Kao i svaki Punto, jeftin je za održavanje, osim ako mu se ne pokvari onaj servo sa City modom, što može da bude prilično skupo. Trošiće ti verovatno oko 9 litara plina. Što se tiče ful opreme, kože i multimedije, ne vidim kakve to veze konkretno ima sa ovim?
Nikakve u pravu si. Mene zanima jer mu je motor 70kw-90ks a ja imam pežoa sa BMW motorom 70kw-90ks sa lancem izuzetno problematika,komplikovano, skup za održavanje i neće svako da ga radi tj većina. Zato pitam da ne pogrešim opet.
Pozdrav! Da li je neko imao sličan problem na puntu 1.3 multi džet dešava se da pri dodavanju ili puštanju gasa auto cimne kao da je neki nosač motora u pitanju i to je najviše izraženo na ravnom ili nizbrdici u većoj brzini manje se oseća, a u nižoj brzini više? Mislio sam da su nosači motora u pitanju i promenio sam sve, za nijansu je bolje ali se maltene isto dešava. Da li neko zna šta može da bude u pitanju?
Koji modeli mogu da pariraju Puntu po pitanju troškova održavanja?
Pošto imam 193cm, značilo bi mi da predložite neke modele koji nisu osetno manji od Punta. Možda grešim, ali sudeći po pričama recimo Citroen C3 iako deluje viši, zapravo ima manje mesta unutra u odnosu na Punta.
Unapred se izvinjavam, nisam imao automobil do sada pa možda i "ne znam šta pričam".
I da, od predloženih modela, bonus poeni idu za modele sa većim gepekom (a nisu karavan)
Ovako na prvu kada gledam, Škoda Fabia mi ...potpada pod željeni opis, ali slušam predloge.Pročitaj više
Kupio sam punta i dobio dva ključa. Oba pale auto ali nijedan ne otključava niti zakljućava auto u bravi, nego samo na daljinski. Kako da rešim to jer ako mi se isprazni akumulator moram da obijam auto... Kako se to rešava?
Pozdrav forumasi, mozda sam promasio temu ali verijem da mi necete zameriti.
U poseti su mi sestra i zet(koji je strani drzavljanin) i trebao bih mu posuditi automobil kako bi obisao rodbinu u Srbiji. Moje pitanje glasi: da li treba da mu dajem ovlascenje za upravljanje vozilo, kao i gde se ono vadi? Unapred hvala!
Može i bez međunarodne vozačke dozvole ukoliko dolazi iz zemlje koja priznaje naše vozačke dozvole - po principu međusobnog priznavanja.
Evo šta konkretno piše u zakonu: Stranac koji privremeno boravi u Republici Srbiji, na osnovu važeće putne isprave, strane lične karte ili vize ili državljanin R...epublike Srbije koji boravi ili prebiva u inostranstvu pa privremeno dođe u Republiku Srbiju, može upravljati vozilom na osnovu strane vozačke dozvole, odnosno međunarodne vozačke dozvole u vreme njenog važenja, pod uslovom reciprociteta za vreme svog privremenog boravka. Lice iz ovog stava dužno je da poseduje dokaz o dužini boravka u kontinuitetu na teritoriji Republike Srbije kada upravlja vozilom u saobraćaju, i da isti pruži na uvid na zahtev ovlašćenog službenog lica.Pročitaj više
Skoro sam položio pa se malo raspitujem u vezi
polovnih automobila, na oglasima sam nasao ovaj auto pa me zanima sta mislite o ovom auto za pocetak Fiat Punto 2005 1.2 8V 1000e
Auto koji je veoma jeftin za odrzavanje,sa malom potrosnjom. Taj 1.2 je veoma prost...i jeftin za odrzavanje. Generalno veoma dobar auto za pocetnike za taj novac..bezbednost mu je jedina mana. Pored toga svakako mislim da je pravi izbor..pogledaj dobro limariju taj je poprilicno jeftin.
