznaka na ekranu da radi regeneraciju Dpf mada radi to skoro stalno tokom voznji pogotovo gradskih voznji a vjerojatno jer ga ne vozim 80%voznje ispod 2000.osim kod kretanja i šaltanja brzina normalno..zna se cut da bruji nakon dosta gradske voznje dole kod lonca al to se rijesi u kojih 10-15min voznje malo ispod 3000obrtaja...2500 -3000...poslije je ko nov..a i osijeti se odma bolja snaga ...sve u svemu auto je super..i juri ko lud..nema problema za sad (osim naravno elektronika zna zastekat-al to je kod citroena normalno..vec sad 3. Citroen kojeg vozim i svima je struja banana ...sad kolko to utjece na ostale komponentwe i rad motora neznam..
Od 2500nadalje je bucan kolko se moze uopcenazvat bucnim to ...nije stvarno bucan...ma Singerica do2500o/min...4800o/min max ..ali nema potrebe iznad 3000 (i to rijetko kad ) ...na 3000u 3.si na 90km/h... 0-100 pise 8.7s ...mada po mojoj procijeni (nisam mjerio) bez proklizavanja kotaca i bitno je mu ne bezveze davat gas previse (gas do daske) jer ne napuni turbo kako treba i jer ga zakoci turbo kad ubacis u visu .idealno doziranje gasa ( i lijepo se cuje turbo pa zna se kad stisnu)a..ide to i ispod8s oko 7..moja neka procijena..2.0hdi110kW ludo i nezaboravno...nisam pozalio ni jednog trenutka do sad...ko moze nek kupi 2.0hdi 110kW jer nema velike razlike u normalnoj voznji..jedino sto cujem da je razlika da ovi manji motori 1.6 hdi rado bacaju taj dpf..zbog bas te male (šparavne voznje) potrošnje ..a i kubikaze.pa ga isto treba spuhivat jer nece dugo ak bu sam na leru radil regeneraciju..ipak je disel...to kazevlasnik istog auta 1.6hdi i cak i jedan ponosni vlasnik škode ( koji zna zakasnit na posao jer mu se upali dpf )..2.0hdi bolje nego 1.6hdi..mozda 136konjskih snaga verzija najisplativija
2.0hdi 110kW - nikako ali nikako za gradsku voznju (100e eurodisela classa popije u 2tjedna -racunajuci nakon ta 2tjedna i izlazak na auto cestu)...barem 1put na 2tjedna po10min rada na 2500-3000 da se procisti kako treba i naravno ne ga gasit odma poslije toga..nek radi na leru...bar 5min..ja to sv...e radim iz preventivnih razloga....neko ce mozda reci da pricam gluposti ali auto je bolje sada kad ga ja vozim nego prijasnji vlasnik (njemu je jednom upalilo upozorenje da se regenerira ...dpf)...napravio sam s njim do sad u 10mj 23000 i auto je bolje nego kad sam ga kupio sa 47500km...e sad neznam kak je kod ostalih jedino mi je dosta servis skup bio
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mala potrošnja, jako lep...
Kvar na radio cd, navigacija. Kažu da je čest kod ovih modela.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Citroen c4 2015 god,74/100kw,1.6 hdi.odrzavanje veliki,mali servis cens
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Uzeo sam nov C4, sa 1.6 HDI motorom i 100ks. Nema plivajući zamajac, prosek potrošnje kombinovano sa mojim stilom vožnje od 4,5 do 5l. Gepek je veliki. Udoban je na putevima i odlično leži na putu. Čekam da vidim koliko će me koštati servis.
Nemam neke veće zamerke. Stvari koje mi se ne sviđaju: nepregledan, debeo noseći stub (na srednini). Zbog moje visine teško je naći idealnu vozačku poziciju i taj srednji stub dodatno utiče na pregled kada gledam okolo. Izuzetno širok prag, i ulaz na zadnje vrata je izuzetno otežan zbog diz...ajna, nema puno mesta.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Od letos sam vlasnik modela 1.6HDI sa 92KS iz 2012 god. Auto je mali potrošač. U proseku mi troši oko 5,2l mešovite vožnje. Gepek je veliki (stao kompletan prtljag za četvoročlanu porodicu do Grčke). Izuzetno je udoban (ranije vozio Astru G karavan pa možda zbog toga).
Trenutno, imam par problema: sa prekidačem za otvaranje gepeka (isuviše je nežan i ima mali hod). Kad ga pritisnete nemate osećaj niti bilo kakav zvuk da je gepek otvoren a sa jačim pritiskom imate šansu da polomite plastične zube. Rešio sam ga kupovinom novog (naravno u Citroen zastupništv...u jer ga niko drugi ne prodaje). Drugi problem je poruka koja trepne povremeno na ekranu (oko pola sekunde) i to samo prilikom paljenja auta a odnosi se na pritisak ulja u motoru. Posle toga, auto normalno radi i ništa se ne dešava. Zvao sam Auto Miću u Jagodini gde sam ga i kupio i rečeno mi je da nema potrebe ni za dijagnostikom ni za servisiranjem i da se ne uzbuđujem zbog toga?!
Stavljaju često manji akumulator fabrički jer to štedi masu i smanjuje cenu auta. Sad neko će se pitati koliko je to bitna ušteda, ali nije samo to, to je jedna od vidljivijih stavki. Ima takvih 20 ušteda i dobije se željeni rezultat. Inače razlika u elektronici između C3 i C4 nije značajna, mislim ...da je to malo bezbeze odgovor servisa. Ta elektronika sama po sebi ne vuče mnogo struje.Pročitaj više
Kad upravni odbor stalno pritiska direktore i inženjere da uštinu gde god se može i da smanjuju troškove. A onda kad dođe do nekih problema, isti ti inženjeri moraju da rade dan i noć da nađu rešenje koje opet neće da bude previše skupo. Na kraju se radi dvostruki ili trostruki posao, marka gubi na ...imidžu po pitanju pouzdanosti, a ušteda se pretvori u trošak...Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Dizel je takav...
Razlog za prijavu korisnika