Branislav Janjić
ima pitanje o
Branislav Janjić
ima pitanje o
Vozim Citroen C4 iz 2012 godine (68 KW, 1560cm3). Pre par dana bio sam na tehničkom gde su mi merili izduvne gasove i rekli mi da nikad bolje rezultate nisu videli. Jutros sam sipao dizel i posle par kilometara, na displeju su se prikazale 3 poruke a na ekranu se upalio SERVICE, zvučni signal i lampica za DPF filtar. Poruke su:
1. Risk of particle filter clogging. See handbook.
2. Particle filter additive level too low
3. Engine fault: repair needed
Koliko auto smem da vozim pre nego što odem u ...
Pročitaj više
Купи на некој бензинској станици адитив (adblue, или како ли га већ Ситроен зове) и допуни, па види да ли ће после неке вожње нестати то упозорење.
Овде имаш приказано како се допуњава адитив:
'www.youtube.com/watch?v=bAPxbS5r5ZY'
Razlog za prijavu korisnika
Koliko sam ja shvatio to nije nikakav problem. Tebi jednostavno nedostaje AdBlue. Treba da ga doliješ i to bi trebalo da reši problem sa lampicama koje su se upalile, pri čemu možda deluje suviše dramatično to što su se upalile tri sijalice, ali realno endžin sijalica se pali za milion stvari, sijal...ica pod tačkom dva ti govori precizno šta je problem, pod tačkom jedan ti kaže da postoji rizik od problema za DPF (mada realno ne postoji, ali nevažno) i da pročitaš uputstvo/knjigu za auto. Taj aditiv dolij što pre, pošto postoji rizik da te baci u "safe mode" i da se negde u nedođiji ili na autoputu nađeš u tom problemu.
To što ti u servisu nisu ništa rekli po pitanju toga da ti je AdBlue na minimumu, to zavisi od toga koliko si kilometara prešao od tog servisiranja i u kojim uslovima.
Uglavnom - obavezno što pre dolij AdBlue gde god i po kojoj god ceni, pošto se ne isplati da rizikuješ.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Pre ce biti da je aditiv za DPF ispod minimuma. Ovaj model od 68kw je EURO5 , nema ADBLUE. Jedino kod masjtora sa dijagnostikom za PSA da se provere greske na dijagnostici.
Ali trebalo bi da je do aditiva, zato i izbacuje te greske.
Razlog za prijavu korisnika
Auto nema ADBlue. Ne verujem da je rezervoar aditiva skroz ispražnjen. Koliko vidim po forumima, ne mora da se dolije sva utrošena količina (može i 1 litar). Jedino što me brine je da li ću moći da pređem sa ovakvim stanjem barem 700 km (do Srbije i do ovlašćenog servisa) a da nemam nepredviđenih si...tuacija na ovakvim temperaturama (da se auto kompletno ugasi i da više ne može da krene, da se kompletno zapuši DPF filtar ili nešto slično).Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Druze ako je u pitanju aditiv za DPF, mislim da nemas razloga da brines. Kazem ti to zato sto vozim 308 ali Bluehdi, ali i on ima taj aditiv (Eolys je za euro6) Sigurno jedno godinu dana mi je svetlela lampica SERVICE na tabli, i izbacuje svaki put kad upalim auto Engine erorr , repair needed. Ja s...am tako vozio sigurno godinu dana, i sve danas sutra da odem da mi pogleda neko na dijagnostici gresku. Na kraju kupim neku "dzepnu" i preko PSA aplikacije na telefonu FAP vidim pravo stanje i procitam ispisane greske. Imao sam 134ml aditiva, i izbacilo je gresku da je ta kolicina ispod minimuma. Auto sam vozio tako sigurno godinu dana, i nisam znao da mi fali taj aditiv. Nije me nigde ostavio.
To obicno ko ima Bluehdi, kad se potrosi adblue, izbaci gresku i ispise koju kilometrazu mozete preci dok auto ne bude mogao da upali opet.
Ako je i tebi isti problem, mislim da nemas razloga da brines i da te nece ostaviti na putu sigurno.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Problem je rešen. Bio sam u servisu gde su mi dolili 1 litar aditiva i resetovali grešku.
Razlog za prijavu korisnika
Drago mi je da je to reseno.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Купи на некој бензинској станици адитив (adblue, или како ли га већ Ситроен зове) и допуни, па види да ли ће после неке вожње нестати то упозорење.
Овде имаш приказано како се допуњава адитив:
'www.youtube.com/watch?v=bAPxbS5r5ZY'
Razlog za prijavu korisnika
Koliko sam ja shvatio to nije nikakav problem. Tebi jednostavno nedostaje AdBlue. Treba da ga doliješ i to bi trebalo da reši problem sa lampicama koje su se upalile, pri čemu možda deluje suviše dramatično to što su se upalile tri sijalice, ali realno endžin sijalica se pali za milion stvari, sijal...ica pod tačkom dva ti govori precizno šta je problem, pod tačkom jedan ti kaže da postoji rizik od problema za DPF (mada realno ne postoji, ali nevažno) i da pročitaš uputstvo/knjigu za auto. Taj aditiv dolij što pre, pošto postoji rizik da te baci u "safe mode" i da se negde u nedođiji ili na autoputu nađeš u tom problemu.
