Imao sam 1.2 benzinca. Nisu mogle da prodju ni 2 nedelje bez da moram da ga teram kod majstora. Nema sta nisam menjao (akomulator, alternator, kompjuter, dihtung glave, solje amortizera, bobine, pumpa za gorivo, anlaser i jos mnogo toga), ali je on nekako nastavio da se kvari. Od elektronike o kabin...i nema sta nije svakodnevno crkavalo. Auto nije imao snage, prokuvavao je na uzbrdicama. Neretko se desavalo da crkne na sred puta, bojao sam se da sa njim idem na duza putovanja. Plastike na instrument tabli bi postajale lepljive na jakom suncu. Sve na sistemu za kocenje je crkavalo, kao i na sistemu za upravljanje. Na kraju je motor zaribao i morala je da se radi generalna, sto se nije isplatilo. Auto za izbegavanje, pogotovo 1.2 benzinci.
Ovo mi baš deluje kao preteran broj kvarova. Naravno, nešto od toga što si naveo jednostavno nakon određenog vremena mora da se menja kod svih automobila, ali ako si jednom ili dva puta mesečno morao da ideš kod majstora, deluje mi kao da je taj auto već bio uništen i skrpljen samo za prodaju, pa ka...d je došao tebi u ruke onda je krenulo jedno po jedno... Možda grešim, možda je verzija sa samog početka proizvodnje pošto one neretko prave najviše problema.Pročitaj više
Da, 1.6 je u pitanju, pri brzinama preko 80 samo propadne papucica gasa i morate da stanete, ugasite i upalite auto da bi se opet "aktiviralo". Na auto-putu je najgore kada se dogodi u preticanju.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ovo mi baš deluje kao preteran broj kvarova. Naravno, nešto od toga što si naveo jednostavno nakon određenog vremena mora da se menja kod svih automobila, ali ako si jednom ili dva puta mesečno morao da ideš kod majstora, deluje mi kao da je taj auto već bio uništen i skrpljen samo za prodaju, pa ka...d je došao tebi u ruke onda je krenulo jedno po jedno... Možda grešim, možda je verzija sa samog početka proizvodnje pošto one neretko prave najviše problema.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
За овај аутомобил ништа испод 1.6 нема шта да тражи.
Razlog za prijavu korisnika
Realno, i meni tako deluje - 1.6 bi trebalo da je minimum.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jeftino odrzavanje,mala potrosnja,6.brzina.Sve u svemu kod mene je 6god i prezadovaljan sam
Trap nezan.Nije startan.Izbegavati obilazenje na autoputevima iznad 90km.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Koji motor? Zašto bukvalno niko ne napiše u opisu koji motor im je u autu? 🙂
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ja sam imao benzinca sa plinom, mala potrosnja je jedina prednost ovog auta.
Los kompjuter, klapna gasa pravi dosta problema, kao i generalno sva elektronika na autu. Bezite od benzinca sto dalje.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Verovatno je 1.6 u pitanju
Razlog za prijavu korisnika
Da, 1.6 je u pitanju, pri brzinama preko 80 samo propadne papucica gasa i morate da stanete, ugasite i upalite auto da bi se opet "aktiviralo". Na auto-putu je najgore kada se dogodi u preticanju.
Razlog za prijavu korisnika
To sam kasno saznao.. godinu dana sam proveo po majstorima, na kraju sam mu resio probleme sve i prodao ga za dzabe, samo da ga sklonim..
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.