Praktican porodican auto koji za taj novac pruza finu opremu i dosta prostora. Pozadi ima puno mesta za putnike, u najvisem paketu ima solidnu opremu, malo trosi i za grad je dobar.
KomforMotor
1.4 95ks motor koji je samo za grad do 60km/h i ni za sta vise. na autoputu s njim nemate sta traziti jer je na 130km/h u 6-oj na 3500 obrtaja i osecaj je kao da cete se prevrnuti. Na bilo kakvo preticanje mozete da zaboravite na niskim obrtajima mrtav a ni u visokim nije nesto razigran. Takodje pre...ko 90km/h losa izolacija i motor trosi malo ulja.
Moj drugar je razmišljao da kupi ovaj auto i bukvalno ga je odbila cena upravo te verzije 1.4 sa 95 KS, pošto je čitao po forumima da je katastrofa za vožnju i za potrošnju istovremeno. Iskreno, nije mi jasno šta su Italijani planirali da postignu sa tim motorom, pošto sam vozio tu verziju i tu se p...ostavlja pitanje da li je neko napravio totalnu havariju sa menjačem ili lažu za konjske snage ili je obrtni moment suludo mali ili je nešto deseto u pitanju. Uglavnom, koliko god u to vreme dok se proizvodio 500L ja želeo da podržavam taj model, čini mi se da Italijani nikad nisu imali iole ozbiljniju želju da ga forsiraju na širem tržištu. A sada mogu da se kladim da je na moju veliku žalost ta fabrika mrtva.Pročitaj više
Trazi al veruj da skoro da razlike nema kad vozis sporo i kad vozi na 6000 obrtaja (na 6k je crvena zona) juce me iznerviro tip s Puntom i krene on ja gas za njim na 6000 sam menjao i opet mi je lik pobego za 2 duzine auta...
Imao sam 1.4 95KS Benzinca.
Ako gledamo odnos cene, kvaliteta i šta auto pruža smatram da je odličan. Prostora ima više nego dovoljno, ja sa svojih 2m sednem na zadnje sedište iza prednjeg koje je podešeno prema meni bez problema. Udobnost je odlična, mnogo udobniji od nemaca sa kojima sam se... do sada susretao. Kočnice bih takođe pohvalio. Što se tiče enterijera meni dopadljiv kao i ceo auto generalno. Ko kaže da je enterijer nekvalitetan, neka samo sedne u VW T-crosa ili T-roca koji kostaju 20-30k evra pa nek se javi ili u bilo koji VW model do C segmenta. Meni je potrošnja bila tačno 8L, više puta mereno od čepa do čepa(bord laže oko 0.5-0.7L), sa vožnjom 50% autoput 13km/h i 50% Beograd, sa tim da je bio službeni auto i da ga nisam mnogo štedeo smatram potrošnju pozitivnom.
Motor
Od mana bih naveo malo slab motor što se oseti samo na magistralnom putu, ja sam navikao da vozim benzince pa šaltanje u 2,3 brzine manje pri preticanju mi nije strano, ali je definitivno zamorno. Takođe i menjač od 6 stepeni je uzasan, verujem da je to neki inženjer dobro smislio ali mi se ne ...sviđa previše stiskanja kvačila. U 6oj brzini pri 2000obrtaja je na 82-84 km/h, a na 130km/h se vrti na 3500obrtaja, mada začuđujuće malo troši na 130, od 7 do 8 litara ne vezano za rad klime. Sve u svemu ok motor za naše uslove. Samo bih dodao kao najveću manu da trosi oko 1L ulja na 5000km, potrošnja ulja se vremenom smanjivala i u ovlašćenom servisu kažu da je to normalno i da se ona posle 50 000 predjenih stabilizuje na 1L na 10 000km. Meni je to bilo neshvatljivo, opel benzinac iz 1997 koji je presao 300k km mi ne troši toliko.
Ima jedan video, ne znam kako se zove, skinu karter od Lade i naprave od providnog materijala isti. Sipaju ulje propisno i upale motor. Pumpa izvlači ulje i praktično ostaje tek da pokrije dno dok ne krene da se vraća kroz motor nazad. Sve vreme dok motor radi na dnu kartera je mala količina ulja, t...ako da ako fali pola litra već je kritično da povlači vazduh. To za Megan je tako zaista, Reno za benzinski motor ima čistu 10-ku, ali se mora prihvatiti da ostali motori troše ulje i tu se ne može ništa promentiti.Pročitaj više
A isto ima klip gde su vozila 3 il 4 auta bez ulja i svi su bogami presli bas dosta dok nisu zakucali dok je Japanac sad dal ke Honda ili naka Tojota to sad ne znam on je preso pa za trecinu vise.Mada ima taj klio da se nadje na Youtubu.