To što ti u servisu nisu ništa rekli po pitanju toga da ti je AdBlue na minimumu, to zavisi od toga koliko si kilometara prešao od tog servisiranja i u kojim uslovima.
Uglavnom - obavezno što pre dolij AdBlue gde god i po kojoj god ceni, pošto se ne isplati da rizikuješ.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Pre ce biti da je aditiv za DPF ispod minimuma. Ovaj model od 68kw je EURO5 , nema ADBLUE. Jedino kod masjtora sa dijagnostikom za PSA da se provere greske na dijagnostici.
Ali trebalo bi da je do aditiva, zato i izbacuje te greske.
Razlog za prijavu korisnika
Auto nema ADBlue. Ne verujem da je rezervoar aditiva skroz ispražnjen. Koliko vidim po forumima, ne mora da se dolije sva utrošena količina (može i 1 litar). Jedino što me brine je da li ću moći da pređem sa ovakvim stanjem barem 700 km (do Srbije i do ovlašćenog servisa) a da nemam nepredviđenih si...tuacija na ovakvim temperaturama (da se auto kompletno ugasi i da više ne može da krene, da se kompletno zapuši DPF filtar ili nešto slično).Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Druze ako je u pitanju aditiv za DPF, mislim da nemas razloga da brines. Kazem ti to zato sto vozim 308 ali Bluehdi, ali i on ima taj aditiv (Eolys je za euro6) Sigurno jedno godinu dana mi je svetlela lampica SERVICE na tabli, i izbacuje svaki put kad upalim auto Engine erorr , repair needed. Ja s...am tako vozio sigurno godinu dana, i sve danas sutra da odem da mi pogleda neko na dijagnostici gresku. Na kraju kupim neku "dzepnu" i preko PSA aplikacije na telefonu FAP vidim pravo stanje i procitam ispisane greske. Imao sam 134ml aditiva, i izbacilo je gresku da je ta kolicina ispod minimuma. Auto sam vozio tako sigurno godinu dana, i nisam znao da mi fali taj aditiv. Nije me nigde ostavio.
To obicno ko ima Bluehdi, kad se potrosi adblue, izbaci gresku i ispise koju kilometrazu mozete preci dok auto ne bude mogao da upali opet.
Ako je i tebi isti problem, mislim da nemas razloga da brines i da te nece ostaviti na putu sigurno.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Problem je rešen. Bio sam u servisu gde su mi dolili 1 litar aditiva i resetovali grešku.
Razlog za prijavu korisnika
Drago mi je da je to reseno.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Купи на некој бензинској станици адитив (adblue, или како ли га већ Ситроен зове) и допуни, па види да ли ће после неке вожње нестати то упозорење.
Овде имаш приказано како се допуњава адитив:
'www.youtube.com/watch?v=bAPxbS5r5ZY'
Razlog za prijavu korisnika
Koliko sam ja shvatio to nije nikakav problem. Tebi jednostavno nedostaje AdBlue. Treba da ga doliješ i to bi trebalo da reši problem sa lampicama koje su se upalile, pri čemu možda deluje suviše dramatično to što su se upalile tri sijalice, ali realno endžin sijalica se pali za milion stvari, sijal...ica pod tačkom dva ti govori precizno šta je problem, pod tačkom jedan ti kaže da postoji rizik od problema za DPF (mada realno ne postoji, ali nevažno) i da pročitaš uputstvo/knjigu za auto. Taj aditiv dolij što pre, pošto postoji rizik da te baci u "safe mode" i da se negde u nedođiji ili na autoputu nađeš u tom problemu.
To što ti u servisu nisu ništa rekli po pitanju toga da ti je AdBlue na minimumu, to zavisi od toga koliko si kilometara prešao od tog servisiranja i u kojim uslovima.
Uglavnom - obavezno što pre dolij AdBlue gde god i po kojoj god ceni, pošto se ne isplati da rizikuješ.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Pre ce biti da je aditiv za DPF ispod minimuma. Ovaj model od 68kw je EURO5 , nema ADBLUE. Jedino kod masjtora sa dijagnostikom za PSA da se provere greske na dijagnostici.
Ali trebalo bi da je do aditiva, zato i izbacuje te greske.
