Pre svega lep dizajn izgled vozila konkretno 2008 god Kuga medju dizel agregatima izabran je dobar motor HDI. Unutrasnjost lepa sa titanium opremom polu kozna sedista panorama dig klima.. ispod retrovizora osvetljenje grejaci soferke grejaci retrov itd. Menjac dosta korektan hod.Dobra izolacija zv...ucna motor skoro da se necuje.Polozaj vozaca u odnosu na putnicka bolji pregledniji. Mesto pozadi za putnike korektno.
Nekvalitetna plastika koja skrcka ,skrcka struze u zadnjem delu a i u prednjim tapacirima .Nepodvoznost cim pustis gas izbacis iz brzine expresno pada brzina.Napomenuo bi auto je bio u top stanju bez ikakvih ostecenja kako unutra tako ispolja. Na nasim losim putevima sa zakrpama neravninama auto t...raskavo deluje, jednostavno nema tezinu i cvrstinu da nalegne na putu.Volan lak upravljiv ali preosetljiv za neravnine osecaj da nailazak na kamencic ispasce iz ruke ako se malo opustite . U krivinama ne izbacuje zadnji kraj drzi dobro ali vozacev tur na pola sedista i priljubljen malte ne za vrata ovo govorim pri brzini od 60 km u blazoj krivini. Cetri vuce deluju mocno na pomen ali ako ne zivite na nekom uzvisenju pa treba da vas po snegu ili ne asvaltiranom putu doveze do praga nemaju nikakav znacaj samo potencijalni trosak. Podlozan koroziji uvoz CH gde su zime sa snegovima kisom ceo pod odozdo je izsaran povrsinskom korozijom . U gepeku lim 0.6mm rukom se uvija gore dole nedopustivo. Dosta ustede oko plastike tapacir pritisnite palcem on se uvija skrcka jer je ispod suplje bez ispune spolja gola plastika bez imalo mekoce tapacirunga. Prtljaznik jako mali ako ne oborite neko od sedista . Ako zelite Dzip ovo izgleda samo po gabaritima ... Par meseci vlasnik ..pozz
Vozim Kugu 2.0 tdci sa 163 konjskih snaga, prešao sam nekih 6000 km sa njim i za sad sam poprilično zadovoljan automobilom. Auto je vrlo snažan i brz, ima odlicnu zvucnu izolaciju sto kod ostalih Fordovih modela se navodi kao mana. Auto je jedan gradski SUV model, koji moze da skrene i van puta i... tu ce Kuga biti odlična ali ne treba tražiti od nje da ide preko svojih mogućnosti, ukoliko neko želi da vozi auto po isključivo terenskim uslovima, po ogrmnom blatu i kaljugama onda bi definitvno preporučio Ladu Nivu a ne Kugu. Motor je veoma pouzdan, nema velikih kvarova, redovno održavanje i to je to,delovi su cenovno vrlo prihvatljivi u odnosu na neke modele u ovoj kategoriji i ovog godišta. Potrošnja goriva je u gradskim uslovima zadovoljavajuci, krece se izmedju 8 i 9l u zavisnosti od načina voznje, na otvorenom putu je potrošnja znatno niža jer auto poseduje i 6 brzinu i kreće se negde oko 6l, a često i ispod toga.Što se tiče enterijera vozila postoje mnogo velike razlike u opremii, pa tako Kuga sa full opremom ima komplet kožna sedišta sa grejačima i električnim podešavanjem, dok kod one sa salbijom opremom idu obična sedišta od štofa, takodje postoje i mnoge druge razlike u opremi od dvozonske klime, većih felni,fabrički zatamlejnih stakala... Tako da u ovom segmentu prilikom kupovine treba dosta obratiti pažnju na samu opremu, naravno što je veći paket opreme cena je i viša. Auto je svakako vrlo atraktivan i ako je model star 10+ godina, i dan danas cete biti primećeni sa njim gde god se pojavili.
Kao standardnu manu koju ovaj motor ima (2.0 tdci) je problem sa DPF filterom, gde skoro u 95% slučajeva kada se upali lampica (check engine) na kontrolnog tabli upozorava upravo na problem sa DPF-om. Lako se zapušuje naročito prilikom kraćih gradskih destinacija, zato bar jednom u 2 meseca tr...eba izaći na autoput i voziti par kilometara na malo višim obrtajima. Takodje često crkavaju i senzori na DPF filteru koji se nalaze jedan na samom DPF-u a drugi ispod haube, koji prijavljuju problem i ako ga nema, njihova zamena iznosi nekih 50e za nov filter. Mana je takodje šti je model redak kod nas i delove karoserije prodaje mali broj ljudi, pa su sa cenama dosta jaki, jedna obična ukrasna lajsna na haubi košta i do 100e. Neki kazu da je problem mali klierns koji ovaj automobil ima, medjutim ukoliko imate felne 16 ili 17 to ce vam se mozda ciniti da je tako, sa stavljanjem većih felni 18 coli, auto ce dobiti veci klierns, poptuno zadovolajvajuci a nece izgubit na udobnosti ni malo.
Pozdrav svima bivsi vlasnik Ford Kuga 2008 2.0 TDCI .Pokusacu da budem sto objektivniji da bi eventualno pomogao buducem vlasniku ovog vozila . Napomenucu da je Kuga bila sa 240.000 CH uvoz odlicno ocuvana unutra a i spolja motor super limarija bez mane. Sto se tice motora HDI 100KW dosta elastican... i mekaniji od grupacije ww . Rad bez klapetanja i cukanja miran i ne bucan u kabini skoro necujan. Potrosnja po bordu 8 l sto moze znaciti da je samo veca . Menjac neka zlatna sredina nije kratak Audijev a nije ni Pezo dugacak hod korektan. Lim podlozan koroziji ceo pod je bio zahvacen povrsinskom korozijom u prtljazniku rukom savijas ide gore dole 0.6mm lim. Na volanu izuzetno lagan sto bi rekli upravljiv za tako robusan auto medjutim ta osetljivost bas i nije dobra svaka izbocina preglabica ulegnuce bezi iz ruku kao ziv. Na putu naravno mislii se na ove nase krpljene losije Kuga bukvalno se traskavo ponasa ponaljam auto je bio stegnut maksimalno trapvi i ostalo. Plastika loseg kvaliteta krcka struze u zadnjem delu gde je auto laksi naravno.Uspeo sam na dva mesta da pronadjem ali ostalo je jos... Tapacir vrata prtisnite palcem on vec krcka pocinje i neko krckanje da s e cuje i izmedju table i soferke. Sve cetri vuce bespotrebne ako ne zivite negde na brdu pa da vas izvuce po snegu ili blatu do praga. U krivini nece da zabaci zadnji kraj drzi dobro ali utisak vozaca je da mu je tur na pola sedista i da se zalepio za vrata.Ne ocekujte dzip nema tezinu masu da gazi put atrktivan lep jeste ostalo ... tanko.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.