Odlican interni restyling FIAT-a 500L. Vozio sam i onaj stari (2014) i ovaj novi , 2019 (bas u bronzanojo boji sa slike). U novoj verziji , otklonjene su bukvalno sve zamerke sa starog modela. Sedista su odlicna !. Dizajn instrument table - vrhunski , ukljucujuci i 3.5 incni TFT ekran koji prikazuje... sve potrebne informacije. Volan i komande - odlicne. Uconnect 7 inca, veoma dobar , ima malo sporiji rad, ali Blutooth konekcija sa telefonim radi perfektno, Radio - perfektno, Navigacija TOM TOM- vrlo dobra. U Lounnge verziji , upotrebljeni su prilicno kvalitetni materijali , i nemam zamerki. Meni se cini , da je cak smanjena potrosnja ulja iako je motor ostao isti 1.4 95ks, mada to moze biti individualna karakteristika svakog motora. Sve u svemu , odlican automobil, za relativno malo novca. Automobil i dalje ima veoma mocan Automatski klima uredjaj.
Iz nekog razloga , neki pametnjakovic u FIATU-u je ukinuo ili preveo u dodatnu opremu, centralni izduv za ventilaciju koji se nalazi pored instrument table. umesto odlicno pozicioniranog izduva koji sam imao na Starmo 500L, sa imam neupotrebljivu i bezveznu ostavu za stvari ... koje na suncu mogu da... dostignu 100 stepeni- Kada bolje razmislim , taj pametnjakovic mi je u stvari prodao Mikro-talasnu pecnicu za auto , koju nisam ni trazio , ni platio. NAravno , i dalje je najveca mana automobila - potrosnja u Urbanim uslovima (tipa kreni stani , Beograd) , koja iznosi 11-12L benzina na 100km. Potrosnja na otvorenom putu je u rangu svih ostalih benzinskih motora.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Moj drugar je razmišljao da kupi ovaj auto i bukvalno ga je odbila cena upravo te verzije 1.4 sa 95 KS, pošto je čitao po forumima da je katastrofa za vožnju i za potrošnju istovremeno. Iskreno, nije mi jasno šta su Italijani planirali da postignu sa tim motorom, pošto sam vozio tu verziju i tu se p...ostavlja pitanje da li je neko napravio totalnu havariju sa menjačem ili lažu za konjske snage ili je obrtni moment suludo mali ili je nešto deseto u pitanju. Uglavnom, koliko god u to vreme dok se proizvodio 500L ja želeo da podržavam taj model, čini mi se da Italijani nikad nisu imali iole ozbiljniju želju da ga forsiraju na širem tržištu. A sada mogu da se kladim da je na moju veliku žalost ta fabrika mrtva.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Да би се искористила снага, тражи 6.000 обртаја.
'www.automobile-catalog.com/wykres_power.php'
Razlog za prijavu korisnika
Trazi al veruj da skoro da razlike nema kad vozis sporo i kad vozi na 6000 obrtaja (na 6k je crvena zona) juce me iznerviro tip s Puntom i krene on ja gas za njim na 6000 sam menjao i opet mi je lik pobego za 2 duzine auta...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imao sam 1.4 95KS Benzinca.
Ako gledamo odnos cene, kvaliteta i šta auto pruža smatram da je odličan. Prostora ima više nego dovoljno, ja sa svojih 2m sednem na zadnje sedište iza prednjeg koje je podešeno prema meni bez problema. Udobnost je odlična, mnogo udobniji od nemaca sa kojima sam se... do sada susretao. Kočnice bih takođe pohvalio. Što se tiče enterijera meni dopadljiv kao i ceo auto generalno. Ko kaže da je enterijer nekvalitetan, neka samo sedne u VW T-crosa ili T-roca koji kostaju 20-30k evra pa nek se javi ili u bilo koji VW model do C segmenta. Meni je potrošnja bila tačno 8L, više puta mereno od čepa do čepa(bord laže oko 0.5-0.7L), sa vožnjom 50% autoput 13km/h i 50% Beograd, sa tim da je bio službeni auto i da ga nisam mnogo štedeo smatram potrošnju pozitivnom.
