Cena/Kvalitet
Pouzdanost
Održavanje
Potrošnja
Komfor
Motor
Имам Хонду Сивик 2011. хечбек са 5 врата 1.8 бензин задњи рестјлинг модел...
Феноменалан мотор од 140 коња, В-Тек сан снова и синоним за перформансе и издржљивост! Неверов...тно поуздан, атмосферски неуништив мотор! Сервисни интервал је 10000 км али ако се вози више по граду смањите га бар на 7500 км! Веома еластичан мотор!
Има ланац уместо каиша, у овлашћеном сервису на Новом Београду су ми на моје питање кад се сервисира ланац рекли да никад нису имали проблема у вези њега!
Мењач одлично мења брзине (иако је могао бити мало краће дужине)...
Одличне кочнице, има сва 4 диска...
Дизајн одличан споља, просто невероватно да је изашао пе 15 година (2005.) ... Доста људи се и данас окрећу за њим!
Редак је, нема га свако па мислим као да је нека егзотика... 😎
Унутрашњост футуристичка, необична, са три дигитална дисплеја...
Најнижи пакет опреме има више него неки средњи пакети неких других произвођача...
Одлична опрема : сва четири подизача прозора, паљење на дугме, аудио МП3 музика, не знам ни ја колико звучника(звук је одличан), склапајући ретровизори, светла за маглу, аутоматска светла, задњи паркинг сензори, АУКС/УСБ прикључак испод наслона за руку, темпомат, команде на волану, мигавци и на ретровизору и у фару), сензори за кишу, један виши пакет опреме има и грејаче седишта и панорама кров...
Управљивост, директан и прецизан волан, одлично лежање у кривинама као картинг... Једини ауто у тој класи кад је изашао је имао фабричке 17´ алуминијумске фелне што само потврђује да је најуправљивији ауто у тој Ц класи!
Трап је одличан и доста издржљив ...
Доста прегради за ситнице...
Одличан клима уређај(хлађење и грејање)...
Спортске металне папучице ...
Волан феноменално лежи у руци, директан(да не причам колико је леп) и има команде на њему(музика, темпомат)...
Чувена Хондина магична седишта која се преклапају у вис супротно од класичног преклапања седишта. Тако да може да се стави бицикла без проблема, разне кабасте ствари.... Генијално решење, стварно ми није јасно како се још нико није сетио то да направи...
Много места напред за седење, исто тако и позади (више него и на неким великим лимузинама Д сегмента)... Убедљиво највише места у класи!
Огроман гепек (са дуплим дном), највише у класи...
Огромна али баш огромна касета код сувозача...
Нормална потрошња за ауто са бензинским мотором од 140 коња, нпр. Београд најгори шпиц 9-10 литара, магистрални пут 90 км/сат у шестој брзини од 5.3 до 6 литара, аутопут 130 км/сат око 7-7.5 литара!
Осећај у вожњи феноменалан, поготово на неком путу са благим кривинама..
Кад се оде у веће обртаје вуче као да има турбину, Хонда је сан снова да се вози у вишим обртајима... Она то просто тражи и тамо се најбоље осећа(као риба у води)...
Непрегледан за вожњу уназад...
Дисплеј на коме се показује сат и називи песама хоће код неких примерака да брљави, не види се лепо шта пише на екрану и решење је да ...е цео замени...
Електромотор који склапа ретровизоре код мог пријатеља на једном ретровизор не ради, а на мојим колима некад запне на пола отварања па треба руком да се погура мало...
Хоће некад и да слабије светле мигавци на том истом ретровизору, бар мени на једном(вероватно је ушла негде вода па контакт зеза).
Недостатак фабричког резервног точка већ има само сет за репарацију! Ја сам купио ћопавац накнадно и ставио га у гепек(није могао да стане у доњи одвојени део гепека већ сам га ставио изнад), тако да ми је сад запремина гепека смањена... Некако се сигурније осећам кад имам и резервни точак!
Треба обратити у вожњи на мртве углове, јер од лепог задњег дела се не виде лепо кола која долазе са стране...
Мало јача цена у односу на неке друге марке аутомобила истог годишта али ти аутомобили не може да се пореде са квалитетом Хонде тако да је логично и да су цене више за Хонду!
Звук свирене...
Мало овлашћених сервиса код нас у Србији...
Тражи само оригиналне делове за Хонду, немојте штедети на томе и на уљу...
Мало је тврђи али то не видим као неку ману јер је то више спортски ауто са таквим подешеним вешањем и амортизерима(који ће да надживе неколико пута дуже ситроенове удобне амортизере) ... Као што кажем није за лоше путеве јер се осећа сваки камен и рупа али понављам такво му је вешање-иначе има много добар и издржљив трап!
Колико је леп дизајн аута толико је кључ обичан(чак се не преклапа)...