104 vozača ga je parkiralo
69.7
73 ocena
Cena/Kvalitet: 75/100
Komfor: 39/100
Održavanje: 84/100
Potrošnja: 77/100
Pouzdanost: 70/100
Motor: 76/100
Prednosti
Mane

Milos Uzelac iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor Imam ga vec evo peta godina, 1,3mjet 2004 god proizvodnje, samo reci hvale, ekonomican, mali potrosac, od troskova sam imao set kvacila i senzor pozicije volana. Ulaganje u estetiku sto sam ja hteo.

Mane

Komfor Senzor pozicije volana, to im je boljka.

11. Sep 2015.

Neven Baus iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Održavanje Potrošnja Izuzetno mali potrošač. Ako se vozi po ograničenjima brzine (npr. Sombor - Bačka Palanka i nazad) potrošnja cca 4,7 l/100km

Mane

Auspuh se raspao na 70 000 km, problemi sa svećicama koje nisu izdržale ni 15 000 km

13. Aug 2015.

Misa Aksic iznosi svoje utiske o

03. Aug 2015.
Pogledaj ostalih 7 komentara
04. Aug 2015.

Nije smrt voziti na malim obrtajima, nego je loše po motor davati naglo gas na malim obrtajima u velikom stepenu prenosa . Recimo voziš u 5.brzini 70 km/h i naglo daš gas da nekog obiđeš . Razlog što je loše je što mnogo goriva sagoreva i jako gurne klipove, a klipovi pružaju veliki otpor (jer logično ne mogu da se brzo kreću kad je stepen prenosa visok) . Onda se klipovi trzaju , to se prenosi na radilicu i.t.d. Imaš dole bolje objašnjenje, doduše na engleskom

E sad, ovi noviji ECU bi kobajagi trebalo da spreče majmuna da upropasti motor "potapajući gas" , ali iz iskustva to obično nije tako , naročito kod starijih modela vozila koji su kod nas najčešći

'mechanics.stackexchange.com/questions/9364/lugging-the-engine-manual-transmission'

x
04. Aug 2015.

Možda je najlakše objasniti prostim primerom . Evo recimo auto (dizelaš) u 2. brzini na 1500 obrtaja ide oko 30km/h , a na 2000 obrtaja 40 km/h (razlika 10 km/h) . U trećoj na 1500 ide oko 45 km/h , a na 2000 oko 60 km/h (reazlika 15 km/h) . U četvrtoj na 1500 ide oko 60 km/h , a na 2000 oko 80 km...Pročitaj više

x

Misa Aksic iznosi svoje utiske o

03. Aug 2015.
Pogledaj ostalih 7 komentara
04. Aug 2015.

Nije smrt voziti na malim obrtajima, nego je loše po motor davati naglo gas na malim obrtajima u velikom stepenu prenosa . Recimo voziš u 5.brzini 70 km/h i naglo daš gas da nekog obiđeš . Razlog što je loše je što mnogo goriva sagoreva i jako gurne klipove, a klipovi pružaju veliki otpor (jer logično ne mogu da se brzo kreću kad je stepen prenosa visok) . Onda se klipovi trzaju , to se prenosi na radilicu i.t.d. Imaš dole bolje objašnjenje, doduše na engleskom

E sad, ovi noviji ECU bi kobajagi trebalo da spreče majmuna da upropasti motor "potapajući gas" , ali iz iskustva to obično nije tako , naročito kod starijih modela vozila koji su kod nas najčešći

'mechanics.stackexchange.com/questions/9364/lugging-the-engine-manual-transmission'

x
04. Aug 2015.

Možda je najlakše objasniti prostim primerom . Evo recimo auto (dizelaš) u 2. brzini na 1500 obrtaja ide oko 30km/h , a na 2000 obrtaja 40 km/h (razlika 10 km/h) . U trećoj na 1500 ide oko 45 km/h , a na 2000 oko 60 km/h (reazlika 15 km/h) . U četvrtoj na 1500 ide oko 60 km/h , a na 2000 oko 80 km...Pročitaj više

x

Misa Aksic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor Za 2 meseca koliko ga vozim nisam imao neka preterana ulaganja. Zadnji lezaj sa glavcinom i PK kais je jedino sto je bilo za zamenu.
Inace auto me je odusevio potrosnjom na otvorenom koja ne prelazi 3.5 i po gradu je oko 5.5l u letnjim uslovima.
Motor radi fino, mekano, povlaci od 2.000 a od 2.500...

