Vozim Citroen C4 iz 2012 godine (68 KW, 1560cm3). Pre par dana bio sam na tehničkom gde su mi merili izduvne gasove i rekli mi da nikad bolje rezultate nisu videli. Jutros sam sipao dizel i posle par kilometara, na displeju su se prikazale 3 poruke a na ekranu se upalio SERVICE, zvučni signal i lampica za DPF filtar. Poruke su:
1. Risk of particle filter clogging. See handbook.
2. Particle filter additive level too low
3. Engine fault: repair needed
Koliko auto smem da vozim pre nego što odem u ...ovlašćeni servis? Nelogično mi je da aditiva odjednom nema jer kad sam poslednji put bio na servisu, rekli su mi da što se tiče toga, budem miran. Koje su manifestacije ukoliko pređem npr. 1000km ( trenutno nisam u zemlji)?
PozdravPročitaj više
Купи на некој бензинској станици адитив (adblue, или како ли га већ Ситроен зове) и допуни, па види да ли ће после неке вожње нестати то упозорење.
Овде имаш приказано како се допуњава адитив:
'www.youtube.com/watch?v=bAPxbS5r5ZY'
Koliko sam ja shvatio to nije nikakav problem. Tebi jednostavno nedostaje AdBlue. Treba da ga doliješ i to bi trebalo da reši problem sa lampicama koje su se upalile, pri čemu možda deluje suviše dramatično to što su se upalile tri sijalice, ali realno endžin sijalica se pali za milion stvari, sijal...ica pod tačkom dva ti govori precizno šta je problem, pod tačkom jedan ti kaže da postoji rizik od problema za DPF (mada realno ne postoji, ali nevažno) i da pročitaš uputstvo/knjigu za auto. Taj aditiv dolij što pre, pošto postoji rizik da te baci u "safe mode" i da se negde u nedođiji ili na autoputu nađeš u tom problemu.
To što ti u servisu nisu ništa rekli po pitanju toga da ti je AdBlue na minimumu, to zavisi od toga koliko si kilometara prešao od tog servisiranja i u kojim uslovima.
Uglavnom - obavezno što pre dolij AdBlue gde god i po kojoj god ceni, pošto se ne isplati da rizikuješ.Pročitaj više
Pre ce biti da je aditiv za DPF ispod minimuma. Ovaj model od 68kw je EURO5 , nema ADBLUE. Jedino kod masjtora sa dijagnostikom za PSA da se provere greske na dijagnostici.
Ali trebalo bi da je do aditiva, zato i izbacuje te greske.
Vozim Citroen C4 iz 2012 godine (68 KW, 1560cm3). Pre par dana bio sam na tehničkom gde su mi merili izduvne gasove i rekli mi da nikad bolje rezultate nisu videli. Jutros sam sipao dizel i posle par kilometara, na displeju su se prikazale 3 poruke a na ekranu se upalio SERVICE, zvučni signal i lampica za DPF filtar. Poruke su:
1. Risk of particle filter clogging. See handbook.
2. Particle filter additive level too low
3. Engine fault: repair needed
Koliko auto smem da vozim pre nego što odem u ...ovlašćeni servis? Nelogično mi je da aditiva odjednom nema jer kad sam poslednji put bio na servisu, rekli su mi da što se tiče toga, budem miran. Koje su manifestacije ukoliko pređem npr. 1000km ( trenutno nisam u zemlji)?
PozdravPročitaj više
Купи на некој бензинској станици адитив (adblue, или како ли га већ Ситроен зове) и допуни, па види да ли ће после неке вожње нестати то упозорење.
Овде имаш приказано како се допуњава адитив:
'www.youtube.com/watch?v=bAPxbS5r5ZY'
Koliko sam ja shvatio to nije nikakav problem. Tebi jednostavno nedostaje AdBlue. Treba da ga doliješ i to bi trebalo da reši problem sa lampicama koje su se upalile, pri čemu možda deluje suviše dramatično to što su se upalile tri sijalice, ali realno endžin sijalica se pali za milion stvari, sijal...ica pod tačkom dva ti govori precizno šta je problem, pod tačkom jedan ti kaže da postoji rizik od problema za DPF (mada realno ne postoji, ali nevažno) i da pročitaš uputstvo/knjigu za auto. Taj aditiv dolij što pre, pošto postoji rizik da te baci u "safe mode" i da se negde u nedođiji ili na autoputu nađeš u tom problemu.
To što ti u servisu nisu ništa rekli po pitanju toga da ti je AdBlue na minimumu, to zavisi od toga koliko si kilometara prešao od tog servisiranja i u kojim uslovima.