Pogledaj ih... par da bi imao pravi utisak o autu..
Ja bih gledao i suzuki alto ako ima za taj priblizni novac,drugarica je njega uzela kao prvi auto i veoma je dobar.Pročitaj više
Suzuki je za odrzavanje skupji od punta..
Pogledaj lanciu ypsilon sa tim motorom. Osnova je punto,jeftina za odrzavanje ali prefinjenjija od punta,udobnija i prijatnija za voznju.
Pa nije bas mala potrosnja...za 60ks i 8.5L grad niije mala a ne ide nikako a jos klima kad se ukljuci pa nema dusu da ide.Zadnja klupa je kao da si seo bas na klupu al bukvalno.A odrzavanje jeste jeftino,al opet imas i malo jace automobile i malo komfornije pa sto ne bi dao jos 200 do 300e pa kupio... nesto bolje.Pročitaj više
Punto 1.4, 2005., 95ks. Da li osim ovoga (zupčasti kaiš, španeri, roleri, klinasti kaiš (PK kaiš), pumpa za vodu (vodena pumpa), veliki servis podrazumeva još nešto? Motor je isti kao u GP. Da li je neko skoro radio i koliko otprilike košta? Hvala.
Veliki servis podrazumeva i mali, osim ako je nedavno rađen. To je ulje, filter ulja, goriva, vazduha i klime. Sve ukupno sa majstorom izlazi oko 250 evra, sa boljim kvalitetom delova.
Na nekom privemernom poslu vozio sam 1.2 8v. Auto je prosecne udobnosti,kvalitet izrade nije neki ali je zato i cena povoljna. Motor prost i poprilicno jeftin za odrzavanje, i veoma izdrzljiv. Imao sam ga u grande puntu sa plinom,smesna potrosnja. Svi motori u ovom autu su dobri,1.4 95 konja mu je n...ekq prava mera. 1.3 mtj,sad ga posedujem samo u lancii isto odlucan motor. Ja samo ne bih uzimao 1.9 jer mislim da nije neophodan za ovaj auto. Ja bih iskreno uzeo neki sa plinom,to je najidplativije ili odrzavan 1.3 dizel. Auto je super sa nasle uslove,delova gde hoces,sve jeftino i generalno pouzdan.Pročitaj više
Za Punto su dva motora idealna. 1.2 16V i 1.3 Multijet. Benzinac troši oko 8l. u gradu, na otovrenom 5,5l, na autoputu oko 6,5l i takođe odlično radi na plin. Za tu karoseriju sasvim korektno ubrzanje. Motor je pouzdan i vrlo jeftin za održavanje. Dizel odlično vuče i na nižim režimima, dok se na au...toputu vrti malo brže nego što je to uobičajno za dizel. 3100 obrtaja pri 120 km/h, dok je kod Fieste, Francuza i sl. 2800 obrtaja u toj klasi. potrošnja ide od 6,5l u gradu do 3,8l na magistralnom putu, dok je na autoputu oko 5l. Dizel ima lanac koji bi trebalo da se zmeni na oko 120.000 km jer može da pukne, a obavezno ako se čuje. Dizne su skuplje nego za neke slične motore. Nekih problema nema, ali kao i svaki motor može da se pokvari. Nema dpf i nema plivajući zamajac. Mana je možda slabija zvučna izolacija, mada ja volim kada mi se motor čuje i nisam ljubitelj bešumnih automobila pa mi i ne predstavlja veliku manu. Dizel je tiši. Plastika enterijera je tvrda, ali takva je kod te klase, nema bitne razlike u odnosu na slične automobile. Sedišta zavise od nivoa opreme, treba na to gledati, bolja sedišta svakako doprinose boljem utisku i udobnosti, postoje i dvobojni enterijeri koji su daleko lepši od klasičnih klot boja. Može čak imati i digitalnu klimu. Bitna stavka pri kupovini je stanje enterijera. Ja sam puno Puntića pregledao, svaki koji ima pohaban enterijer prešao je mnogo, najčešće preko 250.000 km, a ide kilometraža i preko 300.000. ovi koji imaju stvarnih 100 - 120 hiljada su relativno novi unutra i to treba tražiti. Vešanje je tvrđe podešeno, uz kombinaciju sa širim gumama može imati sportski karakter. Servo volana je električni sa dva moda rada, veoma je lak i idealan za grad, ali je i progresivan pa na većim brzinama pruža veću tvrdoću i preciznost. Zna da se pokvari, nov servo je vrlo skup, polovan može da se nađe. Gepek je solidne veličine, mesta unutra ima pristojno. Limarija možda nije najbolja, treba zagledati rubove i pragove.Pročitaj više
Sve je tacno,a ja bih naveo i da imaju problem sa malim radijatorom kojo mora da se zameni barem jednom,skupa je zamena a i tesko je naci nekog ko hoce to da radi mada se nadje al,inace odlican auto za grad u krugu od 30km.