Razlog za prijavu korisnika
Auto nema ADBlue. Ne verujem da je rezervoar aditiva skroz ispražnjen. Koliko vidim po forumima, ne mora da se dolije sva utrošena količina (može i 1 litar). Jedino što me brine je da li ću moći da pređem sa ovakvim stanjem barem 700 km (do Srbije i do ovlašćenog servisa) a da nemam nepredviđenih si...tuacija na ovakvim temperaturama (da se auto kompletno ugasi i da više ne može da krene, da se kompletno zapuši DPF filtar ili nešto slično).Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Druze ako je u pitanju aditiv za DPF, mislim da nemas razloga da brines. Kazem ti to zato sto vozim 308 ali Bluehdi, ali i on ima taj aditiv (Eolys je za euro6) Sigurno jedno godinu dana mi je svetlela lampica SERVICE na tabli, i izbacuje svaki put kad upalim auto Engine erorr , repair needed. Ja s...am tako vozio sigurno godinu dana, i sve danas sutra da odem da mi pogleda neko na dijagnostici gresku. Na kraju kupim neku "dzepnu" i preko PSA aplikacije na telefonu FAP vidim pravo stanje i procitam ispisane greske. Imao sam 134ml aditiva, i izbacilo je gresku da je ta kolicina ispod minimuma. Auto sam vozio tako sigurno godinu dana, i nisam znao da mi fali taj aditiv. Nije me nigde ostavio.
To obicno ko ima Bluehdi, kad se potrosi adblue, izbaci gresku i ispise koju kilometrazu mozete preci dok auto ne bude mogao da upali opet.
Ako je i tebi isti problem, mislim da nemas razloga da brines i da te nece ostaviti na putu sigurno.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Problem je rešen. Bio sam u servisu gde su mi dolili 1 litar aditiva i resetovali grešku.
Razlog za prijavu korisnika
Drago mi je da je to reseno.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Купи на некој бензинској станици адитив (adblue, или како ли га већ Ситроен зове) и допуни, па види да ли ће после неке вожње нестати то упозорење.
Овде имаш приказано како се допуњава адитив:
'www.youtube.com/watch?v=bAPxbS5r5ZY'
Razlog za prijavu korisnika
Koliko sam ja shvatio to nije nikakav problem. Tebi jednostavno nedostaje AdBlue. Treba da ga doliješ i to bi trebalo da reši problem sa lampicama koje su se upalile, pri čemu možda deluje suviše dramatično to što su se upalile tri sijalice, ali realno endžin sijalica se pali za milion stvari, sijal...ica pod tačkom dva ti govori precizno šta je problem, pod tačkom jedan ti kaže da postoji rizik od problema za DPF (mada realno ne postoji, ali nevažno) i da pročitaš uputstvo/knjigu za auto. Taj aditiv dolij što pre, pošto postoji rizik da te baci u "safe mode" i da se negde u nedođiji ili na autoputu nađeš u tom problemu.
To što ti u servisu nisu ništa rekli po pitanju toga da ti je AdBlue na minimumu, to zavisi od toga koliko si kilometara prešao od tog servisiranja i u kojim uslovima.
Uglavnom - obavezno što pre dolij AdBlue gde god i po kojoj god ceni, pošto se ne isplati da rizikuješ.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Pre ce biti da je aditiv za DPF ispod minimuma. Ovaj model od 68kw je EURO5 , nema ADBLUE. Jedino kod masjtora sa dijagnostikom za PSA da se provere greske na dijagnostici.
Ali trebalo bi da je do aditiva, zato i izbacuje te greske.
Razlog za prijavu korisnika
Auto nema ADBlue. Ne verujem da je rezervoar aditiva skroz ispražnjen. Koliko vidim po forumima, ne mora da se dolije sva utrošena količina (može i 1 litar). Jedino što me brine je da li ću moći da pređem sa ovakvim stanjem barem 700 km (do Srbije i do ovlašćenog servisa) a da nemam nepredviđenih si...tuacija na ovakvim temperaturama (da se auto kompletno ugasi i da više ne može da krene, da se kompletno zapuši DPF filtar ili nešto slično).Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Druze ako je u pitanju aditiv za DPF, mislim da nemas razloga da brines. Kazem ti to zato sto vozim 308 ali Bluehdi, ali i on ima taj aditiv (Eolys je za euro6) Sigurno jedno godinu dana mi je svetlela lampica SERVICE na tabli, i izbacuje svaki put kad upalim auto Engine erorr , repair needed. Ja s...am tako vozio sigurno godinu dana, i sve danas sutra da odem da mi pogleda neko na dijagnostici gresku. Na kraju kupim neku "dzepnu" i preko PSA aplikacije na telefonu FAP vidim pravo stanje i procitam ispisane greske. Imao sam 134ml aditiva, i izbacilo je gresku da je ta kolicina ispod minimuma. Auto sam vozio tako sigurno godinu dana, i nisam znao da mi fali taj aditiv. Nije me nigde ostavio.
To obicno ko ima Bluehdi, kad se potrosi adblue, izbaci gresku i ispise koju kilometrazu mozete preci dok auto ne bude mogao da upali opet.
Ako je i tebi isti problem, mislim da nemas razloga da brines i da te nece ostaviti na putu sigurno.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Problem je rešen. Bio sam u servisu gde su mi dolili 1 litar aditiva i resetovali grešku.
Razlog za prijavu korisnika
Drago mi je da je to reseno.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.