Mane

Manjak mesta za putnike na zadnjoj klupi mada je to mozda zbog moje visine od 197 cm pa ka povucem vozacevo sediste kako meni odgovora oni iza bas i nemaju mesta.

Jos jednu "manu" koju bih naveo su kozna sedista. Verovatno cu u skorije vreme da zatamnim sva stakla pa ce taj "problem" biti manji.

03. Aug 2015.
Pogledaj ostalih 7 komentara
04. Aug 2015.

Nije smrt voziti na malim obrtajima, nego je loše po motor davati naglo gas na malim obrtajima u velikom stepenu prenosa . Recimo voziš u 5.brzini 70 km/h i naglo daš gas da nekog obiđeš . Razlog što je loše je što mnogo goriva sagoreva i jako gurne klipove, a klipovi pružaju veliki otpor (jer logično ne mogu da se brzo kreću kad je stepen prenosa visok) . Onda se klipovi trzaju , to se prenosi na radilicu i.t.d. Imaš dole bolje objašnjenje, doduše na engleskom

E sad, ovi noviji ECU bi kobajagi trebalo da spreče majmuna da upropasti motor "potapajući gas" , ali iz iskustva to obično nije tako , naročito kod starijih modela vozila koji su kod nas najčešći

'mechanics.stackexchange.com/questions/9364/lugging-the-engine-manual-transmission'

x
04. Aug 2015.

Možda je najlakše objasniti prostim primerom . Evo recimo auto (dizelaš) u 2. brzini na 1500 obrtaja ide oko 30km/h , a na 2000 obrtaja 40 km/h (razlika 10 km/h) . U trećoj na 1500 ide oko 45 km/h , a na 2000 oko 60 km/h (reazlika 15 km/h) . U četvrtoj na 1500 ide oko 60 km/h , a na 2000 oko 80 km...Pročitaj više

x

Mirko Dinic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Održavanje Potrošnja Imao sam Fiat Punto 1.9 JTD 2004 god 86 KS.Mogu samo da kazem da sam bio prezadovoljan sa njim!Lepo ubrzava,malo trosi,nije skup za odrzavanje,sve u svemu vrlo dobar gradski automobil.

Mane

Komfor Jedina mana po meni jeste sto ima malo prostora u gepeku.

17. Jul 2015.

Mladen Rajkovic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor U pitanju je 1.3 MultiJet 70KS. Uvezao ga 2006-te iz Italije sa neki 69k (bar je tako pisalo). 2004-to godiste. Bez ikakvih ulaganja u tom momentu.
Na 100k menjao set kvacila i sva 4 amortizera.

Presao sa njim posle toga preko 100k bez ikakvih ulaganja. Samo redvni servisi. Ukupno oko 150.000 za 3 ...

Mane

Kvalitet plastika tipicno Italijanski ali meni to nikad nije smetalo.
Kad god udje neki "svaba" ljubitelj, odmah pocne da kucka po tabli i da klima glavom. :) mene bas bilo briga.

05. Mar 2015.

Petar Zizovic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Solidan autic 1.2 Redovan servis samo sa Selenijom, inace trosi ulje. Ulja 3 litra nepuna staju i kosta 33 eura. Filter 6 eura. Filter goriva nema. Nije ni jeftin ni skup za djelove. skoro kao i svaki auto. Kad se redovno odrzava nije skup ali kad se nakupi par sitnica onda je svaki auto skup.

Mane

Potrošnja jeftin za odrzavanje? Na 15000 lamela zamjenjena 150 eura. motor prekriven uljem. Plastika losa. farovi losi kako jacina tako i plastika koja zuti. Vrata skripe. Kad se podigne na dizalicu vrata se ne otvaraju jer se citav iskrivi. Motor farova crko. Za brisac sam dao 90 eura sa motorom naravno. ...Pozadi je neudoban. Potrosac nije mali cak cini mi se i preko 9l gradske. Na otvorenom manje ali je slab motor za duza putovanja. 165000 sam do sad presao i jedva cekam da ga prodam. Gepek mali. Limarija i nije neka jer je pocela korozija oko ivica prozora i soferke. Bocni stub izmedju soferke i lijevih vrata je takk postavljen da cesto ne vidim pjesaka kad skrecem u lijevo.

25. Feb 2015.
Postavi pitanje preko 30000 vozača odgovara