Pozdrav
Zanima me misljenje o Puntu Hgt-u
Iskocila mi je ponuda za taj auto, inace auto se nalazi u mestu odakle sam pa donekle i poznajem vlasnika i sam auto.
Zanima me generalno kakvi su to motori u njima
Jedni kazu losi su, prolupaju cas posla, crkava varijator, skupo odrzavanje
Dok drugi kazu da su ti motori dobri, da dosta dobro ide sa tim motorom
Potrosnja me generalno ne zanima jer je nemoguce da auto ide dobro, a da trosi malo..
Iskreno, voleo bih da neko kaze sve kako jeste, da znam sta... da ocekujem ako ga uzmem :))Pročitaj više
Motor je dobar, to je jedan od boljih Fiatovih motora generalno, samo više leži karoseriji kao što je Stilo. Punto sa njim ide kao neki veći automobili sa V6 ili turbo motorom mnogo veće snage, a sve zahvaljujući lakoj karoseriji. Naravno postavlja se pitanje bezbednosti, treba imati kontrolu nad sv...ojim adrenalinom. Potrošnja je veća, ali ne toliko velika, opet zavisi kako se vozi. Može da troši i 6,5, može i 15l, zavisi samo od vozača. Što se nekih mana tiče, prolupa jer neki vozači zamišljaju da voze formulu, a ne putnički auto pa je dobro što poznaješ vlasnika jer rizično je ako se ne zna koja "budala" ga je vozila ranije. Varijator faze jeste slaba tačka kod njih, ali to je tako i kod svih drugih motora koji imaju varijabilni ugao otvaranja ventila, a ima ih poprilično u novijim generacijama. Sve u svemu nećeš pogrešiti ako je auto očuvan, održavan. Limarija može biti problem kod Punta. Obrati pažnju na rubove krila i na pragove. Takođe obrati pažnju na ispravnost servo uređaja koji je dosta skup za Punto i nema pojedinačnih delova već kad crkne kupuje se komplet. Oko nekih drugih stvari problema uglavnom nema. Registracija je skupa zbog kubikaže i kilovata, nesrazmerna vrednosti auta.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Kao i svaki Punto, jeftin je za održavanje, osim ako mu se ne pokvari onaj servo sa City modom, što može da bude prilično skupo. Trošiće ti verovatno oko 9 litara plina. Što se tiče ful opreme, kože i multimedije, ne vidim kakve to veze konkretno ima sa ovim?
Razlog za prijavu korisnika
Nikakve u pravu si. Mene zanima jer mu je motor 70kw-90ks a ja imam pežoa sa BMW motorom 70kw-90ks sa lancem izuzetno problematika,komplikovano, skup za održavanje i neće svako da ga radi tj većina. Zato pitam da ne pogrešim opet.
