1.2t je turbo trocilindraš. Vjerujem da je 131ks previše za taj motor i sumnjam da će biti trajan. S druge strane, 1.6HDI ima 4 cilindra, prijatniji rad, manje troše i više snage u nižim obrtajima što znači da će biti lakše koristiti tih 120ks koje nudi u svakodnevnoj vožnji.
Kad sam listao oglase o polovnih picassa mislim od 2014 god i vise vidim slabo se benzinci prodaju , 90% su dizelasi.e sad zato pitam jel se dizelasi kvare brze od benzinca,mislim konkretno na ove motore.imao sam prije renault scenic 1.9 dci pa sa njim sam lose prosao.zelim da cujem mislenja i prepo...ruke oko motora jer trenutno mi je citroenov model najvise zapao za oko.hvalaPročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
1.2t je turbo trocilindraš. Vjerujem da je 131ks previše za taj motor i sumnjam da će biti trajan. S druge strane, 1.6HDI ima 4 cilindra, prijatniji rad, manje troše i više snage u nižim obrtajima što znači da će biti lakše koristiti tih 120ks koje nudi u svakodnevnoj vožnji.
Razlog za prijavu korisnika
Dizel.
Razlog za prijavu korisnika
Kad sam listao oglase o polovnih picassa mislim od 2014 god i vise vidim slabo se benzinci prodaju , 90% su dizelasi.e sad zato pitam jel se dizelasi kvare brze od benzinca,mislim konkretno na ove motore.imao sam prije renault scenic 1.9 dci pa sa njim sam lose prosao.zelim da cujem mislenja i prepo...ruke oko motora jer trenutno mi je citroenov model najvise zapao za oko.hvalaPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.