Uglavnom - obavezno što pre dolij AdBlue gde god i po kojoj god ceni, pošto se ne isplati da rizikuješ.Pročitaj više
Pre ce biti da je aditiv za DPF ispod minimuma. Ovaj model od 68kw je EURO5 , nema ADBLUE. Jedino kod masjtora sa dijagnostikom za PSA da se provere greske na dijagnostici.
Ali trebalo bi da je do aditiva, zato i izbacuje te greske.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Купи на некој бензинској станици адитив (adblue, или како ли га већ Ситроен зове) и допуни, па види да ли ће после неке вожње нестати то упозорење.
Овде имаш приказано како се допуњава адитив:
'www.youtube.com/watch?v=bAPxbS5r5ZY'
Razlog za prijavu korisnika
Koliko sam ja shvatio to nije nikakav problem. Tebi jednostavno nedostaje AdBlue. Treba da ga doliješ i to bi trebalo da reši problem sa lampicama koje su se upalile, pri čemu možda deluje suviše dramatično to što su se upalile tri sijalice, ali realno endžin sijalica se pali za milion stvari, sijal...ica pod tačkom dva ti govori precizno šta je problem, pod tačkom jedan ti kaže da postoji rizik od problema za DPF (mada realno ne postoji, ali nevažno) i da pročitaš uputstvo/knjigu za auto. Taj aditiv dolij što pre, pošto postoji rizik da te baci u "safe mode" i da se negde u nedođiji ili na autoputu nađeš u tom problemu.
To što ti u servisu nisu ništa rekli po pitanju toga da ti je AdBlue na minimumu, to zavisi od toga koliko si kilometara prešao od tog servisiranja i u kojim uslovima.
Uglavnom - obavezno što pre dolij AdBlue gde god i po kojoj god ceni, pošto se ne isplati da rizikuješ.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Pre ce biti da je aditiv za DPF ispod minimuma. Ovaj model od 68kw je EURO5 , nema ADBLUE. Jedino kod masjtora sa dijagnostikom za PSA da se provere greske na dijagnostici.
Ali trebalo bi da je do aditiva, zato i izbacuje te greske.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Vozim Citroen C4 iz 2012 godine (68 KW, 1560cm3). Pre par dana bio sam na tehničkom gde su mi merili izduvne gasove i rekli mi da nikad bolje rezultate nisu videli. Jutros sam sipao dizel i posle par kilometara, na displeju su se prikazale 3 poruke a na ekranu se upalio SERVICE, zvučni signal i lampica za DPF filtar. Poruke su:
16. Jul 2022.1. Risk of particle filter clogging. See handbook.
2. Particle filter additive level too low
3. Engine fault: repair needed
Koliko auto smem da vozim pre nego što odem u ... ovlašćeni servis? Nelogično mi je da aditiva odjednom nema jer kad sam poslednji put bio na servisu, rekli su mi da što se tiče toga, budem miran. Koje su manifestacije ukoliko pređem npr. 1000km ( trenutno nisam u zemlji)?
Pozdrav Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Купи на некој бензинској станици адитив (adblue, или како ли га већ Ситроен зове) и допуни, па види да ли ће после неке вожње нестати то упозорење.
Овде имаш приказано како се допуњава адитив:
'www.youtube.com/watch?v=bAPxbS5r5ZY'
Razlog za prijavu korisnika
Koliko sam ja shvatio to nije nikakav problem. Tebi jednostavno nedostaje AdBlue. Treba da ga doliješ i to bi trebalo da reši problem sa lampicama koje su se upalile, pri čemu možda deluje suviše dramatično to što su se upalile tri sijalice, ali realno endžin sijalica se pali za milion stvari, sijal...ica pod tačkom dva ti govori precizno šta je problem, pod tačkom jedan ti kaže da postoji rizik od problema za DPF (mada realno ne postoji, ali nevažno) i da pročitaš uputstvo/knjigu za auto. Taj aditiv dolij što pre, pošto postoji rizik da te baci u "safe mode" i da se negde u nedođiji ili na autoputu nađeš u tom problemu.
To što ti u servisu nisu ništa rekli po pitanju toga da ti je AdBlue na minimumu, to zavisi od toga koliko si kilometara prešao od tog servisiranja i u kojim uslovima.
Uglavnom - obavezno što pre dolij AdBlue gde god i po kojoj god ceni, pošto se ne isplati da rizikuješ.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Pre ce biti da je aditiv za DPF ispod minimuma. Ovaj model od 68kw je EURO5 , nema ADBLUE. Jedino kod masjtora sa dijagnostikom za PSA da se provere greske na dijagnostici.
Ali trebalo bi da je do aditiva, zato i izbacuje te greske.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.