Razlog za prijavu korisnika
Ok
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav! Da li je neko imao sličan problem na puntu 1.3 multi džet dešava se da pri dodavanju ili puštanju gasa auto cimne kao da je neki nosač motora u pitanju i to je najviše izraženo na ravnom ili nizbrdici u većoj brzini manje se oseća, a u nižoj brzini više? Mislio sam da su nosači motora u pitanju i promenio sam sve, za nijansu je bolje ali se maltene isto dešava. Da li neko zna šta može da bude u pitanju?
30. Okt 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Могу можда да буду хомокинетички зглобови на полуосовинама. Или нешто на трапу што има велики зазор.
Razlog za prijavu korisnika
I ja imam isti problem. Da li si uspeo mozda da resis?
Hvala
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Koji modeli mogu da pariraju Puntu po pitanju troškova održavanja?
05. Okt 2021.Pošto imam 193cm, značilo bi mi da predložite neke modele koji nisu osetno manji od Punta. Možda grešim, ali sudeći po pričama recimo Citroen C3 iako deluje viši, zapravo ima manje mesta unutra u odnosu na Punta.
Unapred se izvinjavam, nisam imao automobil do sada pa možda i "ne znam šta pričam".
I da, od predloženih modela, bonus poeni idu za modele sa većim gepekom (a nisu karavan)
Ovako na prvu kada gledam, Škoda Fabia mi ... potpada pod željeni opis, ali slušam predloge. Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Mislim da ti je Punto najbolji izbor po pitanju troškova i onoga što nudi. Fabia je kod kupovine znatno skuplja od Punta.
Razlog za prijavu korisnika
Honda Jazz и Civic. Само што се скупљи за одржавање.
Можда и Toyota Yaris.
Или нешто типа Opel Zafira.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Kupio sam punta i dobio dva ključa. Oba pale auto ali nijedan ne otključava niti zakljućava auto u bravi, nego samo na daljinski. Kako da rešim to jer ako mi se isprazni akumulator moram da obijam auto... Kako se to rešava?
15. Sep 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ima da se kupe ulošci sa kljucevima remontuje se i nemaš više problema sa bravama.
Razlog za prijavu korisnika
A brava za paljenje, daljinsko zaključavanje, jel sve funkcioniše? I kako se krecu cene toga?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav forumasi, mozda sam promasio temu ali verijem da mi necete zameriti.
16. Aug 2021.U poseti su mi sestra i zet(koji je strani drzavljanin) i trebao bih mu posuditi automobil kako bi obisao rodbinu u Srbiji. Moje pitanje glasi: da li treba da mu dajem ovlascenje za upravljanje vozilo, kao i gde se ono vadi? Unapred hvala!
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Može voziti uz potvrdu o dužini boravka u Srbiji i mora posedovati međunarodnu vozačku dozvolu.
Razlog za prijavu korisnika
Može i bez međunarodne vozačke dozvole ukoliko dolazi iz zemlje koja priznaje naše vozačke dozvole - po principu međusobnog priznavanja.
Evo šta konkretno piše u zakonu: Stranac koji privremeno boravi u Republici Srbiji, na osnovu važeće putne isprave, strane lične karte ili vize ili državljanin R...epublike Srbije koji boravi ili prebiva u inostranstvu pa privremeno dođe u Republiku Srbiju, može upravljati vozilom na osnovu strane vozačke dozvole, odnosno međunarodne vozačke dozvole u vreme njenog važenja, pod uslovom reciprociteta za vreme svog privremenog boravka. Lice iz ovog stava dužno je da poseduje dokaz o dužini boravka u kontinuitetu na teritoriji Republike Srbije kada upravlja vozilom u saobraćaju, i da isti pruži na uvid na zahtev ovlašćenog službenog lica.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
A što se tiče ovlašćenja - koliko ja znam nema potrebe za njim. Važe isti uslovi kao da daš auto bilo kome drugom ko živi u Srbiji.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Koliko je štop svetlo za fiat punto 2004 godiste, troje vrata?