Od mana bih naveo malo slab motor što se oseti samo na magistralnom putu, ja sam navikao da vozim benzince pa šaltanje u 2,3 brzine manje pri preticanju mi nije strano, ali je definitivno zamorno. Takođe i menjač od 6 stepeni je uzasan, verujem da je to neki inženjer dobro smislio ali mi se ne ...sviđa previše stiskanja kvačila. U 6oj brzini pri 2000obrtaja je na 82-84 km/h, a na 130km/h se vrti na 3500obrtaja, mada začuđujuće malo troši na 130, od 7 do 8 litara ne vezano za rad klime. Sve u svemu ok motor za naše uslove. Samo bih dodao kao najveću manu da trosi oko 1L ulja na 5000km, potrošnja ulja se vremenom smanjivala i u ovlašćenom servisu kažu da je to normalno i da se ona posle 50 000 predjenih stabilizuje na 1L na 10 000km. Meni je to bilo neshvatljivo, opel benzinac iz 1997 koji je presao 300k km mi ne troši toliko.
Pročitaj više
30. Mar 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ima jedan video, ne znam kako se zove, skinu karter od Lade i naprave od providnog materijala isti. Sipaju ulje propisno i upale motor. Pumpa izvlači ulje i praktično ostaje tek da pokrije dno dok ne krene da se vraća kroz motor nazad. Sve vreme dok motor radi na dnu kartera je mala količina ulja, t...ako da ako fali pola litra već je kritično da povlači vazduh. To za Megan je tako zaista, Reno za benzinski motor ima čistu 10-ku, ali se mora prihvatiti da ostali motori troše ulje i tu se ne može ništa promentiti.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
A isto ima klip gde su vozila 3 il 4 auta bez ulja i svi su bogami presli bas dosta dok nisu zakucali dok je Japanac sad dal ke Honda ili naka Tojota to sad ne znam on je preso pa za trecinu vise.Mada ima taj klio da se nadje na Youtubu.
Razlog za prijavu korisnika
'youtu.be/zyejT4VPzlE
'
Evo Link
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Odlican interni restyling FIAT-a 500L. Vozio sam i onaj stari (2014) i ovaj novi , 2019 (bas u bronzanojo boji sa slike). U novoj verziji , otklonjene su bukvalno sve zamerke sa starog modela. Sedista su odlicna !. Dizajn instrument table - vrhunski , ukljucujuci i 3.5 incni TFT ekran koji prikazuje... sve potrebne informacije. Volan i komande - odlicne. Uconnect 7 inca, veoma dobar , ima malo sporiji rad, ali Blutooth konekcija sa telefonim radi perfektno, Radio - perfektno, Navigacija TOM TOM- vrlo dobra. U Lounnge verziji , upotrebljeni su prilicno kvalitetni materijali , i nemam zamerki. Meni se cini , da je cak smanjena potrosnja ulja iako je motor ostao isti 1.4 95ks, mada to moze biti individualna karakteristika svakog motora. Sve u svemu , odlican automobil, za relativno malo novca. Automobil i dalje ima veoma mocan Automatski klima uredjaj.
Iz nekog razloga , neki pametnjakovic u FIATU-u je ukinuo ili preveo u dodatnu opremu, centralni izduv za ventilaciju koji se nalazi pored instrument table. umesto odlicno pozicioniranog izduva koji sam imao na Starmo 500L, sa imam neupotrebljivu i bezveznu ostavu za stvari ... koje na suncu mogu da... dostignu 100 stepeni- Kada bolje razmislim , taj pametnjakovic mi je u stvari prodao Mikro-talasnu pecnicu za auto , koju nisam ni trazio , ni platio. NAravno , i dalje je najveca mana automobila - potrosnja u Urbanim uslovima (tipa kreni stani , Beograd) , koja iznosi 11-12L benzina na 100km. Potrosnja na otvorenom putu je u rangu svih ostalih benzinskih motora.
Pročitaj više
02. Okt 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Tu se ozbiljno isplati doplata za multidzet.
Razlog za prijavu korisnika
A što se tiče performansi tog motora? Kako vuče?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.