28. Dec 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Oko 25 do 30 €
Razlog za prijavu korisnika
Od 25 do 30€
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Skoro sam položio pa se malo raspitujem u vezi
10. Jun 2020.polovnih automobila, na oglasima sam nasao ovaj auto pa me zanima sta mislite o ovom auto za pocetak Fiat Punto 2005 1.2 8V 1000e
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Auto koji je veoma jeftin za odrzavanje,sa malom potrosnjom. Taj 1.2 je veoma prost...i jeftin za odrzavanje. Generalno veoma dobar auto za pocetnike za taj novac..bezbednost mu je jedina mana. Pored toga svakako mislim da je pravi izbor..pogledaj dobro limariju taj je poprilicno jeftin.
Pogledaj ih... par da bi imao pravi utisak o autu..
Ja bih gledao i suzuki alto ako ima za taj priblizni novac,drugarica je njega uzela kao prvi auto i veoma je dobar.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Suzuki je za odrzavanje skupji od punta..
Pogledaj lanciu ypsilon sa tim motorom. Osnova je punto,jeftina za odrzavanje ali prefinjenjija od punta,udobnija i prijatnija za voznju.
Razlog za prijavu korisnika
Pa nije bas mala potrosnja...za 60ks i 8.5L grad niije mala a ne ide nikako a jos klima kad se ukljuci pa nema dusu da ide.Zadnja klupa je kao da si seo bas na klupu al bukvalno.A odrzavanje jeste jeftino,al opet imas i malo jace automobile i malo komfornije pa sto ne bi dao jos 200 do 300e pa kupio... nesto bolje.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Punto 1.4, 2005., 95ks. Da li osim ovoga (zupčasti kaiš, španeri, roleri, klinasti kaiš (PK kaiš), pumpa za vodu (vodena pumpa), veliki servis podrazumeva još nešto? Motor je isti kao u GP. Da li je neko skoro radio i koliko otprilike košta? Hvala.
26. Maj 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Veliki servis podrazumeva i mali, osim ako je nedavno rađen. To je ulje, filter ulja, goriva, vazduha i klime. Sve ukupno sa majstorom izlazi oko 250 evra, sa boljim kvalitetom delova.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Fiat punto kakav je sa odrzavanjem, potrosnja i pouzdanost? Benzin ili Dizel? Sta mislite o ovom autu? Koji su najbolji motori?
09. Apr 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Na nekom privemernom poslu vozio sam 1.2 8v. Auto je prosecne udobnosti,kvalitet izrade nije neki ali je zato i cena povoljna. Motor prost i poprilicno jeftin za odrzavanje, i veoma izdrzljiv. Imao sam ga u grande puntu sa plinom,smesna potrosnja. Svi motori u ovom autu su dobri,1.4 95 konja mu je n...ekq prava mera. 1.3 mtj,sad ga posedujem samo u lancii isto odlucan motor. Ja samo ne bih uzimao 1.9 jer mislim da nije neophodan za ovaj auto. Ja bih iskreno uzeo neki sa plinom,to je najidplativije ili odrzavan 1.3 dizel. Auto je super sa nasle uslove,delova gde hoces,sve jeftino i generalno pouzdan.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Za Punto su dva motora idealna. 1.2 16V i 1.3 Multijet. Benzinac troši oko 8l. u gradu, na otovrenom 5,5l, na autoputu oko 6,5l i takođe odlično radi na plin. Za tu karoseriju sasvim korektno ubrzanje. Motor je pouzdan i vrlo jeftin za održavanje. Dizel odlično vuče i na nižim režimima, dok se na au...toputu vrti malo brže nego što je to uobičajno za dizel. 3100 obrtaja pri 120 km/h, dok je kod Fieste, Francuza i sl. 2800 obrtaja u toj klasi. potrošnja ide od 6,5l u gradu do 3,8l na magistralnom putu, dok je na autoputu oko 5l. Dizel ima lanac koji bi trebalo da se zmeni na oko 120.000 km jer može da pukne, a obavezno ako se čuje. Dizne su skuplje nego za neke slične motore. Nekih problema nema, ali kao i svaki motor može da se pokvari. Nema dpf i nema plivajući zamajac. Mana je možda slabija zvučna izolacija, mada ja volim kada mi se motor čuje i nisam ljubitelj bešumnih automobila pa mi i ne predstavlja veliku manu. Dizel je tiši. Plastika enterijera je tvrda, ali takva je kod te klase, nema bitne razlike u odnosu na slične automobile. Sedišta zavise od nivoa opreme, treba na to gledati, bolja sedišta svakako doprinose boljem utisku i udobnosti, postoje i dvobojni enterijeri koji su daleko lepši od klasičnih klot boja. Može čak imati i digitalnu klimu. Bitna stavka pri kupovini je stanje enterijera. Ja sam puno Puntića pregledao, svaki koji ima pohaban enterijer prešao je mnogo, najčešće preko 250.000 km, a ide kilometraža i preko 300.000. ovi koji imaju stvarnih 100 - 120 hiljada su relativno novi unutra i to treba tražiti. Vešanje je tvrđe podešeno, uz kombinaciju sa širim gumama može imati sportski karakter. Servo volana je električni sa dva moda rada, veoma je lak i idealan za grad, ali je i progresivan pa na većim brzinama pruža veću tvrdoću i preciznost. Zna da se pokvari, nov servo je vrlo skup, polovan može da se nađe. Gepek je solidne veličine, mesta unutra ima pristojno. Limarija možda nije najbolja, treba zagledati rubove i pragove.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Sve je tacno,a ja bih naveo i da imaju problem sa malim radijatorom kojo mora da se zameni barem jednom,skupa je zamena a i tesko je naci nekog ko hoce to da radi mada se nadje al,inace odlican auto za grad u krugu od 30km.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav
02. Apr 2020.Zanima me misljenje o Puntu Hgt-u
Iskocila mi je ponuda za taj auto, inace auto se nalazi u mestu odakle sam pa donekle i poznajem vlasnika i sam auto.
Zanima me generalno kakvi su to motori u njima
Jedni kazu losi su, prolupaju cas posla, crkava varijator, skupo odrzavanje
Dok drugi kazu da su ti motori dobri, da dosta dobro ide sa tim motorom
Potrosnja me generalno ne zanima jer je nemoguce da auto ide dobro, a da trosi malo..
Iskreno, voleo bih da neko kaze sve kako jeste, da znam sta... da ocekujem ako ga uzmem :)) Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Motor je dobar, to je jedan od boljih Fiatovih motora generalno, samo više leži karoseriji kao što je Stilo. Punto sa njim ide kao neki veći automobili sa V6 ili turbo motorom mnogo veće snage, a sve zahvaljujući lakoj karoseriji. Naravno postavlja se pitanje bezbednosti, treba imati kontrolu nad sv...ojim adrenalinom. Potrošnja je veća, ali ne toliko velika, opet zavisi kako se vozi. Može da troši i 6,5, može i 15l, zavisi samo od vozača. Što se nekih mana tiče, prolupa jer neki vozači zamišljaju da voze formulu, a ne putnički auto pa je dobro što poznaješ vlasnika jer rizično je ako se ne zna koja "budala" ga je vozila ranije. Varijator faze jeste slaba tačka kod njih, ali to je tako i kod svih drugih motora koji imaju varijabilni ugao otvaranja ventila, a ima ih poprilično u novijim generacijama. Sve u svemu nećeš pogrešiti ako je auto očuvan, održavan. Limarija može biti problem kod Punta. Obrati pažnju na rubove krila i na pragove. Takođe obrati pažnju na ispravnost servo uređaja koji je dosta skup za Punto i nema pojedinačnih delova već kad crkne kupuje se komplet. Oko nekih drugih stvari problema uglavnom nema. Registracija je skupa zbog kubikaže i kilovata, nesrazmerna vrednosti auta.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.